Stránka 12 z 28

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 16:23:05
od Josef
Vembloud píše:To jsou pěkné spotřeby, mylsim že MY2021 umi jezdit o něco úsporněji než My2020, ale i tak se mi podaří dosahovat podobných výsledků.
Za lonske leto jsem mel prumernou spotrebu 14,26 a za zimu 18,78. Zdá se mi, že při delších jízdách je auto úspornější, jako by se něco muselo zahřát.


Počítám, že budu mít celoroční průměr 15.9 kWh/100 km ale uvidím na konci července.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 17:09:35
od Vembloud
V telefonu jsem si povolil podporu beta verzí a v menu se mi ABRP objevilo, zkuste

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 17:11:29
od Vembloud
Já mám celoroční spotřebu 16,37

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 17:24:26
od Lama
Vembloud píše:Za lonske leto jsem mel prumernou spotrebu 14,26 a za zimu 18,78.
Zdá se mi, že při delších jízdách je auto úspornější, jako by se něco muselo zahřát.

Zdravím, nemám sice Niro, ale Konu, ale je to rodina, tak se také vyjádřím...

Nyní mám zatím celkový průměr 13,7 kWh/100km a klesá..., až auto bude jezdit rok, tak po polovině července zveřejním více. Zatím uvedu můj
nehorší údaj ze 14.02.2021, kdy jsem zajel na trase dlouhé 150km nejhorší spotřebu 17,9 kWh/100km, ale bylo -17°C. Pod 10 jsem se dostal loni v létě 6x a letos až dnes.

Ano, při delších jízdách je auto úspornější a když baterku nabíjením ohřejete, pak jedete o cca 10-20% úsporněji. Nejen proto se doporučuje nabíjet těsně před odjezdem.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 17:30:05
od Josef
Vembloud píše:V telefonu jsem si povolil podporu beta verzí a v menu se mi ABRP objevilo, zkuste

Nedávno jsem se snažil povolit Beta verzi, bohužel nepodařilo se mi najít místo v telefonu, kde se betaverze povoluje.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 18:18:22
od Lama
8-)

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 20:33:36
od Vembloud
Josef píše:
Vembloud píše:V telefonu jsem si povolil podporu beta verzí a v menu se mi ABRP objevilo, zkuste

Nedávno jsem se snažil povolit Beta verzi, bohužel nepodařilo se mi najít místo v telefonu, kde se betaverze povoluje.


Zkoušel jsem se najit v telefonu, kde jsem tu beta verzi povolil, ale nemohu to najit. Pokud se zadaří dám vědět.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 20:38:17
od Vembloud
Lama píše:
Vembloud píše:Za lonske leto jsem mel prumernou spotrebu 14,26 a za zimu 18,78.
Zdá se mi, že při delších jízdách je auto úspornější, jako by se něco muselo zahřát.

Zdravím, nemám sice Niro, ale Konu, ale je to rodina, tak se také vyjádřím...

Nyní mám zatím celkový průměr 13,7 kWh/100km a klesá..., až auto bude jezdit rok, tak po polovině července zveřejním více. Zatím uvedu můj
nehorší údaj ze 14.02.2021, kdy jsem zajel na trase dlouhé 150km nejhorší spotřebu 17,9 kWh/100km, ale bylo -17°C. Pod 10 jsem se dostal loni v létě 6x a letos až dnes.

Ano, při delších jízdách je auto úspornější a když baterku nabíjením ohřejete, pak jedete o cca 10-20% úsporněji. Nejen proto se doporučuje nabíjet těsně před odjezdem.


Že má zahřátí baterie vliv jsem věděl, ale tolik mne nenapadlo. Při další delší servisní cestě to zkusím sledovat a dám vědět. Někdy se zadaří 1000 km na otočku, dojezd na místo a zpátky a servis zabere max. 2 hodiny.
Co mne mrzi, že se nedokážu domluvit s plánovaným nabijenim, když se chystám vyjet v 6 ráno, ať je v tuto dobu akorat baterka nabitá a zahřátá. Nabíjení vzdy začne v nastavený čas a jede plným dostupným výkonem.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 20:45:01
od Marek71
Hledáte toto?

Používání beta verzí aplikací
Důležité: Pokud chcete získat beta verzi aplikace, musí mít danou aplikaci v zařízení již nainstalovanou.
Otevřete Obchod Play Google Play.
Vpravo nahoře klepněte na ikonu profilu.
Klepněte na Spravovat aplikace a zařízení a poté Nainstalováno.
Klepnutím na aplikaci otevřete její stránku s porobnostmi.
V sekci Zapojit se do programu testování beta verze klepněte na Připojit se a poté Připojit se.
Tip: Pokud možnost Zapojit se do programu testování beta verze nemůžete najít, vývojář v současné době veřejné beta verze aplikace neposkytuje.

Tady je to popsané:
https://support.google.com/googleplay/a ... 3180?hl=cs

Prostě některé aplikace mají beta verze vydávané veřejně. tato informace je v Google obchodě u každé aplikace. Přihlášíte se do beta programu (pokud to jde) a pak v seznamu aplikací na zíložce Beta budete mít seznam aplikací a možnost aktualizovat na beta verzi. Používám např. u Google map.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 21:02:03
od Josef
Díky moc, připojil jsem se do betatestování, tal uvidím co to udělá v autě.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 21:10:35
od Marek71
Ale po připojení do beta programu ještě musíte stáhnout tu beta verzi, už nevím, jestli se to děje automaticky jako u stabilních verzí. Poznáte to, že v seznamu aplikací v telefonu bude u ABRP Beta.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: úte 08. čer 2021 22:11:36
od Josef
Ukončil jsem GooglePlay a znovu otevřel. Následně se objevilo Aktualizovat a už tam je ABRP (beta). Díky!

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 09. čer 2021 11:02:14
od Josef
Jízda na spotřebu :)

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 09. čer 2021 11:09:26
od Marek71
To bylo z kopce? :-)
Jinak, co ten ABRP, funguje v autě? A vlastnbě jak to umí spolupracovat s autem, navigovat na nabíječky, live provoz, atd...?

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 09. čer 2021 11:21:33
od Lama
Josef píše:Jízda na spotřebu :)

Pokud byl start i cíl v jednom místě, tak smekám 8-)
Já jel včera tam za 8,3 tam, ale zpět to bylo už za 9,9 a výsledek je 9,1.
Spotřeby v těchto teplých dnech klesají ... 8-)

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 09. čer 2021 11:49:55
od Josef
Bohužel to nebylo tam i zpět, je to víceméně cesta která se postupně svažuje, není to vyloženě kopec, ale v cíli je nižší převýšení než na startu. Nicméně do kanceláře jsem dojel za 10.3 kWh/100 km, nejlepší spotřeba byla 10.9, zpět to bude horší, odhaduji tak 14 kWh tedy celkově to bude tak 12.5 kWh/100 km.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 23. čer 2021 18:31:38
od Josef
Jinak v těchto letních teplotách jak píšeš se jezdí pěkně, i když v těch 33°C už ta klima bere více než obvykle, když se chladí na 22°C.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 23. čer 2021 19:43:56
od Lama
Josef píše:Jinak v těchto letních teplotách jak píšeš se jezdí pěkně, i když v těch 33°C už ta klima bere více než obvykle, když se chladí na 22°C.

Vidím, že už máte také nový soft. a nové obrazovky... Nejde mi již prohazovat ta 3 okna a v tom pravém mi nejde zobrazit % baterie a dojezd, když používám vlevo informace o jízdě (které mimochodem zamrzají stejně často jako dříve).

Jo jo, spotřeby klesají a dojezd roste..., už se dostávám na 608 km 8-)

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 23. čer 2021 19:53:17
od Josef
Já jsem cca na 400 km dojezdu při 80% :) je to z těch spotřeb ale logické, to bych musel jezdit nějakou dobu za 11 kWh/100 km abych tam měl 600 km při 100%.

Ano mám tam nové menu, dost hnusný infotainment, ale nedalo se nic dělat. To pravé okno lze přepnout asi do 6 zobrazení včetna stavu baterie. Zatím zaklepu, ale nic nezamrzá.

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Napsal: stř 23. čer 2021 20:07:37
od Lama
Do pravého okna nedostanu stav baterie, když mám vlevo informace o energii a nebo historii spotřeb. Vám to jde?
Stav baterie lze zobrazit při mapách a všem dalším, krom uvedeného.