Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 358
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod jarsou » sob 13. bře 2021 13:42:25

Jak u Kii funguje Bluelink? Když nabíjíte a pošlete příkaz na na zastavení nabíjení, tak se zastaví, ale spustí se znovu nabíjení při následném dotazu na stav? A když dálkově zapnete klimatizaci, přijde vám potvrzení o provedení a nebo zpráva, že se to neprovedlo a přitom klima v autě běží?
Takto to funguje u Kony....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1877
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Lama » sob 13. bře 2021 13:55:55

Už jsem se na to Josefa ptal a vyzkouší to. Já si myslím, že jde o totožná auta i aplikace, jen mají jiná jména (Hyundai/BlueLink - KIA/UVO).
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » sob 13. bře 2021 16:18:34

Připojil jsem kabel, auto se začalo nabíjet. Aplikací jsem nabíjení ukončil a dal aktualizovat. Auto ukazatelem stavu auta na palubce pouze blikalo a ukazovalo pohotovostní stav pro naprogramované nabíjení, nabíjení se nespustilo. Jakmile ukazatel zhasnul, znovu jsem dal aktualizovat aplikaci. Znovu začal blikat ukazatel a opět se nabíjení nespustilo, tedy chyba tam není. Po aktualizaci už nehází dálkové ovládání předtopení chybu a navíc začal hřát i volant, tedy chyby byly výrobcem odstraněny.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod e-LUKY » sob 13. bře 2021 18:15:15

Jakou máte verzi co vám nahráli?
Porovnám se svou.
Asi tam máte některé věci opravené oproti mně.
Já ale byl v prosinci.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1877
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Lama » sob 13. bře 2021 18:27:59

Nejsem si jist, zda jde srovnávat verze KIA s Konou?
Jinak já mám pořád stejnou od koupě vozu.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » sob 13. bře 2021 18:34:17

Označení verzí asi bude jiné, úplně stejně to určitě nebude.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod e-LUKY » sob 13. bře 2021 19:59:24

Josefe jakou nabíječku používáte?
Jestli tu dodanou s EV, tak ta mi po aktualizaci BlueLinku nabíjení zase spustí!
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » sob 13. bře 2021 22:29:07

Používám tu nabíječku 8-12A co se dodává k autu a vše je v pořádku.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod e-LUKY » ned 14. bře 2021 8:07:47

Tu jsem zkoušel jako první (viz servis Kona), takže to upravili oproti mé verzi z prosince.
Myslím, že pojedu na 2 servis, tak někdy v květnu. Takže pak by mi měli nahrát tu co máte teď vy.
Ale já tuto funkci vůbec nepoužívám, mně zapíná nabíjení solární nabíječka kombinovaná s NT a to funguje dobře.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » ned 14. bře 2021 9:19:03

Otázka je, zda to skutečně funguje tak, že jeden tým dělá FW pro Kia a Hyundai dohromady.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » pon 15. bře 2021 14:53:16

Tady je aktualizace.
Přílohy
20210314_153024.png
20210314_153024.png (279.24 KiB) Zobrazeno 7025 x
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod e-LUKY » pon 15. bře 2021 18:26:23

Dík,
Když to porovnávám s tím svým z prosince, tak je tam u software a firmware nějaký posun v číslech nahoru.
Tak si myslím, že tam to vylepšení asi bude.
Svůj scan verze jsem dával u servisu Kona.
Teď jsem to porovnával co mám uloženo v PC.
Když vezmu soft a poslední čísla, tak já mám L.001.001.191223 ty máš větší
a u firm mám EUR.01.191122.MICOM, zase máš větší číslo.

Takže ano Lamovi to funguje jak popisuje, mně zase jinak a tobě ještě jinak.
Je vidět, že nespí a pracují na tom.
Uvidíme kam pokročí v létě jak budu na 2 servisu.
8-)
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » pon 15. bře 2021 22:25:49

Tak to vypadá, že opravdu sdílí SW mezi KIA a HYUNDAI a jsou tam spíše nějaké kosmetické rozdíly. Každopádně uvidíme, jak se to bude chovat, dnes se úplně nečekaně rozsvítila hláška, že radar z důvodu chyby se vypnul (nebyl žádný důvod při popojíždění v Praze za sucha), tak jsem zvědav, zda to byla náhoda a nebo zanesený bug úpravami.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1071
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Citigo e IV » úte 16. bře 2021 0:04:45

S tím radarem mi to taky dělá, nejel jste náhodou s vlekem?
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » úte 16. bře 2021 0:08:42

Nepoužívám vlek, tedy tím to nebylo, ale je možné, že to zblblo v té koleně aut.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
jarsou
Příspěvky: 358
Registrován: ned 09. srp 2020 5:53:45

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod jarsou » úte 16. bře 2021 9:06:15

Když se u mne tato chyba na Koně objeví, tak nakonec vždy zjistím, že na radaru je vrstva špíny....
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » úte 16. bře 2021 11:04:46

Ano, sníh, špína apod., pokud se auto vypne a zapne, tak chyba nezmizí.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 1071
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Citigo e IV » úte 16. bře 2021 14:31:16

Tak byl nefukční přední, nebo zadní radar (y), podle mě tu každý řešite jinou věc.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4052
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod Josef » úte 16. bře 2021 15:00:17

Já řeším přední radar, předpokládám, že zadní čidla a radar nemají vliv na funkci tempomatu a kolizní funkci.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
e-LUKY
Příspěvky: 689
Registrován: sob 22. srp 2020 13:41:14

Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020

Příspěvekod e-LUKY » úte 16. bře 2021 16:24:32

Tak při normálním počasí mi to zatím nic nehlásilo. Ale když byl veliký liják nebo husté sněžení, tak mi to několikrát už s hláškou vypnulo radar i adaptivní tempomat. Auto jsem nevypínal, protože jsem jel ale když počasí pominulo a na radaru nebyl sníh, tak to zase začalo fungovat.
Cestou do Prahy se mi to stalo i 2x za jednu cestu.
;)
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz