Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Moderátor: Josef
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Nezkoušel jsem to, ale předpokládám že ano, neměl by být rozdíl, vyzkouším.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Lama píše:Do pravého okna nedostanu stav baterie, když mám vlevo informace o energii a nebo historii spotřeb. Vám to jde?
Stav baterie lze zobrazit při mapách a všem dalším, krom uvedeného.
Ano, to mne po tom novém software nejde také!
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Ano je to tak, nejde to, ale já to nepotřeboval nikdy.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Nejvíce mi chybí to staré zadávání cílů v navigaci. Používám hlavně souřadnice a jen jsem v autě vyplnil čísla do okének. Stejně tak i v adrese jsem vybral zemi a zadal město, ulici a číslo a predikce hodně napomáhala. Nyní toto vše zrušili a ponechali pouze nahoře jeden zadávací řádek, do kterého se píše vše za sebou, jako při hledání na Mapy.cz. Jenže když zadávám souřadnice, tak nyní napíši dvě číslice, následně si musím přepnout klávesnici na speciální znaky, zadat čárku nebo stupně, přepnout se zpět na zadání dalších čísel a takto stále dokola.... uf
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Na druhou stranu to vyhledá i firmy apod., tyhle updaty vždy něco přinesou ale něco vezmou.... Za mě ta navigace je velmi dobrá a dopravní info má skvělé, tedy nepotřebuji ani Google ani Waze.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Lama píše:Hlavně teplo dělá divy a to i po dálnici (od Klatov do Prahy po D5 a zpět za 12 kWh/100km)
A dojez na 100% je pak přes 570 km
Vyzkoušel jsem v praxi, jaká bude spotřeba na podobných trasách jako jel nedávno Lama se spotřebou 12 kWh/100 km s rychlostí na dálnici 110 km/h. Byl to takový výlet, takže sice jsem nejel na spotřebu (dálnice 130 km/h pokud nebylo omezení), ale okreskama se moc rychle jet nedalo, občas jsem zastavil a pokochal se okolím. Za mě tedy spotřeba pro 24°C 14.8 kWh/100 km je fajn.
Vyjižděl jsem se stavem 73% baterie, dorazil s 42% baterie, tedy vzalo to tedy 31% kapacity. Celková kapacita baterie vychází tedy stále přes 66 kWh.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Zdravím, přiznám se, že mi přehled o procentním stavu baterie v infotainmentu chybí, nepodařilo se mi najít způsob jak tento satav mít trvale zobrazený místo panelu radia na pravé straně
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Co se spotřeby týče., včera jsem se vrátil z okružní servisní cesty a musím více zapracvoat na plánování. Přesuny byly v ráci rychlostních limitů na horní hranici tolerance, spotřeba i při vyloženě dálniční jízdě (od nabíječky po nabíječku po dálnici) dosahovala 16,7 kWh/100 na tomto úseku.
Celková spotřebu za oba dny je na obrázcích po dojezdu. Trasa byla kombinovaná, s převahou dálnic. Cca na 50 km D1 je snížená rychlost, nově i kolem Prostějova a za Olomoucí směrem na Ostravu - pokud budou tyto úseky otevřené, spotřewba se o něco zvýší ale pořád to v létě vychází na nějakých 350 -3870 km po dálnici, což vůbec není špatné.
Druhý den byla jízda svižnější a poměr dálnic byl výrazně vyšší. první den jsem mimo sebe vezl i materiál na servisy cca 200 kg, druhý den již bylo marteriálu jen asi 50 kg.
Co se aktuálnosti navigace týká, nepoveldo se mi získat live data a navigace mne vedla k nedostupné nabíječce, stejně tak info o nehodách na trase nebylo aktuální. Na delší trase tak stále preferuji Waze (bohužel, Android Auto po aktualizaci sw vypadává čím dál více, asi je potřeba opět po měsíci koupit nový kabel - úspěšné připojení je tak 2 případy z 10).
Celková spotřebu za oba dny je na obrázcích po dojezdu. Trasa byla kombinovaná, s převahou dálnic. Cca na 50 km D1 je snížená rychlost, nově i kolem Prostějova a za Olomoucí směrem na Ostravu - pokud budou tyto úseky otevřené, spotřewba se o něco zvýší ale pořád to v létě vychází na nějakých 350 -3870 km po dálnici, což vůbec není špatné.
Druhý den byla jízda svižnější a poměr dálnic byl výrazně vyšší. první den jsem mimo sebe vezl i materiál na servisy cca 200 kg, druhý den již bylo marteriálu jen asi 50 kg.
Co se aktuálnosti navigace týká, nepoveldo se mi získat live data a navigace mne vedla k nedostupné nabíječce, stejně tak info o nehodách na trase nebylo aktuální. Na delší trase tak stále preferuji Waze (bohužel, Android Auto po aktualizaci sw vypadává čím dál více, asi je potřeba opět po měsíci koupit nový kabel - úspěšné připojení je tak 2 případy z 10).
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Vembloud píše:Zdravím, přiznám se, že mi přehled o procentním stavu baterie v infotainmentu chybí, nepodařilo se mi najít způsob jak tento satav mít trvale zobrazený místo panelu radia na pravé straně
Máte poslední FW nahraný v autě? Určitě mi jde zobrazit mapa a zároveň ukazatel baterie.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
poslední FW mi nahráli na servisní prohlídce (růžová barva infotainmentu s profily řidičů), zkusím sem dát verzi FW
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Já mám v autě už druhou aktualizaci a u první to šlo a u druhé, kterou mám asi 3 týdny NE.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Vembloud píše:Co se aktuálnosti navigace týká, nepoveldo se mi získat live data .....
Po aktualizaci jsem musel znovu aktivovat BlieLink (UVO), jinak mi navigace vedla špatně.
Pokud máte 3 profily řidiče, pak některé věci se musí nastavit v profilech extra.
Ta spotřeba v tyto horké dny je dost vysoká.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Mám tuto verzi FW.
Co se spotřeby týká myslím, že není špatná bylo to převážně po dálnici. A místy rychleji než se mělo
Co se spotřeby týká myslím, že není špatná bylo to převážně po dálnici. A místy rychleji než se mělo
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Tak je to jasné, já mám stejný SW a tam zobrazení baterie funguje.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Ae u mne zobrazení baterie nefunguje což je stejné, když máme stejný sw, zksuím ještě popátrat v nastavení, ale nezdá se mi, že bych zobrazování baterie zrušil
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Josef píše:Vyzkoušel jsem v praxi, jaká bude spotřeba na podobných trasách jako jel nedávno Lama se spotřebou 12 kWh/100 km s rychlostí na dálnici 110 km/h. Byl to takový výlet, takže sice jsem nejel na spotřebu (dálnice 130 km/h pokud nebylo omezení), ale okreskama se moc rychle jet nedalo, občas jsem zastavil a pokochal se okolím. Za mě tedy spotřeba pro 24°C 14.8 kWh/100 km je fajn.
Vyjižděl jsem se stavem 73% baterie, dorazil s 42% baterie, tedy vzalo to tedy 31% kapacity. Celková kapacita baterie vychází tedy stále přes 66 kWh.
Dal jsem si dnes stejnou trasu, venku 26°C, tentokrát po dálnici 110 km/h a spotřeba 13.4 kWh/100 km.
Vembloud píše:Ae u mne zobrazení baterie nefunguje což je stejné, když máme stejný sw, zksuím ještě popátrat v nastavení, ale nezdá se mi, že bych zobrazování baterie zrušil
Zajímavý, zkoušel jsem to několikrát, prostě u mě to funguje, ale evidentně mám nějakou jinou mapu, možná to je nastavením. Jo už to chápu, není to Android Auto a ABRP???
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Vembloud píše:Ae u mne zobrazení baterie nefunguje což je stejné, když máme stejný sw, zksuím ještě popátrat v nastavení, ale nezdá se mi, že bych zobrazování baterie zrušil
Mám v Koně stejný soft. a to zobrazení baterie mi také chybí. Tedy ono tam v pravém okně je třeba když je vlevo mapa a další, ale už tam není, při spotřebě energie a nebo při historii. Koukněte, zda máte zaškrtnutou fajfku pro zobrazení. Ještě mi napadá, že to nemusí být ve všech profilech stejné.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Tak uz jsem na to přišel. Po změně sw se zmenilo i veškeré ovládání a nastaveni. Tam kde mam vedle hlavni mapy z navigace auta, pravy panel vetsinou zobrazuje radio, tak jsem zkousel jestku se neda tahnutim prstem doprava dostat na další obrazovku - neda. Ale tahnuti nahoru a dolů funguje a přepíná dostupné obrazovky mezi sebou, mezi jinymi je tam i zobrazení stavu baterie, pocasi, kompas s nadmořskou vyskou, hodiny a dalsi.
Kompas+nadmirska vyska jsou spise na okrasu, aktualizace probiha v poměrně dlouhych intervalech.
Kompas+nadmirska vyska jsou spise na okrasu, aktualizace probiha v poměrně dlouhych intervalech.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Josef píše:Josef píše:
Zajímavý, zkoušel jsem to několikrát, prostě u mě to funguje, ale evidentně mám nějakou jinou mapu, možná to je nastavením. Jo už to chápu, není to Android Auto a ABRP???
Tak to je zvláštní zobrazena je mapa z navigace ve dvou oknech, na krizovatkach apod. Se zobrazuje podrobna mapa ve druhe casti panelu mapy
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Jenže v tom pravém panelu nejsou vždy všechny možnosti. Chybí stav baterie, když mám v levém okně okno s energiemi nebo historii spotřeb...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)