Rozdíl ve spotřebě Niro/Kona bude minimální, dle WLTP je to 15km v dojezdu. Niro je prostornější, hlavně vzadu je to OK i pro dospělého, trochu větší i zavazadelník, celkově je to komfortnější a lépe odhlučněné auto. Kona má zase třeba možnost HuD, po FL je to takové svěžejší a moderněji působící auto, agilnější na jízdu a kompaktnější pro parkování.
Niro malá vs velká navi je rozdíl hlavně v AC nabíjení 1f vs 3f, u nás je 3f rozhodně výhoda.
Výměna chladící kapaliny za 30tis je nesmysl i v autorizáku, mimo autorizák je to otázka pár tisíc, dá se použít novější modrá s delším intervalem, u Kony je to složitější s odvzdušněním.
120tis km pro Niro/Konu není opravdu žádný problém, sám mám aktuálně 216tis km a třeba na podvozku je úplně vše původní, trochu strašák ložiska pohonu, ale dá se to rozumně řešit.
Prošlo nám tu celkem dost aut s vyššími nájezdy a opravdu nějaké chronické problémy nejsou, pokud auto nebylo zbastlené po nějaké větší nehodě, tak po prověření stavu bych se nebál ani auta s 200 - 250tis km (opravdu to není vtip

)
Tepelko u korejců funguje efektivně a spolehlivě, já bych korejce bez tepelka nebral, něco málo zde: