Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Moderátor: Josef
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Právěže ne, napětí je stále stejné kolem 226V a hlavně je stejný dodávaný výkon ze zásuvky. Možná nějaká závislost na teplotě baterie?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Po poslední aktualizaci software niro nabíjí až do 75% maximální rychlostí na 50kw nabíječce, pak se to chová stejně jako dřív, nabíjecí výkon padá ke 35kw a v 78% ke 24kw. Dřív to začalo padat myslím při 73%.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Pěkně zpracovaná cesta E-Nirem ze Slovenska na Nordkapp a zpět. 8045 Km za 5 dní
Hyundai Kona Electric ECO 39,2 kWh Smart
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Zdravím vespolek, dojížděl jsem zimní pneu u Nira a na letní přezouval před pár dny.
u předních pneu byly totálně sjeté vnitřky, až na kordy. Zadní pneu měly plošky po odskakování tlumičů - podobné téma se řešilo u Ceedu pokud se používaly 17 palcové pneu.
Zajel jsme s autem na geometrii, kde zjistili některé hodnoty mimo a seřídily. Máte někdo podobný problém? U každého přezouvání budu stav pneu sledovat.
Uvažuji ještě o testu tlumičů?
Pokud se někdo vyznáte vy výpisu z geometrie, budu rád za zhodnocení - v servisu vše svedli na projetou díru ve vozovce, o žádné takové díře nevím.
Na autě mám najeto 70tkm.
Děkuji za radu a Vaše zkušenosti.
u předních pneu byly totálně sjeté vnitřky, až na kordy. Zadní pneu měly plošky po odskakování tlumičů - podobné téma se řešilo u Ceedu pokud se používaly 17 palcové pneu.
Zajel jsme s autem na geometrii, kde zjistili některé hodnoty mimo a seřídily. Máte někdo podobný problém? U každého přezouvání budu stav pneu sledovat.
Uvažuji ještě o testu tlumičů?
Pokud se někdo vyznáte vy výpisu z geometrie, budu rád za zhodnocení - v servisu vše svedli na projetou díru ve vozovce, o žádné takové díře nevím.
Na autě mám najeto 70tkm.
Děkuji za radu a Vaše zkušenosti.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Já nic takoveho nepozoruji, pokud je geometrie dobrá, nic takového by se nemělo stát. Vadné tlumiče dělají sjeté plošky na pneu.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Nedávno jsem vykonal dvě cesty, jedna byla Praha-Slaný-Bratislava a okolí. Celkově jsem ujel 497 kilometrů, po cestě jsem dobíjel 19.5 kWh (25 minut nabíjení na stanici 50 kW) a do Bratislavy jsem dojel se zbývajícími 102 km dojezdu. Dálnice 120 km/h, okresky 90 km/h
Druhá cesta byla Praha-Pec pod Sněžkou a zpět, celková vzdálenost 393 km bez nabíjení, s průměrnou spotřebou 14.9 kWh/100 km. zbývající dojezd byl 46 km, to odpovídá kapacitě baterie 65.4 kWh. Dálnice 120 km/h, okresky 90 km/h
Tyto údaje uvádím proto, aby si člověk, který nemá zkušenosti s BEV, udělal představu že opravdu nemusí nabíjet každou chvíli a a že může s elektroautem jezdit, jako s každým jiným běžným autem. Pravda po dálnici jsem jel pomaleji, než povolenou rychlostí, nicméně jsem předjížděl spoustu spalovacích aut, která jela ještě pomaleji.
Druhá cesta byla Praha-Pec pod Sněžkou a zpět, celková vzdálenost 393 km bez nabíjení, s průměrnou spotřebou 14.9 kWh/100 km. zbývající dojezd byl 46 km, to odpovídá kapacitě baterie 65.4 kWh. Dálnice 120 km/h, okresky 90 km/h
Tyto údaje uvádím proto, aby si člověk, který nemá zkušenosti s BEV, udělal představu že opravdu nemusí nabíjet každou chvíli a a že může s elektroautem jezdit, jako s každým jiným běžným autem. Pravda po dálnici jsem jel pomaleji, než povolenou rychlostí, nicméně jsem předjížděl spoustu spalovacích aut, která jela ještě pomaleji.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Já jel teď na Slovensko, směr tam se zastávkou na J.Moravě, na SK něco pojezdil a zpátky už v kuse, resp. zastávka v BA na oběd, Aupark. Celkem to bylo asi 1200 km. Dálnice 120-130 dle provozu a okresky 90 (těch bylo málo). Zvládl bych to i EV, třeba eTech by na to byl úplně v pohodě, nabíjení tam, kde jsem stál (jen nevím jestli tam bylo, ale pokud by bylo, tak v pohodě) a bez nějakých omezení.
Jako, na dovolené ja to v pohodě, člověk nepospíchá.
Jako, na dovolené ja to v pohodě, člověk nepospíchá.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Po cestě z hor (Pec pod Sněžkou) se dá jezdit hodně úsporně
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Funguje vam aplikace UVO nebo Kia connect?
Od rana se pri pokusu o spusteni to hlasi jen, ze se nelze pripojit k siti a aplikace se ukonci.
Od rana se pri pokusu o spusteni to hlasi jen, ze se nelze pripojit k siti a aplikace se ukonci.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Zdravím, appku jsem zkoušel až teď a funguje normálně. Podobný problém jsme měl, pokud jsem byl připojený přes WiFi v některých firmách, po přepnutí na mobilní data bylo vše v pořádku (pravděpodobně zabezpečení některých podnikových sítí není pro UVO průchodné).
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Kia Connect funguje bez problému, UVO snad už ani nefunguje, dávno jsem to odinstaloval.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Josef píše:Kia Connect funguje bez problému, UVO snad už ani nefunguje, dávno jsem to odinstaloval.
hmm tak me nefunguje ani jedno a to ani pres mobilni data. Jeste vcera vecer to slo noramalne.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Josef píše:Máte aktuální verzi 2.1.5?
mam posledni dostupnou verzi ze storu. Ted jsem to jeste zkousel naistalovat na jinem telefonu s jinou SIM a je to to same. Aplikace se spusti napise chybu pripojeni a spadne. To same jako na mem telefonu.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Josef píše:Obojí Android 12?
Oboji iphone.
nicmene od dnesniho rana opet sama zacala aplikace normalne fungovat. Tak tam musel byt nejaky bordel na serveru u KIA.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Posílám pro zajímavost přehled nabíjení s cenami po cestě do Norska letos v srpnu. Celkem jsme najeli s nirem 3700km, spotřeba se ustálila na 15kwh na sto. Jet s elektrickým autem takto dlouhou cestu bylo dobrodružství, ale musím říct, že nabíjení probíhalo vždy naprosto v pohodě. Jen jednou se mi stalo, že se nabíjení nezahájilo a museli jsme jet jinam. Byl jsem zásoben asi 15 aplikacemi pro nabíjení z nichž 6 jsem po cestě použil. DC nabíjení probíhalo téměř vždy na nabíječkách 150kw+ což niro využít nemohlo. Každopádně po evropě se člověk s EV jezdit bát nemusí.
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Jezdit za 1,40 Kč /km ještě jde, díky malé spotřebě. Nabíjet kartou Kia Power Card bude asi drahý nesmysl, to Kia nějak nezvládla. Používat tolik aplikací je ale blázinec
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia e-Niro 64 kWh 2020
Doufám že někdo nakonec přijde s nabídkou pro lidi na dovolené, kteří jinak nabíjí doma. Zatím všichni společnosti nabízejí nejaké nesmyslné paušály. Ale stačilo by nabídnout nějaký jednorázový balíček, třeba na 150, 200, 300 kWh za rozumnou cenu, ale musí fungovat opravdu všude po cestě. Když nebyl EU roaming u mobilních operátorů podobné balíčki se nabízeli pro mobily.
Samozřejmě povinny roaming za domácí cenu jako u mobilu byl by nejlepší, když už máme tu burzu, tak proč ne.
Samozřejmě povinny roaming za domácí cenu jako u mobilu byl by nejlepší, když už máme tu burzu, tak proč ne.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)