Stránka 1 z 1

Ampera-e

Napsal: sob 13. úno 2016 11:24:33
od Honza P

Re: Ampera-e

Napsal: ned 14. úno 2016 18:32:04
od Radovan
Výborně, další konkurence, další snižování cen vozů nových i ojetých.

Re: Ampera-e

Napsal: pon 15. úno 2016 15:35:56
od rob.brno
Co dělat?
Koupit za 550t kč předváděcí 24kWh leaf nebo dva roky počkat a jít do Boldu za řekněme 800t kč? Takhle ale by se dalo čekat do nekonečna. Se státní dotací se dá předpokládat, že by se vlastnictví auta na 5let "zabetonovalo".

Re: Ampera-e

Napsal: pon 15. úno 2016 21:15:32
od Honza P
Podle mě Ampera-e, Tesla 3 a možná i Hyundai Ioniq budou auta která pořádně zahýbají EV trhem a budou stát na začátku EV revoluce. 300 km dojezd bude brán jako standard a cena všech doteď prodávaných aut (krom Modelu S) půjde rapidně dolů. Otázkou samozřejmě zůstává zda se vyplatí koupit například 5 let starý Leaf. Přeci jen, pokud se pokazí po záruce motor nový za 10k na vrakovišti nekoupíte... Každopádně následujících 5 let bude hodně zajímavých.

Re: Ampera-e

Napsal: pon 15. úno 2016 21:57:02
od Radovan
Vlastnictví elektroauta přináší pohodu a příjemnou jízdu za málo peněz. Já šetří každý rok 35 tisíc za benzín do spalováku, když vezmu kilometry najeté elektromobilem. Bonusem je v rodinném domku noční proud sazba D27d Elektromobilita, díky níž nabíjím prakticky zdarma, protože mne elektřina stojí stejně, jako když jsme elektromobil neměli. Ovšem to jsem řešil elektromobil jako takový, protože to bylo druhé auto v rodině (byť se Peugeot Ion stal prvním). Nyní řeším náhradu osobního pětimístného benzínového Citroenu Berlingo v plné výbavě elektrovozem. Bohužel legrační dojezd elektro Berlinga/Partneru a pouze verze Van neumožňují náhradu kus za kus. Leaf, Zoe, i3,MB B electric i Tesla (s výjimkou X) znamenají nutnost tahat sebou různé rakve na lyže a držáky na kola, že bych dal do kufru jen tak vyfouknutý člun pro 6 lidí (nebo dokonce druhý pro 4) je taky nemožné. To by řešila osobní dodávka eNV200, bohužel dojezd tragický. Od právě testované Kia Soul EV jsem si hodně sliboval, ale ta nemá kufr skoro žádný. Tedy vzadu, vpředu tento původem spalovák má krávu skoro 1,5 x 2 metry. A v ní se krčí elektromotor a měnič.

Moje rada je tedy koupit elektromobil co nejdříve, pokud Vám Leaf vyhovuje pro Vaše potřeby. A pak už jen v klidu diskutovat zde na fóru nebo na hybridu, protože Vy už víte v praxi, o čem to je. ;)

Re: Ampera-e

Napsal: stř 17. úno 2016 8:44:53
od Honza P
Ano, to pohodlí si dokážu představit. Sám jezdím z 90% trasy na kterých by už i stávající dojezd Leafu/Soul/e-Golf stačil, nicméně jsem v podobné situaci jaky Vy. Jednu dobu jsem také zvažoval koupit ojeté Berlingo, ale odmítám mávat šaltpákou a s automatem nejsou. Mám tři malé děti a potřebuji prostorné auto. Momentálně to řeším 14 let starým Volvem V70 na CNG, s kterým jsem spokojen, ale po pravdě nevím co si pořídím až doslouží. Moje požadavky splňuje jen Model X a na ten samozřejmě nedosáhnu. Proto zatím vyčkávám. Pokud by VW realizoval Budd-e mohlo by to být zajímavé. Dle posledních informací to snad s elektrifikací VW myslí vážně: http://autoweek.com/article/car-news/vw ... production

Re: Ampera-e

Napsal: stř 23. bře 2016 9:54:39
od Honza P
Tak to vypadá že Bolt/Ampera-e opravdu bude na trhu ještě tento rok: http://arstechnica.com/cars/2016/03/che ... tion-line/



A to víc jsem zvědavý s čím přijde 31.3. Musk.

Re: Ampera-e

Napsal: ned 02. pro 2018 10:33:52
od Josef
Tak nakonec to dopadlo tak, že tady nebude nic a společnost GM má dost problémů sama se sebou. Nebýt Korejců, tak se tady v podstatě nedá nic rozumného koupit (cena versus dojezd).