PRE - nabíjení zdarma
Moderátor: Josef
Re: PRE - nabíjení zdarma
Mě se na stanici Alpitronic PRE stalo, že stanice nabíjela pouze výkonem 0,5 kW. Pomohl vzdálený restart, potom O.K. Někdy může být také problém, když není auto vypnuté. Osobně totiž auto nechám zapnuté ve stavu jak jsem přijel.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: PRE - nabíjení zdarma
bmw i3. cca před měsícem Prostějov Alpitronic PRE - CCS2 konektor, nereagovalo na chip (Obě dvě stanice!), Pomohl vzdálený restart, potom O.K. Nechám vozidlo zapnuté ve stavu jak jsem přijel.
Re: PRE - nabíjení zdarma
Já auto vždy vypnu, bez toho se nabíjení nespustí.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: PRE - nabíjení zdarma
Proč by se nabíjení nespustilo? Takto to praktikuji u všech EV. U Kony mi nejdříve nešla otevřít nabíjecí dvířka, ale pomohla rada zde na fóru, přes tlačítko na dveřích pro otevření všech dveří. Pokud od auta odcházím, tak ho vypínám a zamykám, ale pokud v něm při nabíjení zůstávám, nebo když se pak navrátím do auta, tak auto zase zapnu.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: PRE - nabíjení zdarma
Počkej až ti někdo do auta v leze, než ho připojíš ke kabelu a odjede ,já teda auta vždy před tím , než z něho vylezu vypnu.
Re: PRE - nabíjení zdarma
Mám stejnou zkušenost jako Lama. U rychlonabíječky je jedno, jestli je Kona zapnutá či vypnutá. Nabíjení se vždy rozběhne a nabíjí vesele dál.
Jinou zkušenost ale mám v garáži. Na fázi, kde mám solární elektrárnu 5 kWp jsem instaloval zásuvku, kterou mohu dálkově zapínat a vypínat.
Při prvním zapnutí zásuvky a zasunutí kabelu jednofázové nabíječky do vozidla, se nabíjení automaticky zapne. Když vidím, že mi elektrárna již nedává dostatečný výkon, tak přes Bluelink nabíjení vypnu (pak ovšem musím Bluelink vypnout, protože pokus o jakoukoli komunikaci s vozidlem má za následek nové spuštění nabíjení - chyba software Kony - jsem zvědav, zda se bude Hyundai namáhat a někdy tuto chybu opraví) a následně vypnu zásuvku. Při opětovném zapnutí zásuvky se ale nabíjení samo nerozběhne a musím přes Bluelink dát příkaz k nabíjení. Auto je samozřejmě po celou dobu vypnuté a zamčené. Stav v garáži sleduji kamerkou, kterou mám udělanou ze starého mobilu. Takto jsem schopen využít maximum energie zdarma, kterou bych jinak věnoval téměř zdarma ČEZu. Samotné přerušení nabíjení vypnutím zásuvky se mi neosvědčilo, občas se nabíjení ani po příkazu přes Bluelink nerozběhlo a musel jsem jít do garáže, auto nastartovat a vypnout a pak se nabíjení rozběhlo...
Jinou zkušenost ale mám v garáži. Na fázi, kde mám solární elektrárnu 5 kWp jsem instaloval zásuvku, kterou mohu dálkově zapínat a vypínat.
Při prvním zapnutí zásuvky a zasunutí kabelu jednofázové nabíječky do vozidla, se nabíjení automaticky zapne. Když vidím, že mi elektrárna již nedává dostatečný výkon, tak přes Bluelink nabíjení vypnu (pak ovšem musím Bluelink vypnout, protože pokus o jakoukoli komunikaci s vozidlem má za následek nové spuštění nabíjení - chyba software Kony - jsem zvědav, zda se bude Hyundai namáhat a někdy tuto chybu opraví) a následně vypnu zásuvku. Při opětovném zapnutí zásuvky se ale nabíjení samo nerozběhne a musím přes Bluelink dát příkaz k nabíjení. Auto je samozřejmě po celou dobu vypnuté a zamčené. Stav v garáži sleduji kamerkou, kterou mám udělanou ze starého mobilu. Takto jsem schopen využít maximum energie zdarma, kterou bych jinak věnoval téměř zdarma ČEZu. Samotné přerušení nabíjení vypnutím zásuvky se mi neosvědčilo, občas se nabíjení ani po příkazu přes Bluelink nerozběhlo a musel jsem jít do garáže, auto nastartovat a vypnout a pak se nabíjení rozběhlo...
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: PRE - nabíjení zdarma
Citigo e IV píše:Počkej až ti někdo do auta v leze, než ho připojíš ke kabelu a odjede ,já teda auta vždy před tím , než z něho vylezu vypnu.
S Konou by asi daleko nedojel, protože klíč nosím stále v kapse a ve voze nikdy nenechávám...
Kona Electric 64 kWh, výroba 01/2020 Korea, v plné palbě...
Re: PRE - nabíjení zdarma
jarsou píše:Citigo e IV píše:Počkej až ti někdo do auta v leze, než ho připojíš ke kabelu a odjede ,já teda auta vždy před tím , než z něho vylezu vypnu.
S Konou by asi daleko nedojel, protože klíč nosím stále v kapse a ve voze nikdy nenechávám...
Myslím, že obecně se nechá s každým autem odjet i bez klíčku, pokud je nastartované. Byl pokus, že vyhodili klíčky za jízdy z vozu a jelo to dál...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: PRE - nabíjení zdarma
Je pravda, že jsem si na to vypnutí auta zvykl u Kia Soul, které opravdu nenabíjelo, pokud auto bylo zapnuté a zastrčil jsem nabíjecí kabel, pokud jsem auto zapnul během nabíjení, bylo to v pořádku. Schválně Vyzkouším jak se to chová u Niro.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: PRE - nabíjení zdarma
Novoroční pozdrav od PRE
- Přílohy
-
- Resizer_16725005733691.jpg (65.59 KiB) Zobrazeno 4183 x
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: PRE - nabíjení zdarma
Už je i letošní novoroční pozdrav od PRE.
file:///C:/Users/oem/Downloads/cenik-dobijeni-od-112024%20(2).pdf
file:///C:/Users/oem/Downloads/cenik-dobijeni-od-112024%20(2).pdf
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Re: PRE - nabíjení zdarma
Je zajímavé, že s čipem PRE nabíjíme v Německu na DC u ENBW za 17,- Kč/kWh a s kartou ENBW se v Česku na DC u PRE nabíjí za 0,39 EUR
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)