GreenWay
Moderátor: Josef
GreenWay
Zdravím jsem registrovaný ve společnosti Greenway, která má zastoupení na Slovensku, Polsku a ostatních zemích západní Evropy.
Dnes jsem nabíjel na stanici v Polsku u dálnice a 4,7KW mě vyšlo na 1.9 € tj. cena 10Kč/1KW...
Je to směšné, když jsem včera nabíjel v Ostravě u ČEZ přes aplikaci Polyfazer a platil 22Kč/1Kw
Příští týden plánuji cestu na Slovensko, ceny by měly být stejné jako v Polsku tj. 10Kč/1KW, dám potom vědět ...
Dnes jsem nabíjel na stanici v Polsku u dálnice a 4,7KW mě vyšlo na 1.9 € tj. cena 10Kč/1KW...
Je to směšné, když jsem včera nabíjel v Ostravě u ČEZ přes aplikaci Polyfazer a platil 22Kč/1Kw
Příští týden plánuji cestu na Slovensko, ceny by měly být stejné jako v Polsku tj. 10Kč/1KW, dám potom vědět ...
Re: GreenWay
https://www.zse.sk/sk/Uvod/E-mobilita/ZSE-Drive
po vyplnění formuláře přijde smlouva s kartou, slouvu podepíšete, pošlete zpět, a pak u tarifu Eco za 0 € / mesiac můžete nabíjet "DC nabíjanie: 0,39 € / kWh"
po vyplnění formuláře přijde smlouva s kartou, slouvu podepíšete, pošlete zpět, a pak u tarifu Eco za 0 € / mesiac můžete nabíjet "DC nabíjanie: 0,39 € / kWh"
Re: GreenWay
stejk píše:https://www.zse.sk/sk/Uvod/E-mobilita/ZSE-Drive
po vyplnění formuláře přijde smlouva s kartou, slouvu podepíšete, pošlete zpět, a pak u tarifu Eco za 0 € / mesiac můžete nabíjet "DC nabíjanie: 0,39 € / kWh"
Fajn díky za radu, ale tato společnost je jenom pro Slovensko, já potřebuji něco univerzálního, škoda že GreenWay u nás není podporován, hlavně že tady máme nenažraný ČEZ!!!
Re: GreenWay
Český EON Drive ukazuje v appce Slovenské nabíječky ZSE, a dle infa z EONu by nabíjení mimo CZE mělo být do budoucna možné. Jaký je aktuální stav nevím. Nicméně při podpisu smlouvy s EONem měli výslovný odstavec na zákaz nabíjení mimo ČR, takže je to spíš dotaz na EON zda zákaz nadále platí. EON appka na ZSE ukazuje cenu 0.49 Eur/kWh
Re: GreenWay
A proč tady stále nabízíte společnost ZSE, když GreenWay je více univerzální po celé Evropě a přitom levnější?
Vše je otázkou názoru, ale Greenway mě příjemně překvapil, škoda jenom že ve všech sousedních státech je, ale u nás a Madarsku není...Nejspíš majoritní ČEZ to nedovolil
Vše je otázkou názoru, ale Greenway mě příjemně překvapil, škoda jenom že ve všech sousedních státech je, ale u nás a Madarsku není...Nejspíš majoritní ČEZ to nedovolil
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: GreenWay
Korupční úředník to nedovolil, protože vypsal soutěž na dotované nabíječky tak, aby se mohl zapsat jen subjekt, který už na území ČR nabíjecí stanice provozuje a 2 roky je zde registrován, podniká, odevzdal 2 přiznání k dani z příjmu a má licenci na obchod s elektřinou. Přečetli jsme si podmínky a zeptali se s přítelem soudruhem Paroubkem: "Kdo z Vás na to má?" A odpověděli si: E.ON, PRE, ČEZ. A je vymalováno. Greenway se podařilo zapojit až do nekorupčních a nediskriminačních soutěží na úrovni EU a tak část jejich nabíječek vyroste i v ČR, zřejmě koncem tohoto a v roce 2020. Podle posledních newsletterů od nich.
A co se ZSE týče, tak je to součást E.ONu, takže ve srovnání s Greenway kapánek větší váhová kategorie
A co se ZSE týče, tak je to součást E.ONu, takže ve srovnání s Greenway kapánek větší váhová kategorie
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: GreenWay
Radovan píše:Korupční úředník to nedovolil, protože vypsal soutěž na dotované nabíječky tak, aby se mohl zapsat jen subjekt, který už na území ČR nabíjecí stanice provozuje a 2 roky je zde registrován, podniká, odevzdal 2 přiznání k dani z příjmu a má licenci na obchod s elektřinou. Přečetli jsme si podmínky a zeptali se s přítelem soudruhem Paroubkem: "Kdo z Vás na to má?" A odpověděli si: E.ON, PRE, ČEZ. A je vymalováno. Greenway se podařilo zapojit až do nekorupčních a nediskriminačních soutěží na úrovni EU a tak část jejich nabíječek vyroste i v ČR, zřejmě koncem tohoto a v roce 2020. Podle posledních newsletterů od nich.
A co se ZSE týče, tak je to součást E.ONu, takže ve srovnání s Greenway kapánek větší váhová kategorie
Díky za vysvětlení...
Re: GreenWay
C-zero píše:Zdravím jsem registrovaný ve společnosti Greenway, která má zastoupení na Slovensku, Polsku a ostatních zemích západní Evropy.
Dnes jsem nabíjel na stanici v Polsku u dálnice a 4,7KW mě vyšlo na 1.9 € tj. cena 10Kč/1KW...
Je to směšné, když jsem včera nabíjel v Ostravě u ČEZ přes aplikaci Polyfazer a platil 22Kč/1Kw
Příští týden plánuji cestu na Slovensko, ceny by měly být stejné jako v Polsku tj. 10Kč/1KW, dám potom vědět ...
když se podívám na ceník Greenway SK tak chtějí €0.45 za kWh což je skoro 12 Kč/kWh a Greenway PL 1.89 Zl (cca 11.5 Kč/kWh)
to jsou ceny které bych dlouhodobě platit nechtěl, ČEZ to zabil tou tarifikaci po minutách o tom žádná
jinak ten Greenway je jenom na Slovensku a v Polsku, ostatní země fungují v roamingu, kde jsou ceny daleko vyšší, někde i €0.65 ale za minutu !!!! to může vyjít kilowatthodina i přes 50 Kč
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: GreenWay
Ano, ceny pro nahodilé nabíjení jsou šílené, ale pro nahodilé. Když jezdíte a používáte rychlonabíječky denně, mají v nabídce paušály a pak to vychází lépe. Nicméně nejlepší je pořád nabíjet pomalu doma/v práci/v obchodních centrech. Tzn. mít velkou palubní nabíječku (11-22 kW nejlépe), abych uměl vysát velké zásuvky a Mennekes. A současně velkou baterku, abych doma a při nabíjení zdarma vysál co nejvíce a musel nabíjet co nejméně krát. To je ideální kombinace pro velké dojezdy a nezávislost. K tomu přidávají Tesly ještě síť Supercharger povětšinou zdarma s největším výkonem od 125 kW výše. Prostě Tesla je elektromobil, zbytek jsou více méně parodie. Bohužel.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: GreenWay
Radovan píše:Když jezdíte a používáte rychlonabíječky denně, mají v nabídce paušály a pak to vychází lépe.
paušál má náš ČEZ, Greenway paušál nemá, ZSE má tuším paušál za €69/ měsíc
moje i3 má usable kapacitu 19kWh takže když chci jet kousek dál musím nabíjet na cestách a abych nemusel čekat věčnost, tak DC je jasná volba, palubní nabíječka je pouze 6kW
s DC udělám Praha - Olomouc za 4h i s nabíjením, ale platit za kWh víc jak 10Kč tak jedu fosilem
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: GreenWay
Greenway emají paušály bez platby za kWh, mají programy kde si část předplácíte. A mají romaning https://greenway.sk/roaming/
BMW i3 s 19 kWh využitelnými fakt není auto na Praha-Olomouc. Je nesmysl jet 2 hodinovou trasu (vlak Pendolino, Regiojet, Leo expres) 4 hodiny, ostatně i bez nabíjení je to po D1 opruz a +-3 hodiny. Jeďte vlakem, v Olomouci si půjčte auto nebo se povozte Ecotaxi Olomouc za jednotnou cenu 99,- Kč nebo si půjčtě Rekolo hned na nádraží (až 4 na 1 registraci, prvních 15 minut jízdy zdarma).
Já jezdím vlakem i Ostrava-Olomouc, je to za 50 minut, s jídlem a wifi, s rezervovaným sezením, ceny dle třídy a času jako v nízkonákladových letadlech. U zpáteční Leo a RJ mám v jízdence i parkování za 180,- Kč na den v patrových garážích Ostrava-Svinov, a to ta jízdenka málokdy stojí stovku (u RJ v ceně voda, tisk, neomezeně kafe, nejlevnější koláč několik druhů 10,- Kč). Na nádraží si ještě z vlaku rezervuji Rekolo nebo koupím jízdenku na MHD. Pohoda.
BMW i3 s 19 kWh využitelnými fakt není auto na Praha-Olomouc. Je nesmysl jet 2 hodinovou trasu (vlak Pendolino, Regiojet, Leo expres) 4 hodiny, ostatně i bez nabíjení je to po D1 opruz a +-3 hodiny. Jeďte vlakem, v Olomouci si půjčte auto nebo se povozte Ecotaxi Olomouc za jednotnou cenu 99,- Kč nebo si půjčtě Rekolo hned na nádraží (až 4 na 1 registraci, prvních 15 minut jízdy zdarma).
Já jezdím vlakem i Ostrava-Olomouc, je to za 50 minut, s jídlem a wifi, s rezervovaným sezením, ceny dle třídy a času jako v nízkonákladových letadlech. U zpáteční Leo a RJ mám v jízdence i parkování za 180,- Kč na den v patrových garážích Ostrava-Svinov, a to ta jízdenka málokdy stojí stovku (u RJ v ceně voda, tisk, neomezeně kafe, nejlevnější koláč několik druhů 10,- Kč). Na nádraží si ještě z vlaku rezervuji Rekolo nebo koupím jízdenku na MHD. Pohoda.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: GreenWay
o tom roamingu jsem psal post výše...jako 65 centů za minutu je opravdu porno !!!
do OL jsem jel shodou okolností na EV sraz s dobíjením u Eonu za 3 Kč to celkem ujde
do OL jsem jel shodou okolností na EV sraz s dobíjením u Eonu za 3 Kč to celkem ujde
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: GreenWay
Pokud člověk nejezdí na rychlonabíječky často, pak ČEZ se nevyplatí a dá se říci, že EON se 3,- Kč je super volba. Už ho máme i v Ostravě na Rudné ulici za prodejnou Mercedesu vzadu. Doposud tu byla jen 1 pomalá u Alberta v Avion Shopping parku.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: GreenWay
Všechno postupně zdraží, ježdění na elektřinu bude stejně drahé, možná i místy dražší než na benzín, proto to bude bránit rozvoji elektromobility. Už dnes, když sem dorazí cizinec, nabíjí za 9-10 Kč/kWh, tedy nic levného na provoz. To že elektroauta mají malou údržbu se sice všeobecně ví, ale při malých nájezdech a u malých spalovacích aut je ta údržba poměrně malá a nevyrovná to ten rozdíl mezi EV a spalovacím motorem, zvláště kdy řada aut má servis mnoho let zdarma. Já vím, že jsme sice nadšenci, ale běžný člověk přemýšlí jinak - mám si koupit auto VW UP za 180 tis. nebo eUP za 600 tis.?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: GreenWay
většina čechů jsou "vrtači kolen" viz např. nákupy v akci a pokud by měla být elektromobilita dražší jak ježdění fosilem, tak už je předem mrtvá a zůstane jen těch pár nadšenců
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: GreenWay
Mimochodem jeden z bodů, který mi oponent předkládal. Totiž dle oponenta prý ve chvíli, kdy elektrovůz překoná bod zvratu ("Vrtač kolen" se dopočítal, že je elektrovůz extrémně ekonomicky výhodný, ve smyslu, že není o tom žádný spor), tak v tuhle chvíli se do elektrovozů "zamilují" Češi jako kdysi do naftových octávek. A, dle oponenta, je prý problém "na střeše", teda přesněji v nepřipravené distribuční infrastruktuře.nokia9500 píše:většina čechů jsou "vrtači kolen" viz např. nákupy v akci
Re: GreenWay
tak to je úhel pohledu, jestli někdo chce stojan na každém rohu...tak to ještě dlouho nebude. když jsem si loni na jaře přivezl i3 s dojezdem za tepla max 150km tak nebylo moc míst kam by v pohodě dojela, a po roce přibylo spousty nových nabíječek a ten radius se diametrálně zvětšil, navíc dnes jsou vozy které ujedou daleko víc než i3 model 2015
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Re: GreenWay
Nejde mi dokončit proces registrace-objednání karty ZSE, skončí to "nespecifikovanou chybou". Víte někdo, kdo to dělal, jak na to.
Telefonní kontakt také nefunguje, je to bezplatné číslo a asi to z ciziny nelze.
Telefonní kontakt také nefunguje, je to bezplatné číslo a asi to z ciziny nelze.
Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 25 tis. km.
Hyundai KONA 64kW, najeto 25.5 tis. km.
Hyundai KONA 64kW, najeto 25.5 tis. km.
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: GreenWay
Poslat jim údaje současně emailem s potvrzením o doručení. A volat se slovenským předčíslím, ale je možné, že ani poté to nespojí, většinou to mají podniky nastaveno jako ochranu proti vysokým poplatkům.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: GreenWay
eLubomír píše:Nejde mi dokončit proces registrace-objednání karty ZSE, skončí to "nespecifikovanou chybou". Víte někdo, kdo to dělal, jak na to.
Telefonní kontakt také nefunguje, je to bezplatné číslo a asi to z ciziny nelze.
Jestli máte registraci již na český eon, mohlo by to být tím... nevím jestli to je Váš případ...
BMW i3 60Ah REX, black, 2016
od 6/2019 zatím najeto 11.000km
od 6/2019 zatím najeto 11.000km