Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Neautorizované servisy, úpravci elektroaut apod.

Moderátor: Josef

Hans
Příspěvky: 26
Registrován: úte 15. pro 2015 22:24:59

Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod Hans » pát 18. pro 2015 19:09:42

Zdravím,

poptávám servis tohoto asi 15 lez starého vozu, v současné době řeším hlavně stav baterií. Je třeba zjistit kolik článků/baterií je vadných a vyměnit/sehnat nové. Servis poptávám v Brně a okolí, není pro mne bohužel příliš ekonomické auto převážet na valníku do jiného kraje.

Děkuji
Uživatelský avatar
ozana
Příspěvky: 165
Registrován: úte 15. pro 2015 14:13:26
Bydliště: Orlová

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod ozana » pát 18. pro 2015 20:30:05

Možná pan Kapic www.eskutr.cz
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
Hans
Příspěvky: 26
Registrován: úte 15. pro 2015 22:24:59

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod Hans » úte 22. pro 2015 14:55:46

Díky za kontakt, panu Kapicovi jsem zavolal a zdá se být zkušeným odborníkem :-)

JV
Hans
Příspěvky: 26
Registrován: úte 15. pro 2015 22:24:59

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod Hans » sob 28. kvě 2016 19:59:50

Zdravím,

je tu prosím někdo kdo má tento vůz přestavěn na 100Ah lithium? Zajímaly by mne reálné zkušenosti s dojezdem i akcelerací. Po přestavbě by mělo být auto asi o dva metráky lehčí při stejné kapacitě baterií, tak tajně doufám že dojede o kousek dál a bude o něco živější. Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit/uvést moje nadšení na pravou míru?

Díky

JV
Uživatelský avatar
ozana
Příspěvky: 165
Registrován: úte 15. pro 2015 14:13:26
Bydliště: Orlová

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod ozana » sob 28. kvě 2016 20:50:49

jvalik píše:Zdravím,

je tu prosím někdo kdo má tento vůz přestavěn na 100Ah lithium? Zajímaly by mne reálné zkušenosti s dojezdem i akcelerací. Po přestavbě by mělo být auto asi o dva metráky lehčí při stejné kapacitě baterií, tak tajně doufám že dojede o kousek dál a bude o něco živější. Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit/uvést moje nadšení na pravou míru?

Určitě ano. Zkuste oslovit pana Vegra
http://www.hybrid.cz/cesky-rekord-elekt ... dno-nabiti
http://www.elektromobil.wz.cz/vozidla/a ... ot106.html
(vegr[a]elektromobily-os.cz).
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
dako
Příspěvky: 19
Registrován: úte 26. dub 2016 14:43:38
Bydliště: OSTRAVA!!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod dako » pon 30. kvě 2016 13:01:22

Vite, ja vam nechci brat iluze, ani p. Vegrovi s jeho ujetymi 502km na jedno nabiti. Ale kdyby nemel na zadnich sedackach dalsi pack baterii tak by tech 502km tezko daval. Bavil jsem se s p.Kapicem, a ten taky,kdyz potreboval trochu vetsi dojezd, tak si hodil do kufru dalsi pack LiFePo.
Hans
Příspěvky: 26
Registrován: úte 15. pro 2015 22:24:59

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod Hans » úte 31. kvě 2016 11:10:24

ozana: Děkuji za odkazy, ale mně se jedná opravdu konkrétně o toho Partnera a konkrétně o 100 Ah baterie. 106ku pana Vegra jsem viděl a vskutku je články doslova natřískaná. To ale není moje představa. Nechci vozit jen články, Partnera mám proto, že pořád vozím hlavně nějaké krámy. 106ka pro mne nemá užitnou hodnotu.

dako: Přesně o tohle se mi jedná. Chtěl bych znát naprosto konkrétní zkušenosti. Všichni mi pořád říkají, že se přestavba na 100Ah lithium dělá běžně, ale když se chci dopátrat někoho kdo to tak má abych se ho poptal na pár věcí, tak není nikdo takový k sehnání.

Nedělám si iluze o nějakém fantastickém dojezdu, na druhou stranu auto používám zpravidla jen na jednu konkrétní trasu a hodilo by se mi vědět zda:
a) mi přestavěné auto moji trasu obsáhne - a to s jistou rezervou a bez "univerzálního elektromobilního optimismu",
b) anebo bude lépe opravené, ale přesto starší NiCd dojezdit do mrtě a auto hodit do šrotu.

Ono vyhodit 200 tisíc Kč za přestavbu jen tak "na zkoušku" mi zkrátka není vhod, abych tak řekl :-) Proto tak bažím po zkušenostech.

Kdyby byl prosím někdo okolo Brna nebo Prahy kdo toto auto takto přestavěné má a za rozumnou úplatu mi ukázal jak dobře/daleko takové auto jezdí, byl bych vděčen. Výškový profil ujeté trasy si pak srovnám se svojí trasou a budu mít jasno.

Děkuji

JV
Uživatelský avatar
mil2house
Příspěvky: 17
Registrován: úte 15. pro 2015 14:15:11

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod mil2house » úte 22. kvě 2018 14:32:33

jvalik píše:ozana: Děkuji za odkazy, ale mně se jedná opravdu konkrétně o toho Partnera a konkrétně o 100 Ah baterie. 106ku pana Vegra jsem viděl a vskutku je články doslova natřískaná. To ale není moje představa. Nechci vozit jen články, Partnera mám proto, že pořád vozím hlavně nějaké krámy. 106ka pro mne nemá užitnou hodnotu.

dako: Přesně o tohle se mi jedná. Chtěl bych znát naprosto konkrétní zkušenosti. Všichni mi pořád říkají, že se přestavba na 100Ah lithium dělá běžně, ale když se chci dopátrat někoho kdo to tak má abych se ho poptal na pár věcí, tak není nikdo takový k sehnání.

Nedělám si iluze o nějakém fantastickém dojezdu, na druhou stranu auto používám zpravidla jen na jednu konkrétní trasu a hodilo by se mi vědět zda:
a) mi přestavěné auto moji trasu obsáhne - a to s jistou rezervou a bez "univerzálního elektromobilního optimismu",
b) anebo bude lépe opravené, ale přesto starší NiCd dojezdit do mrtě a auto hodit do šrotu.

Ono vyhodit 200 tisíc Kč za přestavbu jen tak "na zkoušku" mi zkrátka není vhod, abych tak řekl :-) Proto tak bažím po zkušenostech.

Kdyby byl prosím někdo okolo Brna nebo Prahy kdo toto auto takto přestavěné má a za rozumnou úplatu mi ukázal jak dobře/daleko takové auto jezdí, byl bych vděčen. Výškový profil ujeté trasy si pak srovnám se svojí trasou a budu mít jasno.

Děkuji

JV


Ahoj ve spolek.

Povedlo se vám získat nějaké info k té přestavbě na Li-ion (nebo LiFePO4?) baterie? Zajímalo by mě takové řešení pro Renault Kangoo, což je snad stejné jak ten Peugeot.

Díky.
Renault Kangoo Z.E. Expres 2012, 22 kWh (SoH 90%, cca 17.5 kWh)
Filas1
Příspěvky: 4
Registrován: ned 02. črc 2017 21:45:16

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod Filas1 » čtv 24. kvě 2018 21:21:06

Sháním 2 náhradní baterie do těchto vozů Nicd SAFT STM5-100MRE. Nemáte nàhodou někdo?
Hans
Příspěvky: 26
Registrován: úte 15. pro 2015 22:24:59

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod Hans » čtv 31. kvě 2018 16:57:08

mil2house píše:
jvalik píše:ozana: Děkuji za odkazy, ale mně se jedná opravdu konkrétně o toho Partnera a konkrétně o 100 Ah baterie. 106ku pana Vegra jsem viděl a vskutku je články doslova natřískaná. To ale není moje představa. Nechci vozit jen články, Partnera mám proto, že pořád vozím hlavně nějaké krámy. 106ka pro mne nemá užitnou hodnotu.

dako: Přesně o tohle se mi jedná. Chtěl bych znát naprosto konkrétní zkušenosti. Všichni mi pořád říkají, že se přestavba na 100Ah lithium dělá běžně, ale když se chci dopátrat někoho kdo to tak má abych se ho poptal na pár věcí, tak není nikdo takový k sehnání.

Nedělám si iluze o nějakém fantastickém dojezdu, na druhou stranu auto používám zpravidla jen na jednu konkrétní trasu a hodilo by se mi vědět zda:
a) mi přestavěné auto moji trasu obsáhne - a to s jistou rezervou a bez "univerzálního elektromobilního optimismu",
b) anebo bude lépe opravené, ale přesto starší NiCd dojezdit do mrtě a auto hodit do šrotu.

Ono vyhodit 200 tisíc Kč za přestavbu jen tak "na zkoušku" mi zkrátka není vhod, abych tak řekl :-) Proto tak bažím po zkušenostech.

Kdyby byl prosím někdo okolo Brna nebo Prahy kdo toto auto takto přestavěné má a za rozumnou úplatu mi ukázal jak dobře/daleko takové auto jezdí, byl bych vděčen. Výškový profil ujeté trasy si pak srovnám se svojí trasou a budu mít jasno.

Děkuji

JV


Ahoj ve spolek.

Povedlo se vám získat nějaké info k té přestavbě na Li-ion (nebo LiFePO4?) baterie? Zajímalo by mě takové řešení pro Renault Kangoo, což je snad stejné jak ten Peugeot.

Díky.


Zdravím,

pokud máte na mysli starý Renault Kangoo, tak to není to samé. Pokud si matně vzpomínám, je tam několik odlišností. Krom toho, že NiCd baterie to mělo myslím jen vzduchem chlazené, tak tam hlavně není Sagembox a nemá to komutátorový motor, ale měnič a třífáz. Tedy postupy které se běžně dělaly pro přestavbu elektrických Partnerů se zde tak jednoduše neuplatní, řídicí jednotka už je tam jaksi chytřejší a nenechá si prý jen tak vnutit jiné baterie. Zajímal jsem se o to asi sedm let zpátky a tohle zjištění mě vedlo k tomu, že jsem Kangoo nechal stranou.

Hans
Uživatelský avatar
mil2house
Příspěvky: 17
Registrován: úte 15. pro 2015 14:15:11

Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie

Příspěvekod mil2house » čtv 31. kvě 2018 17:56:57

Ahoj, zajímá mě Kangoo r.v 2012. Popravdě moc jsem info o tom nenašel, kromě takových všeobecných. Budu rád za každé info. Hlavně nevím, jestli se dá použít OBD2 diagnostika baterie. :/
Renault Kangoo Z.E. Expres 2012, 22 kWh (SoH 90%, cca 17.5 kWh)