Zdravím,
poptávám servis tohoto asi 15 lez starého vozu, v současné době řeším hlavně stav baterií. Je třeba zjistit kolik článků/baterií je vadných a vyměnit/sehnat nové. Servis poptávám v Brně a okolí, není pro mne bohužel příliš ekonomické auto převážet na valníku do jiného kraje.
Děkuji
Starý Peugeot Partner Electric - baterie
Moderátor: Josef
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
Možná pan Kapic www.eskutr.cz
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
Díky za kontakt, panu Kapicovi jsem zavolal a zdá se být zkušeným odborníkem
JV
JV
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
Zdravím,
je tu prosím někdo kdo má tento vůz přestavěn na 100Ah lithium? Zajímaly by mne reálné zkušenosti s dojezdem i akcelerací. Po přestavbě by mělo být auto asi o dva metráky lehčí při stejné kapacitě baterií, tak tajně doufám že dojede o kousek dál a bude o něco živější. Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit/uvést moje nadšení na pravou míru?
Díky
JV
je tu prosím někdo kdo má tento vůz přestavěn na 100Ah lithium? Zajímaly by mne reálné zkušenosti s dojezdem i akcelerací. Po přestavbě by mělo být auto asi o dva metráky lehčí při stejné kapacitě baterií, tak tajně doufám že dojede o kousek dál a bude o něco živější. Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit/uvést moje nadšení na pravou míru?
Díky
JV
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
jvalik píše:Zdravím,
je tu prosím někdo kdo má tento vůz přestavěn na 100Ah lithium? Zajímaly by mne reálné zkušenosti s dojezdem i akcelerací. Po přestavbě by mělo být auto asi o dva metráky lehčí při stejné kapacitě baterií, tak tajně doufám že dojede o kousek dál a bude o něco živější. Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit/uvést moje nadšení na pravou míru?
Určitě ano. Zkuste oslovit pana Vegra
http://www.hybrid.cz/cesky-rekord-elekt ... dno-nabiti
http://www.elektromobil.wz.cz/vozidla/a ... ot106.html
(vegr[a]elektromobily-os.cz).
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 26. dub 2016 14:43:38
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
Vite, ja vam nechci brat iluze, ani p. Vegrovi s jeho ujetymi 502km na jedno nabiti. Ale kdyby nemel na zadnich sedackach dalsi pack baterii tak by tech 502km tezko daval. Bavil jsem se s p.Kapicem, a ten taky,kdyz potreboval trochu vetsi dojezd, tak si hodil do kufru dalsi pack LiFePo.
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
ozana: Děkuji za odkazy, ale mně se jedná opravdu konkrétně o toho Partnera a konkrétně o 100 Ah baterie. 106ku pana Vegra jsem viděl a vskutku je články doslova natřískaná. To ale není moje představa. Nechci vozit jen články, Partnera mám proto, že pořád vozím hlavně nějaké krámy. 106ka pro mne nemá užitnou hodnotu.
dako: Přesně o tohle se mi jedná. Chtěl bych znát naprosto konkrétní zkušenosti. Všichni mi pořád říkají, že se přestavba na 100Ah lithium dělá běžně, ale když se chci dopátrat někoho kdo to tak má abych se ho poptal na pár věcí, tak není nikdo takový k sehnání.
Nedělám si iluze o nějakém fantastickém dojezdu, na druhou stranu auto používám zpravidla jen na jednu konkrétní trasu a hodilo by se mi vědět zda:
a) mi přestavěné auto moji trasu obsáhne - a to s jistou rezervou a bez "univerzálního elektromobilního optimismu",
b) anebo bude lépe opravené, ale přesto starší NiCd dojezdit do mrtě a auto hodit do šrotu.
Ono vyhodit 200 tisíc Kč za přestavbu jen tak "na zkoušku" mi zkrátka není vhod, abych tak řekl Proto tak bažím po zkušenostech.
Kdyby byl prosím někdo okolo Brna nebo Prahy kdo toto auto takto přestavěné má a za rozumnou úplatu mi ukázal jak dobře/daleko takové auto jezdí, byl bych vděčen. Výškový profil ujeté trasy si pak srovnám se svojí trasou a budu mít jasno.
Děkuji
JV
dako: Přesně o tohle se mi jedná. Chtěl bych znát naprosto konkrétní zkušenosti. Všichni mi pořád říkají, že se přestavba na 100Ah lithium dělá běžně, ale když se chci dopátrat někoho kdo to tak má abych se ho poptal na pár věcí, tak není nikdo takový k sehnání.
Nedělám si iluze o nějakém fantastickém dojezdu, na druhou stranu auto používám zpravidla jen na jednu konkrétní trasu a hodilo by se mi vědět zda:
a) mi přestavěné auto moji trasu obsáhne - a to s jistou rezervou a bez "univerzálního elektromobilního optimismu",
b) anebo bude lépe opravené, ale přesto starší NiCd dojezdit do mrtě a auto hodit do šrotu.
Ono vyhodit 200 tisíc Kč za přestavbu jen tak "na zkoušku" mi zkrátka není vhod, abych tak řekl Proto tak bažím po zkušenostech.
Kdyby byl prosím někdo okolo Brna nebo Prahy kdo toto auto takto přestavěné má a za rozumnou úplatu mi ukázal jak dobře/daleko takové auto jezdí, byl bych vděčen. Výškový profil ujeté trasy si pak srovnám se svojí trasou a budu mít jasno.
Děkuji
JV
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
jvalik píše:ozana: Děkuji za odkazy, ale mně se jedná opravdu konkrétně o toho Partnera a konkrétně o 100 Ah baterie. 106ku pana Vegra jsem viděl a vskutku je články doslova natřískaná. To ale není moje představa. Nechci vozit jen články, Partnera mám proto, že pořád vozím hlavně nějaké krámy. 106ka pro mne nemá užitnou hodnotu.
dako: Přesně o tohle se mi jedná. Chtěl bych znát naprosto konkrétní zkušenosti. Všichni mi pořád říkají, že se přestavba na 100Ah lithium dělá běžně, ale když se chci dopátrat někoho kdo to tak má abych se ho poptal na pár věcí, tak není nikdo takový k sehnání.
Nedělám si iluze o nějakém fantastickém dojezdu, na druhou stranu auto používám zpravidla jen na jednu konkrétní trasu a hodilo by se mi vědět zda:
a) mi přestavěné auto moji trasu obsáhne - a to s jistou rezervou a bez "univerzálního elektromobilního optimismu",
b) anebo bude lépe opravené, ale přesto starší NiCd dojezdit do mrtě a auto hodit do šrotu.
Ono vyhodit 200 tisíc Kč za přestavbu jen tak "na zkoušku" mi zkrátka není vhod, abych tak řekl Proto tak bažím po zkušenostech.
Kdyby byl prosím někdo okolo Brna nebo Prahy kdo toto auto takto přestavěné má a za rozumnou úplatu mi ukázal jak dobře/daleko takové auto jezdí, byl bych vděčen. Výškový profil ujeté trasy si pak srovnám se svojí trasou a budu mít jasno.
Děkuji
JV
Ahoj ve spolek.
Povedlo se vám získat nějaké info k té přestavbě na Li-ion (nebo LiFePO4?) baterie? Zajímalo by mě takové řešení pro Renault Kangoo, což je snad stejné jak ten Peugeot.
Díky.
Renault Kangoo Z.E. Expres 2012, 22 kWh (SoH 90%, cca 17.5 kWh)
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
Sháním 2 náhradní baterie do těchto vozů Nicd SAFT STM5-100MRE. Nemáte nàhodou někdo?
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
mil2house píše:jvalik píše:ozana: Děkuji za odkazy, ale mně se jedná opravdu konkrétně o toho Partnera a konkrétně o 100 Ah baterie. 106ku pana Vegra jsem viděl a vskutku je články doslova natřískaná. To ale není moje představa. Nechci vozit jen články, Partnera mám proto, že pořád vozím hlavně nějaké krámy. 106ka pro mne nemá užitnou hodnotu.
dako: Přesně o tohle se mi jedná. Chtěl bych znát naprosto konkrétní zkušenosti. Všichni mi pořád říkají, že se přestavba na 100Ah lithium dělá běžně, ale když se chci dopátrat někoho kdo to tak má abych se ho poptal na pár věcí, tak není nikdo takový k sehnání.
Nedělám si iluze o nějakém fantastickém dojezdu, na druhou stranu auto používám zpravidla jen na jednu konkrétní trasu a hodilo by se mi vědět zda:
a) mi přestavěné auto moji trasu obsáhne - a to s jistou rezervou a bez "univerzálního elektromobilního optimismu",
b) anebo bude lépe opravené, ale přesto starší NiCd dojezdit do mrtě a auto hodit do šrotu.
Ono vyhodit 200 tisíc Kč za přestavbu jen tak "na zkoušku" mi zkrátka není vhod, abych tak řekl Proto tak bažím po zkušenostech.
Kdyby byl prosím někdo okolo Brna nebo Prahy kdo toto auto takto přestavěné má a za rozumnou úplatu mi ukázal jak dobře/daleko takové auto jezdí, byl bych vděčen. Výškový profil ujeté trasy si pak srovnám se svojí trasou a budu mít jasno.
Děkuji
JV
Ahoj ve spolek.
Povedlo se vám získat nějaké info k té přestavbě na Li-ion (nebo LiFePO4?) baterie? Zajímalo by mě takové řešení pro Renault Kangoo, což je snad stejné jak ten Peugeot.
Díky.
Zdravím,
pokud máte na mysli starý Renault Kangoo, tak to není to samé. Pokud si matně vzpomínám, je tam několik odlišností. Krom toho, že NiCd baterie to mělo myslím jen vzduchem chlazené, tak tam hlavně není Sagembox a nemá to komutátorový motor, ale měnič a třífáz. Tedy postupy které se běžně dělaly pro přestavbu elektrických Partnerů se zde tak jednoduše neuplatní, řídicí jednotka už je tam jaksi chytřejší a nenechá si prý jen tak vnutit jiné baterie. Zajímal jsem se o to asi sedm let zpátky a tohle zjištění mě vedlo k tomu, že jsem Kangoo nechal stranou.
Hans
Re: Starý Peugeot Partner Electric - baterie
Ahoj, zajímá mě Kangoo r.v 2012. Popravdě moc jsem info o tom nenašel, kromě takových všeobecných. Budu rád za každé info. Hlavně nevím, jestli se dá použít OBD2 diagnostika baterie. :/
Renault Kangoo Z.E. Expres 2012, 22 kWh (SoH 90%, cca 17.5 kWh)