Par osobnich postrehu, kde zatim AP2 hardware podle me nedohnal AP1 (ani na jednom aute nebyl aktivovany AP, takze jen veci v zakladu).
Auto lights - AP2 zapina potkavacky v kazdem delsim stinu i za slunecneho dne. U LED svetel to az tak vadit nebude, pokud se vyskytuje kombinace HID+AP2, tak to muze byt pro zivotnost vybojek vrazedne. A asi to bude i trochu otravne pro kolemjedouci.
Auto high beam - AP1 tlumil prakticky hned, pekne reagoval i na auto jedouci stejnym smerem (cervena svetla v dalce). AP2 tlumi pozde, na zadni obrysovky zda se nereaguje vubec, po minuti protijedouciho auta mu docela trva nez zase zapne dalkove
Auto wipers - u AP2 se steracum moc nechce zapinat, pokud drobne prsi, naopak ma obcas (ne vzdycky) snahu jeste chvili mydlit suche sklo. AP1 jsem v desti nejel, takze neumim posoudit.
A povzdech na zaver, proc ku***va nemuze byt u 100kE auta (alespon zakladni) adaptivni tempomat "v cene"? To uz je trochu, jak priplaceni za zakladni veci u Skodovky.
Ap1/Ap2 (ne)parita
Moderátor: Josef
Re: Ap1/Ap2 (ne)parita
E-Ryc píše:A povzdech na zaver, proc ku***va nemuze byt u 100kE auta (alespon zakladni) adaptivni tempomat "v cene"? To uz je trochu, jak priplaceni za zakladni veci u Skodovky.
Už jenom proto že Tesla potřebuje mít marži 20% což je 20 až 25 tis. EUR, zatímco značky Audi Mercedes BMW mají průměrné marže zhruba 3.5 tis. EUR.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/kol ... ivejte-se/
Audi Q4 Sportback e-tron 50