Nešťastná historie bateriových elektroaut

Odkazy, videa..

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Nešťastná historie bateriových elektroaut

Příspěvekod e-Kája » úte 22. čer 2021 8:58:55

Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut

Příspěvekod stejk » sob 22. led 2022 10:58:21

v článku
Nakonec ji soudruzi zařízli a do sériové výroby se nikdy nedostala.

Rudé právo příloha 50 let zpět (22.1.1972)
EMA1.jpg
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut

Příspěvekod Josef » sob 22. led 2022 16:56:22

e-Kája píše:Velmi zajímavý článek:

http://notebookblog.cz/ostatni/auta/nes ... lektroaut/


Pěkný článek, díky za sdílení!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut

Příspěvekod Lama » sob 22. led 2022 19:09:12

Zajímavé je "Vytápěním teplým vzduchem od motorů" 8-)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Marek71
Příspěvky: 815
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: Nešťastná historie bateriových elektroaut

Příspěvekod Marek71 » ned 23. led 2022 19:30:51

Jo, moc pěkně shrnuta historie EV.