Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Moderátor: Josef
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Nedávno jdem viděl v Karlíně pěkné elektrické BMW.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
To je bohužel spalovák tělem i duší. Větší výsměch elektromobilitě aby člověk pohledal. Nic z kladů elektromobility v něm v podstatě není využito. Kam se posunulo BMW v elektromobilitě od dob legendárního a dodnes jedinečného i3 je tragédie. Spalovací přestavby.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Dnes jsem v Praze Karlín viděl zaparkované VW I.D. BUZZ, které bylo prezentované na probíhajíci konferenci o elektromobilitě.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Já zahlédl nedavno u OBI v jihlavě testlu s SPZ RIPDIESEL nebo něco takového.
Byl jsem tam 25 starým TDI. Kdybych si ho všiml dříve, tak jsem zaparkoval vedle něj
Byl jsem tam 25 starým TDI. Kdybych si ho všiml dříve, tak jsem zaparkoval vedle něj
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
RIPDIESEL je moc znaků, značka na přání má 8. Já dnes viděl u souseda obrázkovou samolepku na motorce "Jezdím na recyklované dinosaury". Si asi taky pořídím
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
zahlédnuto kdesi v Anglii ... Nissan Leaf Long version
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Včera jsem na parkovišti viděl Toyotu bZ4X. Prohodil jsem pár slov s člověkem, co ji měl půjčenou a nic o BEV nevěděl, každopádně jeho první otázka byla, kolik ujede Audi e-tron na jedno nabití Pochopil jsem to u testu bZ4X Bjorna Nylanda, to auto žere docela hodně a navíc jen 60 kWh baterie, tedy dojezd při 120 km/h kolem 200 km v 7°C. Už chápu jeho vyjádření, že BEV budou použitelná za 10 let, měl si půjčit normální auto a ne další japonský neúspěšný pokus o BEV (první je Mazda).
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
StreetScooter EV v Praze
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Tu Toyotu bZ4X jsem shodou okolností viděl taky, někdy v týdnu. Barva nějaká stříbrná, šedá nebo bledě modrá, nepamatuji. Žeby měli u Toyoty první kusy a půjčovali je zájemcům?
Jinak včera BMW i7, to je velké auto.
Jinak včera BMW i7, to je velké auto.
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Já viděl Toyotu zlatavou, už přesně nevím. Tenhle článek má naprostou pravdu, Japonci by si měli za taková auta nafackovat, za mého mládí bylo Japonsko vrcholem technologie, dnes neumí Sony vyrobit ani pořádnou televizi.
Podle testů je i7 (auto roku) velmi povedená limuzína s vynikající spotřebou na svou velikost a váhu. Pravda za tu cenu by mělo mít BMW doživotní nabíjení zdarma .
Podle testů je i7 (auto roku) velmi povedená limuzína s vynikající spotřebou na svou velikost a váhu. Pravda za tu cenu by mělo mít BMW doživotní nabíjení zdarma .
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Pardon, bylo to iX7, velké SUV. Testy i7 jsem četl a spotřeba příjemné překvapila.
Jak jsem teď nedávno u nás po vesnici behal, tak jsem koukal, že už máme první Teslu, i3 už dávno, pak starý Ioniq a minimálně 2 pluginy.
Jak jsem teď nedávno u nás po vesnici behal, tak jsem koukal, že už máme první Teslu, i3 už dávno, pak starý Ioniq a minimálně 2 pluginy.
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Marek71 píše:Pardon, bylo to iX7, velké SUV. Testy i7 jsem četl a spotřeba příjemné překvapila.
Jak jsem teď nedávno u nás po vesnici behal, tak jsem koukal, že už máme první Teslu, i3 už dávno, pak starý Ioniq a minimálně 2 pluginy.
iX7 neexistuje...velké SUV od BMW je jen iX
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Řada iX 40-M60 je vhodná pro domácí kutily, může mít vozík 2,5 tuny
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Mimochodem včera testoval Bjorn BMW i7, při teplotě cca 5°C, krásná spotřeba na takové auto a při takové teplotě.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Dneska v noci Bjorn jel s tim 1000km chalenge, vyslo na 9:40.
Ale to je moc drahy, spis aziatsky, vsude kristalky, servo-dvere, kufr neprakticky, v podstate jedno kolik to zere.
Novy ID.7 je zajmavesi. A jeste na konci mesice bude v CR uvedena MG4. Zere malo, nabiji se rychle, ma predehrev baterky na tlacitko, zadni nahon. Jen cinsky SW to trochu kazi. Ale kdyz cena bude dobra... Tohle uvidime v ulicich brzo.
Ale to je moc drahy, spis aziatsky, vsude kristalky, servo-dvere, kufr neprakticky, v podstate jedno kolik to zere.
Novy ID.7 je zajmavesi. A jeste na konci mesice bude v CR uvedena MG4. Zere malo, nabiji se rychle, ma predehrev baterky na tlacitko, zadni nahon. Jen cinsky SW to trochu kazi. Ale kdyz cena bude dobra... Tohle uvidime v ulicich brzo.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
ID.7 je takové běžný rodinný sedan, to se nedá s i7 srovnávat. Já tedy na BMW nejsem a už vůbec mě neoslovuje řada 7 v jakékoli formě, stejně tak řada S u MB, ale provedení, materiály a parametry jsou super.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
i7 je sedan, ID7 liftback, jako i4.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Těch backů je na mě moc, rozlišuji jen sedan kabriolet a SUV
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
Dnes jsem viděl v provozu Mercedes EQS 450+, modrá barva. Je to krásné auto, elegantní dizajn a díky provedení liftback (pro Josefa, je to skoro jako sedan, jen se otevírá i zadní okno) bude i praktické. Fakt důstojná třída S v elektro.
Re: Zahlédnuté elektromobily v okolním provozu
U mercedesu logiku vyrobce nechapu. EQS - liftback, EQE - sedan. Musi byt prece naopak. Leda kdyby EQE byl jeste v provedeni kombi. Spis ale ne - kdo chce kombik kupte si EQE SUV.
ID.3 1st Plus, 58kWh (2020); TMY RWD MiG (2023)