Stránka 1 z 1

Peugeot E-Vivacity

Napsal: pon 10. zář 2018 11:27:14
od Karel
V blízké době mám v plánu dojet si do Německa pro tento zajímavý elektroskůtřík. Ne že bych ho nutně potřeboval, protože už mám lepší stroj, ale chtěl jsem si tento elektroskútr alespoň v reálu osahat. Pokud bude skútr fajn, nechám ho dceři na hraní:-), pokud ho dcera odmítne, nabídnu ho po důkladném otestování na prodej. Až budu mít nějaké praktické poznatky, rád se o ně samozřejmě na zdejším fóru podělím.

Re: Peugeot E-Vivacity

Napsal: pon 10. zář 2018 11:39:28
od Radovan
Ten vypadá moc hezky. Máte nějaké parametry? Jestli se něco změnilo od roku 2011, kdy byl představen http://www.hybrid.cz/peugeot-predstavil ... e-vivacity (60 km při 45 km/h). Chtěli za něj tehdy 5.374 Eur, tedy polovinu ojetého Peugeotu Ion, vypadá to, že je chtějí i dnes https://www.e-scooter.co/peugeot-e-vivacity/. Na Autoscoutu se pohybují zhruba na polovině ceny, ale v přepočtu na české na tak slabý skutr je to pořád dost https://www.autoscout24.cz/motorky/peug ... -vivacity/.

Re: Peugeot E-Vivacity

Napsal: pon 10. zář 2018 13:09:14
od Karel
Parametry e-skutru jsou předpokládám stejné jako při uvedení v roce 2011. Nevím jestli to francouzi od té doby nějak nevylepšovali, ale nejspíš ne. Má ten skutr samozřejmě i svoje slabiny, ale zase na druhou stranu oproti e-maxovi to má o dost lepší management baterie.
Co se týká cen, tak jsou samozřejmě většinou i u ojetých přemrštěné, ale mám rezervaci na jeden kousek r.v. 2013, najeto jen 1800km a bude to stát jen 1200 Eur + doprava, což je myslím slušná cena. Pak mám ještě možnost koupit na zprovoznění/náhradní díly jiný kousek r.v. 2012, najeto 7000km za 150 Eur! Tento porouchaný skutr lze zapnout, baterie jdou nabíjet, ale skutr se nerozjede, tudíž nějaká závada v elektronice.
Ten provozuschopný vezmu určitě, ten porouchaný ještě promyslím. Ale už jen kvůli baterkám by se samozřejmě vyplatil.
Zde odkaz na rozebírání baterie SAFT VL45E 6s, která je v počtu 2ks v e-skutru použitá:
https://www.elektroroller-forum.de/viewtopic.php?t=5256

Re: Peugeot E-Vivacity

Napsal: ned 23. zář 2018 15:13:23
od Karel
Tak e-skutr Peugeot E-Vivacity je už konečně doma a mám z něj radost jak malé dítě:-)
První poznatky z krátké testovací jízdy při koupi skutru:
-velmi nízká váha
-snadná ovladatelnost
-lepší akcelerace z 0 na 30km/h než e-max
-komfortnější odpružení než e-max díky motoru který není přímo v zadním kole a nižší hmotnosti
-kvalitnější plasty a dílenské zpracování než e-max
-jízdní režimy: max. rychlost 25km/h, 45km/h, 5km/h (tlačení skutru chodcem), zpátečka
-zadní bubnová brzda má slabší účinek než kotoučová
Zkrátka paráda! Normálně jsem potom co jsem e-skutr přivezl na něm ještě ve 23h lítal v podzemních garážích:-)
Přikládám pár prvních fotek (vzadu Brammo Enertia pod plachtou):

Re: Peugeot E-Vivacity

Napsal: pon 01. říj 2018 13:20:18
od Karel
Tak po pár kilometrech v Praze zatím hodnotím jako super vozítko. Dokonce to s mojí váhou 90kg nezpomaluje v kopci jako to měl ve zvyku e-max.
Jediný problém na který jsem zatím narazil je, že se mi pod sedlo nevejde integrální přilba velikosti L (sedlo nejde dovřít), což mě hodně překvapilo. Buď mám moc velkou hlavu a nebo mají všichni Francouzi jen hlavy o velikosti S:-) Ještě se to pokusím nějak vymyslet, ta prohlubeň na helmu ve spodní části sedla je totiž umístěná hodně vpředu, kde už se ale v prostoru pod sedlem nachází přepážka a nabíjecí šňůra. Pokud půjde ta přepážka vyndat, tak by šla ta helma posunout víc dopředu a teoreticky bych už konečně to sedlo dokázal dovřít:-)
Jinak zajímavá věc, na oficiálních fotkách výrobce přepážka ani 12V zásuvka v prostoru pod sedlem není a já to tam obojí pro změnu mám.

Re: Peugeot E-Vivacity

Napsal: pon 08. říj 2018 10:15:03
od Karel
Dva malé mínusy na které jsem přišel:
-příliš krátká nabíjecí šňůra (asi tak 1 metr)
-dlouhá doba nabíjení, je to bohužel verze jen s jednou palubní nabíječkou (1dílek cca 1hodina, takže z 20% na 100% cca 8h)
Jinak spokojenost:-)