Victory Empulse TT

Další dopravní prostředky na elektrický pohon
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 415
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » úte 13. říj 2020 9:14:25

Tak jsem se včera konečně dočkal, moje Victory Empulse TT už je doma v garáži 8-)
Přílohy
DSCN6584.JPG
DSCN6585.JPG
DSCN6586.JPG
DSCN6591.JPG
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Po 4 letech najeto celkem 33000 elektrických km!
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 898
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Radovan » úte 13. říj 2020 12:03:04

Vypadá krásně dravě a nebezpečně.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 90 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 42 tis. (56 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič panel 2000.
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 241
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Citigo e IV » úte 13. říj 2020 14:15:57

Gratuluji, pěkná doufám že napišete recenzi. Prej má řazení, takže asi nejde řídit jen s B.?
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 415
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » úte 13. říj 2020 21:45:16

Díky moc, je to opravdu překrásná elektromotorka a určitě z ní budu mít hlavně ze začátku velký respekt, než se blíž seznámíme, aby mě holka někde v zatáčce omylem neshodila ze sedla :) Původní majitel už mě upozornil na jedovaté přední brzdy a možnost prokluzu zadního kola při pomalé jízdě za deště. Já jsem ten prokluz už lehce otestoval na hladké podlaze podzemní garáže a opravdu to při prudkém rozjezdu klouže :lol:

Recenzi určitě rád napíšu, ale teď mě čeká kolečko homologace a registrace, což ještě určitě několik týdnů zabere.
Dojmy z první jízdy 2km z celního skladu do garáže (na dočasné RZ) jsou opravdu báječné. Měl jsem trochu obavu, protože jsem motorku kupoval jen na základě fotek a videa. Akorát před šesti lety jsem viděl trochu blíž Brammo Empulse v Německu na parkovišti. Motorka mi ale naštěstí sedla jak velikostně, tak i váhou. Výkon jsem zatím nezkoušel, jelikož bylo omezení na silnici na 50km/h, ale zrychlení super, brzdy taky bomba a i ten zvuk (motoru a řetězu) je tak nějak (oproti Enertii) více kultivovaný :) Jo a na režim sport je rekuperace vážně hodně silná, to mě docela překvapilo.

Jediné dvě věci, na které si budu asi zvykat trochu déle je sportovnější posez díky stupačkám umístěným víc vzadu (oproti Enertii) a taky je dost nezvyklá ta spojka a šestistupňová převodovka. Škoda že tam nedali i zpátečku, tu bych díky vyšší váze při manévrování na místě možná i ocenil :D

Ohledně řidičského oprávnění: skupina B na tuhle motorku rozhodně nestačí, minimálně musí člověk mít A2. Já mám ale naštěstí skupinu A, absolvovanou ještě před revolucí na Jawě 350. Teď bych to asi neudělal, jak jsou ty zkoušky složitý :D Ale zase na druhou stranu je dobře, že na ty silnější motorky alespoň nesedají lidi, kteří na to nemají. A snad je díky tomu i méně nedobrovolných dárců orgánů. :?
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Po 4 letech najeto celkem 33000 elektrických km!
Uživatelský avatar
Citigo e IV
Příspěvky: 241
Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod Citigo e IV » stř 14. říj 2020 22:21:30

Ta převodovka mě docela zajímá, má to spojku? A je to tak že se dá běžně na jeden stupeň jezdit třeba na trojku po městě 0-70? Dá se řadit pod plným plynem?
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 415
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » čtv 15. říj 2020 10:59:33

Citigo e IV píše:Ta převodovka mě docela zajímá, má to spojku? A je to tak že se dá běžně na jeden stupeň jezdit třeba na trojku po městě 0-70? Dá se řadit pod plným plynem?


Ano, převodovka má 6 ychlostí a dokonce i neutrál, takže se s tím dá teoreticky i plachtit ;)
Řadí se pomocí spojky z neutrálu 2-1 dolů, 3-4-5-6 nahoru.
Občas se stane, když motorku zapnu, a mám tam zařazený neutrál, že nejde 2 nebo 3 zařadit, protože motor se netočí.
V tom případě stačí akcelerátorem lehce protočit motor a nebo lehce vlastní silou popojet a pak už tam rychlost jde zařadit bez problémů.
Rychlost se nemusí vyřazovat a nemusí se "vymačkávat" spojka jako u spalováku, když zastavím na křižovatce.
Po městě je při klidné jízdě ideální rychlostní stupeň 3 trvale.
Zkoušel jsem si zařadit všechny rychlosti při 0-50km/h a "nechcípá" to ani na šestku při 50km/h. Jel jsem jen ze skladu do garáže, takže vyšší rychlost jsem zatím vyzkoušet nemohl.
Ale samozřejmě pro motor jsou z hlediska výkonu, tepelného zatížení a spotřeby optimální určité otáčky. Na otáčkoměru je zelené pole mezi 4,5-6,5tis ot/min.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Po 4 letech najeto celkem 33000 elektrických km!
andy_xx
Příspěvky: 31
Registrován: pát 31. srp 2018 11:16:11

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod andy_xx » úte 20. říj 2020 8:13:35

gratuluju, vypadá to na zajímavý stroj. Sice jezdím denně s Fiatem 500e, ale jako víkendovou zábavu - motorku si užívám na Aprilii Tuono 1100 a jednou z věcí, kterou bych na elektromotorce postrádal je zvuk (ne ohlušující řev z nehomologovaných výfuků), který je zároveň dostatečně hlučný na to, aby odehnal všechny srnky a divočáky od cesty co nejdál :-) Tady bych měl trochu strach, že mi brzy mimo město skočí zvěř pod kola:-) Jinak mám skvělou zkušenost s elektro pitbike (ePit v Ostravě nebo Pitland v Praze), které jsou určené na zdokonalení jízdy na motorce. Každopádně jsem zvědavý na tvé další jízdní dojmy :-)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 415
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Victory Empulse TT

Příspěvekod e-Kája » stř 18. lis 2020 18:09:56

Tak už mám za sebou několik kratších výletů. Najel jsem ale doteď celkem asi jen 100km, jelikož počasí motorkářům už moc nepřeje a taky jsem se ještě nedokopal k tomu dát to na CZ papíry. Nicméně s každou další jízdou jsme s Victory Empulse TT čím dál větší kamarádi:)

Už jsem si poměrně zvykl na sportovnější posez a je to super. Sedačka je o dost pohodlnější než u Enertie a je vytvarovaná tak parádně, že to jezdce v zatáčkách přímo vybízí ke klopení motorky a vysouvání se ze sedla do stran po vzoru Moto GP. Dát v zatáčce koleno až na zem si ale ještě nějakou dobu určitě netroufnu:-)

Řazení rychlostí už jsem si taky procvičil (u elektromotorek je to rarita), po městě jezdím většinou na 3 nebo 4 rychlost. Mimo město po okreskách 4 nebo 5 rychlost. Na dálnici jsem zatím nebyl, takže 6-ka ještě na test čeká. 1 a 2 skoro vůbec nepoužívám, neutrál jen když parkuju.

Co mi zatím trochu dělá problém je sklápění bočního stojánku dolů, když zastavím a chci slézt z motorky. Výčnělek na stojánku je totiž hodně schovaný pod levou stupačkou, takže si o ní vždycky trochu štrejchnu a nebo ten výčnělek minimálně chvilku hledám. Když stojánek pro změnu před odjezdem odklápím nahoru, tak je to většinou v pohodě.

Taky jsem se už víc osmělil ohledně brzd a hlavně z těch dvou předních kotoučů už nemám takový strach:D Většinu času ale stejně zpomaluju rekuperací, mechanickýma brzdama jen dobržďuju pro úplné zastavení např. na křižovatce. V režimu Eco je rekuperace v pohodě, v režimu sport je brutální:-)

Už jsem otestoval i nabíjení, jak z domácí zásuvky tak na nabíjecí stanici, obojí funguje bez problémů a čas nabíjení odpovídá tomu co tvrdí výrobce.
Pro obě možnosti nabíjení můžu využít ty samé kabely co mám k Renaultu Fluence Z.E., takže originální nabíječka Victory si asi na předělávku typu konektoru z Amerického na Evropský ještě asi nějaký čas počká:)

Podařilo se mi už vyřešit i první chybovou hlášku. Po vybalení z bedny, zapojení baterií do okruhu a zapnutí motorky se na displeji zobrazila chyba s kódem V78, což dle manuálu znamená "Real Time Clock Not Working". Původně jsem z fóra vlastníků Brammo Empulse nabyl dojmu, že se díky 2 měsíce odpojené trakční baterii během cesty z Kanady do ČR vybila knoflíková baterie, která napájí vnitřní obvody řídící jednotky. Tak už jsem se pomalu připravoval na to, že se budu muset hrabat v řídící jednotce, ale nakonec to dopadlo úplně jinak. Už mě štval čas zobrazený na displeji, který byl úplně mimo naše pásmo. Tak jsem ten čas nastavil na správnou hodnotu a světe div se, chybová hláška zmizela:-DD
Přílohy
IMG_20201022_155051.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Po 4 letech najeto celkem 33000 elektrických km!