Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil, vhodný k propojení nabíjecího stojanu s konektorem IEC62196-2 (Typ 2, Mennekes) s elektromobilem, který má konektor J1772 (Typ 1, Yazaki). Kabel umožňuje nabíjení max.proudem 32A (max. výkon 7,4kW). Délka 4m.
Kabel je kompatibilní s elektromobily Nissan Leaf, Nissan eNV200, Kia Soul EV, Peugeot iOn, Citroen C-zero, Mitsubishi i-MiEV, Mitsubishi Outlander PHEV, Ford Focus electric, Fiat 500e a dalšími elektromobily s konektorem Typ 1.
Cena: 3 500 Kč
Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
Moderátor: Josef
Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
K těm dalším kompatibilním elektromobilům patří např. Renault Fluence Z.E.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
Mám dotaz dá se to použít i jako redukce pokud u nabíjecí stanice je už kabel? Někde jsem četl že ten konektor musí být zkrácený jinak nedojde ke kontaktu. Díky
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
V tom stavu, v jakém kabel aktuálně je, se jako redukce použít nedá. Konektor Typ 2 (Mennekes) by se musel zkrátit o cca 10 mm, pak by se jako redukce použít dal. Já sám jsem do toho nikdy nešel, neměl jsem tu potřebu.
e-Kona 64kWh Czech edition 2020, 114.000 km
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodám nabíjecí kabel pro elektromobil Typ 2 - Typ 1
Musíte být velmi šikovný a mít tenkou a přesnou pilku, abyste těch cca 12 mm přesně uříznul. Pak do toho opatrně navrtáte dírku skrz, aby odřezaný díl šel zpátky nasadit a přišroubovat. Tak máte kabel i redukci v jednom. Ale jenom jsem to viděl, nedělal prakticky. Což mne stálo přátelskou cenu za originál redukci bez dokladu 2000 Kč
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000