Vypadalo perfektně a udržované.
Já jezdil MiEVem přes 2 roky a přítulka s ním také ráda jezdila. Osobně se mi po něm stýská. Tenkrát, když jsem pořídil IONIQa, tak jsem jí dal na výběr, ale rozhodla se pro naftového Forda FUSION, do kterého jsme ale od té doby vrazili dalších cca 60tis. Myslel jsem, že už změnila názor, ale nee. Ženy si většinou vždy najdou něco, proč to nechtějí. Vzhled jí ale nevadí a je to praktické auto hlavně do města. Má argument, že když nebude mít nabito a bude chtít někam neplánovaně zajet, tak má u EV problém. Se spalovákem natankuje u místní čerpací stanice...
P: Peugeot ION
Moderátor: Josef
Re: P: Peugeot ION
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: P: Peugeot ION
Přesně, říkal jsem si, že kolem sto tisíc by to pár let posloužilo jako druhé auto pro manželku. Ale je to ošklivé a žena řekla, že to vypadá jak krabice od boty. A uvnitř taky.
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Peugeot ION
Měly by si to obě paní vyzkoušet pár dní řídit. To auto je malé zvenčí, velké uvnitř, úžasně pohodlné a jednoduché na ovládání. Zajet s tím kamkoli není problém, naložit to věcmi také. A nabíjení? No kabel na stěně domu nebo garáže, podle toho kde parkujete, a prostě po každé jízdě ho tam vrazit. Nemusí jezdit nikam na benzínku a 2 tisíce měsíčně v peněžence navíc ženu rychle přesvědčí. Ta moje si Iona jen půjčovala (domluva byla kdo to má dále do práce a je v dojezdu tam a zpět, bere si elektriku, druhý spalováka) a velmi rychle jsem se k němu nedostal. Měl jsem blíže práci a tak bylo rozhodnuto. Pak se k tomu přidaly ty 2 litry za benzín měsíčně a bylo vymalováno. Koupili jsme druhý Ion a prodali spalováka.
Na prvním Ionu je najeto 96 tisíc km. Kdybychom 96 tisíc km ujeli naším bývalým benzínovým Citroenem Berlingo s průměrnou spotřebou 8 L/100 km, tak při ceně 1 litru +-30,- Kč by jen palivo stálo 230.400,- Kč! My jsme ale zaplatili jen +-10.000,- Kč, 23x méně……
V květnu 2016 jsme si proto koupili další Peugeot Ion. Manželce. 3 roky jetý, 14 tis. km za 280 tis. Kč (včetně sady zimních pneu a nezávislého topení Webasto). V červnu 2021 má najeto dalších 47 tis. km (61 tis. km celkem). Úspora jen na palivu je 112.800,- Kč. Celkem za obě auta úspora 343.200,- Kč jen na palivu. Už jezdíme pouze elektricky…..
Na prvním Ionu je najeto 96 tisíc km. Kdybychom 96 tisíc km ujeli naším bývalým benzínovým Citroenem Berlingo s průměrnou spotřebou 8 L/100 km, tak při ceně 1 litru +-30,- Kč by jen palivo stálo 230.400,- Kč! My jsme ale zaplatili jen +-10.000,- Kč, 23x méně……
V květnu 2016 jsme si proto koupili další Peugeot Ion. Manželce. 3 roky jetý, 14 tis. km za 280 tis. Kč (včetně sady zimních pneu a nezávislého topení Webasto). V červnu 2021 má najeto dalších 47 tis. km (61 tis. km celkem). Úspora jen na palivu je 112.800,- Kč. Celkem za obě auta úspora 343.200,- Kč jen na palivu. Už jezdíme pouze elektricky…..
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: P: Peugeot ION
Moje si to vyzkoušela a líbilo se jí to natolik, že když mohla, tak si MiEVa poučela. Jezdit by v tom chtěla, ale... To malé ale pro nás chlapy je pro některé ženy velké ALE. Prostě přijede a nedá to z nějakého důvodu ihned nabíjet a pak bude chtít zase někam rychle zajet. My chlapy na to máme odpověď...
Jednou jsem se ale dostal do situace, kdy mi EV sice zachránilo, ale jel jsem se strachem dojezdu. V baterce jsem měl s rezervou na dojetí domů, ale musel jsem nutně s úrazem do nemocnice. Nikomu to nepřeju.
Přiznejme si tedy, že může nastat situace, když přijedete domů a dozvíte se, že musíte okamžitě vyjet a jiné auto už nemáte..., je to náhoda, ale stanou se věci, které nelze plánovat a je to problém a hlavně u malobaterkáčů, kde je rezerva malá.
Jednou jsem se ale dostal do situace, kdy mi EV sice zachránilo, ale jel jsem se strachem dojezdu. V baterce jsem měl s rezervou na dojetí domů, ale musel jsem nutně s úrazem do nemocnice. Nikomu to nepřeju.
Přiznejme si tedy, že může nastat situace, když přijedete domů a dozvíte se, že musíte okamžitě vyjet a jiné auto už nemáte..., je to náhoda, ale stanou se věci, které nelze plánovat a je to problém a hlavně u malobaterkáčů, kde je rezerva malá.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)