https://www.ebay.de/itm/154421581706?mk ... o%7Cbrammo
Brammo Enertia+ z Německa
Moderátor: Josef
Brammo Enertia+ z Německa
Téměř nejetá elektromotorka Brammo Enertia+ z Německa za 4500Eur
https://www.ebay.de/itm/154421581706?mk ... o%7Cbrammo
https://www.ebay.de/itm/154421581706?mk ... o%7Cbrammo
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Brammo Enertia+ z Německa
Píšou tam, o nějakém vadném regulátoru nabíjení. Vy jste ji měl víte o co jde? Má to nabíječku interní, nebo externí a jaké má napětí?
Jo a nevíte jak to jestli se to dá řídit s Béčkem? Jaký to má výkon v TP a je to automat bez řazení?
Jo a nevíte jak to jestli se to dá řídit s Béčkem? Jaký to má výkon v TP a je to automat bez řazení?
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Brammo Enertia+ z Německa
Aha, tak toho jsem si nevšiml
Pravděpodobně je porouchaná nějaká součástka uvnitř interní nabíječky, takže nabíječka není funkční a baterie je nutné nabíjet manuálně.
Nabíječka by šla asi opravit, je to tento typ:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 7-306-4420
V každém případě pokud je vadná nabíječka, viděl bych to na 1000Eur dolů s cenou.
Pokud by byl zájem, mohu pomoci s komunikací, dovozem nebo přihlášením. V každém případě by bylo dobré nechat si poslat data z motorky (jsou nahrané na flešce pod sedlem) a z toho lze zjistit případnou chybu nabíječky či jiné chyby, které motorka zaznamenala v průběhu celého provozu.
Jinak Brammo Enertia+ stále ještě vlastním, takže je možné si jí klidně přijet zkusit.
V techničáku je trvalý výkon 6,5kW (max je 13kw). Je to bez řazení, takže stačí řidičák B.
Pravděpodobně je porouchaná nějaká součástka uvnitř interní nabíječky, takže nabíječka není funkční a baterie je nutné nabíjet manuálně.
Nabíječka by šla asi opravit, je to tento typ:
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 7-306-4420
V každém případě pokud je vadná nabíječka, viděl bych to na 1000Eur dolů s cenou.
Pokud by byl zájem, mohu pomoci s komunikací, dovozem nebo přihlášením. V každém případě by bylo dobré nechat si poslat data z motorky (jsou nahrané na flešce pod sedlem) a z toho lze zjistit případnou chybu nabíječky či jiné chyby, které motorka zaznamenala v průběhu celého provozu.
Jinak Brammo Enertia+ stále ještě vlastním, takže je možné si jí klidně přijet zkusit.
V techničáku je trvalý výkon 6,5kW (max je 13kw). Je to bez řazení, takže stačí řidičák B.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Brammo Enertia+ z Německa
Ten inzerát na mě nedělá dobrý dojem, navíc na ebay bych prodej motorky nečekal, nepíše tam ani rok výroby. Otázka je co si představit pod pojmem manuální dobíjení . Líbilo se mě nějaký přibližovadlo na léto a došel jsem k názaru že stavba, nebo přestavba se trochu prodraží a chtělo by to něco originál. Ale když si člověk jestě k tomu přičte DPH, prootže finančák bude považovat stroj na nový tj. má najeto do 6000 Km, tak už se to asi nevyplatí. děkuji za odpověd
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Brammo Enertia+ z Německa
I na ebay.de se občas vyskytne nějaká elektromotorka, ikdyž to není moc obvyklé, ale já koukám většinou na inzeráty na ebay-kleinanzeigen.de, kde se elektromotorky prodávají častěji. mám tam svůj účet a koupil jsem tam například i mojí Enertii+, kterou jsem dovezl až z Düsseldorfu od soukromého vlastníka.
Majitelem téhle konkrétní elektromotorky Brammo Enertia+ je firma Bornemann (viz. polepy na motorce Bornemann.net) z německého městečka Goslan, asi 330km od hranic ČR směrem na Lipsko, což není zase tak daleko, jako v mém případě.
Firma Bornemann koupila tuto elektromotorku velmi pravděpodobně pouze k propagačním nebo testovacím účelům, jelikož se zabývají nějakými přístroji a aplikacemi pro elektromobilitu.
Rok výroby je dle VIN z fotky 2013, protože je to jen několik čísel před mým VIN a tyhle elektromotorky se vyráběly jen v letech 2012-2013 v Maďarském závodě firmy Flextronix.
Manuální nabíjení baterií znamená to, že po zapojení do zásuvky se vestavěná nabíječka nespustí a proto lze horní a dolní baterypack nabíjet pouze samostatně externí nabíječkou na lithiové baterie. Důležité ale je, že je elektromotorka i přesto pojízdná, z toho plyne, že závada na nabíječce bude nějaká banalita (konektor, kabel, součástka na desce uvnitř apod.). Více info o závadě lze zjistit z protokolu zapsaného motorkou na flešku, motorka má seznam chybových kódů pro každou elektronickou součást (baterie, nabíječka, regulátor motoru, řídící jednotka atd.)
Platby DPH bych se nebál. Máme totiž tak dobře vymyšlený zákon o DPH, že elektromotorka (nulový obsah) do 7,2kW výkonu (Enertia má 6,5kW) není
považovaná za nové vozidlo, i kdyby měla najeto 0km:-)
Jinak chápu vaší obavu, je to přeci jen 8let stará elektromotorka a má tak málo najeto, což žádnému vozidlu nesvědčí, když se nepoužívá.
Mě samotného ale konkrétně tenhle stroj zaujal, tak asi z vlastní iniciativy zkontaktuju firmu Bornemann a zeptám se jich na podrobnosti, které nejsou uvedené v inzerátu.
Majitelem téhle konkrétní elektromotorky Brammo Enertia+ je firma Bornemann (viz. polepy na motorce Bornemann.net) z německého městečka Goslan, asi 330km od hranic ČR směrem na Lipsko, což není zase tak daleko, jako v mém případě.
Firma Bornemann koupila tuto elektromotorku velmi pravděpodobně pouze k propagačním nebo testovacím účelům, jelikož se zabývají nějakými přístroji a aplikacemi pro elektromobilitu.
Rok výroby je dle VIN z fotky 2013, protože je to jen několik čísel před mým VIN a tyhle elektromotorky se vyráběly jen v letech 2012-2013 v Maďarském závodě firmy Flextronix.
Manuální nabíjení baterií znamená to, že po zapojení do zásuvky se vestavěná nabíječka nespustí a proto lze horní a dolní baterypack nabíjet pouze samostatně externí nabíječkou na lithiové baterie. Důležité ale je, že je elektromotorka i přesto pojízdná, z toho plyne, že závada na nabíječce bude nějaká banalita (konektor, kabel, součástka na desce uvnitř apod.). Více info o závadě lze zjistit z protokolu zapsaného motorkou na flešku, motorka má seznam chybových kódů pro každou elektronickou součást (baterie, nabíječka, regulátor motoru, řídící jednotka atd.)
Platby DPH bych se nebál. Máme totiž tak dobře vymyšlený zákon o DPH, že elektromotorka (nulový obsah) do 7,2kW výkonu (Enertia má 6,5kW) není
považovaná za nové vozidlo, i kdyby měla najeto 0km:-)
Jinak chápu vaší obavu, je to přeci jen 8let stará elektromotorka a má tak málo najeto, což žádnému vozidlu nesvědčí, když se nepoužívá.
Mě samotného ale konkrétně tenhle stroj zaujal, tak asi z vlastní iniciativy zkontaktuju firmu Bornemann a zeptám se jich na podrobnosti, které nejsou uvedené v inzerátu.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Brammo Enertia+ z Německa
Ještě k tomu přibližovadlu na léto, po kterém se poohlížíte. Pokud chcete mít jistotu záruky a servisu na nový stroj a nepohrdnete elektroskůtrem, vřele bych Vám doporučil elektroskůtr Super SOCO CPx. Je to ekvivalent 125ccm, má vyjímatelné baterie a výkon motoru i kapacitu baterií/dojezd taky velmi slušný. Tenhle elektroskůtr má kamarád a je s ním natolik spokojený, že se stal oficiálním dealerem Super SOCO v ČR
VÍCE INFO ZDE (včetně videorecenze):
https://voltgaraz.cz/
VÍCE INFO ZDE (včetně videorecenze):
https://voltgaraz.cz/
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Brammo Enertia+ z Německa
Ze by konecne blyskani na lepsi casy (normalni silnicni rychlost za celkem prijatelnou cenu)?
Kazdopadne dik za tip, na video urcite po praci kouknu.
Kazdopadne dik za tip, na video urcite po praci kouknu.
Re: Brammo Enertia+ z Německa
Zkontaktoval jsem prodejce a potvrdil mi nálsedující:
-elektromotorka sloužila pouze k propagačním účelům
-nabíjet lze v současné době pouze externí nabíječkou (oba moduly najednou s volitelným maximálním napětím a nabíjecím proudem), která je v ceně
-jinak je elektromotorka plně funkční
Snížení prodejní ceny jsem zatím neřešil, ale můžu to zkusit.
-elektromotorka sloužila pouze k propagačním účelům
-nabíjet lze v současné době pouze externí nabíječkou (oba moduly najednou s volitelným maximálním napětím a nabíjecím proudem), která je v ceně
-jinak je elektromotorka plně funkční
Snížení prodejní ceny jsem zatím neřešil, ale můžu to zkusit.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)