Renault ZOE 22kwh 11/2015

Bazar

Moderátor: ozana

C-zero
Příspěvky: 112
Registrován: stř 08. srp 2018 11:47:33
Bydliště: Kravaře

Renault ZOE 22kwh 11/2015

Příspěvekod C-zero » úte 26. lis 2019 15:29:15

Zdravím všechny
Nabízím zánovní Renault Zoe včetně 22kwh baterie.
Najeto 24 500 km, přes léto ujede na nabití zhruba 160 km přes zimu zhruba okolo stovky včetně topení.
vše funkční a velmi zachovalý
Vůz je k zhlédnutí v okrese Opava
Jako bonus nabíjecí kabel do 22 kW nastavitelný

Cena 295.000 Kč včetně DPH

V provozu od 11/2015, stk11/2021

Kontakt: 605 754 874


IMG-20191126-WA0026.jpg
IMG-20191126-WA0024.jpg
[
IMG-20191126-WA0025.jpg
IMG-20191126-WA0018.jpg
IMG-20191126-WA0023.jpg
Naposledy upravil(a) C-zero dne ned 01. pro 2019 10:43:40, celkem upraveno 6 x.
C-zero
Příspěvky: 112
Registrován: stř 08. srp 2018 11:47:33
Bydliště: Kravaře

Re: Renault ZOE 22kwh 11/2015

Příspěvekod C-zero » úte 26. lis 2019 15:37:33

IMG-20191126-WA0015.jpg
IMG-20191126-WA0006.jpg
IMG-20191126-WA0011.jpg
IMG-20191126-WA0007.jpg
IMG-20191126-WA0034.jpg
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 712
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava

Re: Renault ZOE 22kwh 11/2015

Příspěvekod Radovan » úte 26. lis 2019 22:25:34

Pěkný. Málo jetý, nabíjitelný za 2 hodiny z domácího červeného pětikolíku 400V 16A nebo za 1 hodinku ze 400V 32A, stejně tak z kteréhokoliv Mennekesu. Za ty prachy daleko lepší volba než o 150 tisíc dražší nový v plné palbě CitiGoe. Pokud někdo drandí kolem komína a jede dále jen sem tam.
Děti mi to zamítly, že se jim nelíbí a ještě si pamatují, jak si vzadu otloukaly hlavy :D http://www.hybrid.cz/test-jak-jezdi-ele ... -zoe-dil-1
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 81 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 36 tis. (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič panel 2000.
gyros
Příspěvky: 5
Registrován: stř 02. led 2019 13:29:58

Re: Renault ZOE 22kwh 11/2015

Příspěvekod gyros » stř 27. lis 2019 10:56:27

Radovan píše:Pěkný. Málo jetý, nabíjitelný za 2 hodiny z domácího červeného pětikolíku 400V 16A nebo za 1 hodinku ze 400V 32A, stejně tak z kteréhokoliv Mennekesu. Za ty prachy daleko lepší volba než o 150 tisíc dražší nový v plné palbě CitiGoe. Pokud někdo drandí kolem komína a jede dále jen sem tam.
Děti mi to zamítly, že se jim nelíbí a ještě si pamatují, jak si vzadu otloukaly hlavy :D http://www.hybrid.cz/test-jak-jezdi-ele ... -zoe-dil-1

Tak jsem si po třech letech znovu přečetl zmíněnou recenzi (včetně druhého dílu) a pak pročetl nějaká zahraniční diskuzní fóra - ten odhadovač dojezdu se dá nějak resetovat pomocí šlapání na pedály při otevřených dveřích: http://myrenaultzoe.com/index.php/topic ... dashboard/
To je celkem banalita, ale při koupi Zoe by mě spíš znepokojovalo často zmiňované vysokofrekvenční pískání při nabíjení, které se někdy přenáší i na spotřebiče v domě, někdy i k sousedům:
https://www.speakev.com/threads/chargin ... ce.144611/

https://www.idnes.cz/auto/magazin/renau ... _testy_nyv

http://myrenaultzoe.com/index.php/topic ... ng/page/7/

Jen jsem se nedočetl, jestli to dělají všechny starší Zoe, nebo jen některé. U nového modelu na tom prý již zapracovali.
dracekvo
Příspěvky: 417
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Renault ZOE 22kwh 11/2015

Příspěvekod dracekvo » stř 27. lis 2019 13:02:52

To by mohlo jít kdyžtak vyřešit pomocí nějakého RC členu, co by to nepustil do sítě. Pokud při nabíjení auta pískaj i spotřebiče, tak mají blbě navrhnutý DC DC měnič a posílá bordel zpátky do sítě.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 74 tis. km)
gyros
Příspěvky: 5
Registrován: stř 02. led 2019 13:29:58

Re: Renault ZOE 22kwh 11/2015

Příspěvekod gyros » stř 27. lis 2019 16:11:23

jj, právě to píšou v tom testu na idnesu - nechali si to změřit někým z ČVUT a ten zjistil, že nabíječka posílá zpátky do sítě 10 kHz, takže pak všechny "dráty" v síti vibrují právě na 10 kHz, viz: "K potlačení vysokofrekvenčních proudů slouží tzv. sinový filtr. Jedná se o zařízení relativně levné, ale rozměrné a těžké - filtr pro proud 32 A a frekvenci 10 kHz bude mít hmotnost v řádu desítek kilogramů. Proto je jeho zástavba do elektromobilu nehospodárná a výrobce tak použil jen minimální filtrační obvody, aby zaručil elektromagnetickou kompatibilitu, ale již neřešil další projevy střídavého proudu – pískání,“ vysvětluje Hrzina. „Druhým řešením je použít nabíječku pracující na vyšší frekvenci, zde je ale zase náročnější a dražší konstrukce celého systému,“ doplňuje odborník z ČVUT."

Tedy něco takového?:

http://www.elfis.cz/shop/products/sinusove-filtry/