Update 23.4. Odteď sháním už jen samotné články LEV50, příp. moduly 4/8 článků. Buď proměřené (>35Ah, také nesmí ztratit ani mV za týden) nebo s možností si je proměřit. Z Česka bych to bral přednostně, pokud ne, vyrazím asi v červenci do Polska.
Nakonec jsem sehnal celou baterii, podobně starou, podobně jetou, ale dobře balancující. Poněkud hrubé řešení, ale mám pojízdné auto a pohodu na další pokusy. Tu původní baterku s jedním článkem, který ztrácí 2mV denně bych stále rád dal do kupy a měl ji zatím jako náhradní.
Původní poptávka
---------------------
Sháním desku balancéru z modulu baterie Citroen C-Zero (Peugeot Ion,Mitsubishi i-MiEV)
Balancér potřebuji do modulu, v němž se jeden článek nechce dobalancovat - viz. téma rekalibrace baterie.
Případně celý kompletní modul 8 článků.
Případně celou baterii, co nejnovější a nejlepší stav, ale jen do počátku 2016, odkdy prý není kompatibilní FW.
Poptávka: články baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
Moderátor: Josef
Poptávka: články baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
Naposledy upravil(a) radex dne sob 23. dub 2022 22:32:46, celkem upraveno 5 x.
Citroen C-Zero 2011
Nissan Leaf 30kWh 2016
Nissan Leaf 30kWh 2016
Re: Poptávka : LEV50 balancer a části baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
Zkuste Polsko.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Poptávka : LEV50 balancer a části baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
Kdysi jsem to trochu studoval ale ty desky tuším nejsou záměnné - minimálně musí souhlasit číslo "packu" . Já mám jednu doma ale nechci se ji prozatím zbavit...
Re: Poptávka : LEV50 balancer a části baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
Já trochu doufám, že balancéry záměnné jsou, protože z každého modulu vede vlastní svazeček osmi drátů až do řídící jednotky baterie.Až se divím, že se tam tahají s takovými svazky - no starší auto.
Kdyby byly moduly propojeny jednou sběrnicí, tak by je bylo potřeba minimálně individuelně naadresovat - to by mohla být docela past.
Pak by těch mých 88 hezky vyrovnaných článků 30Ah mohlo jít do nějaké baterky s dobrou elektronikou, ale zhuntovanými články.
Kdyby byly moduly propojeny jednou sběrnicí, tak by je bylo potřeba minimálně individuelně naadresovat - to by mohla být docela past.
Pak by těch mých 88 hezky vyrovnaných článků 30Ah mohlo jít do nějaké baterky s dobrou elektronikou, ale zhuntovanými články.
Citroen C-Zero 2011
Nissan Leaf 30kWh 2016
Nissan Leaf 30kWh 2016
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Poptávka : LEV50 balancer a části baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
Pěkná práce, ale já myslím, že pokud mají články 30 Ah, tak už jsou zhuntované a dalece přesluhují udávanou životnost 70, nebo 80% kdy se bere jako baterka zralá pro recyklaci někde v solárním úložišti. Celková kapacita týhle baterky je do 10kWh. To mají dneska motorky a skútry.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Poptávka : LEV50 balancer a části baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
Dík za podněty. Potvrzuji nadpis - poptávám hlavně
1) balancér - ideálně z CMU11 dle obr.níže.
2) baterie bez článků (s články na šrot/do úložiště) - možná ještě líp - odpadla by nejistota kolem kompatibility/nastavování balancéru s řídící jednotkou baterky.
3) kompletní baterie s články v co nejlepším stavu - tou bych si zprovoznil moje stávající vykuchané auto. A pak bych se vrátil k bodu 1 a 2, abych se zbavil stávající baterky v garáži a pomohl jinému autu.
Asi největší šanci si dávám v 2) - že seženu někoho s baterkou na šrot.
Proč mě moje články přijdou zatím OK - spíš než nasazení do úložiště mě zajímá, za kolik let/měsíců/kilometrů padnou pod 35%. 35km dojezd je i pro mě konec.
Měření článků - viz. téma Rekalibrace baterie.
1) balancér - ideálně z CMU11 dle obr.níže.
2) baterie bez článků (s články na šrot/do úložiště) - možná ještě líp - odpadla by nejistota kolem kompatibility/nastavování balancéru s řídící jednotkou baterky.
3) kompletní baterie s články v co nejlepším stavu - tou bych si zprovoznil moje stávající vykuchané auto. A pak bych se vrátil k bodu 1 a 2, abych se zbavil stávající baterky v garáži a pomohl jinému autu.
Asi největší šanci si dávám v 2) - že seženu někoho s baterkou na šrot.
Proč mě moje články přijdou zatím OK - spíš než nasazení do úložiště mě zajímá, za kolik let/měsíců/kilometrů padnou pod 35%. 35km dojezd je i pro mě konec.
Měření článků - viz. téma Rekalibrace baterie.
Citroen C-Zero 2011
Nissan Leaf 30kWh 2016
Nissan Leaf 30kWh 2016
Re: Poptávka : LEV50 balancer a části baterie Citroen C-Zero, (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot Ion)
radex píše:Dík za podněty.
Jak jsem psal zkuste Bazary v Polsku. Tam měli levně i celé baterky.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)