E-Salon 2019
Moderátor: Josef
Re: E-Salon 2019
Uvidíme, jaké budou finální ceny v ČR. Dlouhodobě nejsou udržitelné ceny EV přes milion, nějakou dobu to ale potrvá. V Německu je větší tlak na cenu než u nás, je to vidět např. na modelech Kia. Např. v Německu začínají ceny na 880 tis. Kč za Soul, u nás na 1.150 tis. Kč. Za 10 let bude všechno jinak, stejně jako to bylo po revoluci s mobilními telefony. EV na ježdění mám, času dost....
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: E-Salon 2019
Karel píše:Havrla píše:VW ID.3 16:00
Tak schválně kolik se nás sejde. Měli bysme ještě vymyslet nějaký poznávací znamení, abysme se odlišili od ostatních návštěvníků
Tak nakonec se nás sešlo asi šest, což je docela slušná účast
Co se týká zhodnocení letošního e-salonu, tak za mě převažují spíš pozitivní dojmy, takže už se těším na další ročník
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-Salon 2019
Za ASEP e-Salon jednoznačně plus, jak modelově, tak konferencemi. ID3 zklamání, takové malé nedomrlé nic. Pojízdné to bylo, když jsme uklízeli expozici, tak s ním odjeli po vlastní ose, stejně jako s tou vision maketou. Nicméně venku ani jedna nerozsvítila světla, i když byla tma jako v ranci. Takže kdo ví, jak to s tou potěmkinovou vesnicí je. ten chybějící přední kufr ID3 je samozřejmě tragédie. Citigo žádná očekávání, prostě 5 let starý eUP s větší baterkou a znaky indiána místo písmenek VW. Píár a kecy kolem toho jak kdyby vymysleli kolo. Ale překvapili malí výrobci a dovozci, komunální technika, čtyřkolky, dodávky, skůtry s výměnnými bateriemi v obrovské expozici Kymco, elektrický člun, všechna 3 letadla (teda 1 rogalo + 2 letadla), prostě bylo na co koukat, do čeho vlézt a co probírat. Včetně nabíječek. Testovací jízdy trochu chaos, každopádně množstevně podceněno, spíše ovšem značkami než e-Salonem, očekával bych od Hyundai nebo Kia že budou aspoň 3 auta od rána do večera v permanenci. Ne 2 Kona, 1 Niro a 1 Soul. Ostatní na to ještě více zvysoka.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: E-Salon 2019
Asi mám odlišný vkus, ale mě se VW ID.3 moc líbilo a dokážu si představit, že bych si ho někdy v budoucnu pořídil.
Akorát moc nechápu výtku některých z vás, proč nemá ID.3 vpředu kufr na zavazadla/kabely. Chápu že BMW i3 a Tesly to mají, ale tohle auto je od obou zmíněných odlišné jak koncepčně, tak designově, ale i rozměrově.
Jak byste chtěli naroubovat úložný prostor do předku auta, které má kola úplně v rozích karoserie a má hodně šikmou příď? Proč nemá v předku úložný prostor třeba Peugeot Ion? Já bych tuhle výtku chápal spíš u Kia eSoul/eNiro, protože to jsou auta s hodně nevyužitým prostorem pod kapotou.
Akorát moc nechápu výtku některých z vás, proč nemá ID.3 vpředu kufr na zavazadla/kabely. Chápu že BMW i3 a Tesly to mají, ale tohle auto je od obou zmíněných odlišné jak koncepčně, tak designově, ale i rozměrově.
Jak byste chtěli naroubovat úložný prostor do předku auta, které má kola úplně v rozích karoserie a má hodně šikmou příď? Proč nemá v předku úložný prostor třeba Peugeot Ion? Já bych tuhle výtku chápal spíš u Kia eSoul/eNiro, protože to jsou auta s hodně nevyužitým prostorem pod kapotou.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: E-Salon 2019
No, ... proc nema kufr vepredu... videl nekdo uz crashtesty ? To ID ma vepredu min mista nez ta I3 tzn vetsi pretizeni pri havarii nema co energii pohltit do deformace..., pokud to auto vydrzi v kuse teda no
U toho ID by to misto venredu omluvilo pouze to ze by tam byl motor
Taky jste si mimo jine vsimli tu demenci inzenyru zvyklych stavet ropna auta ?
1. Tvrdosijne mit v interieru stredovy tunel a cim vetsi tim lepci, Aktualne krom Tesly a I3 vsechny vozy.
2. Stavet ty technologicke celky veci jako na vysku na patrovy barak - Tesla vse co nejnize, I3 uz ma motor vys nez diferak a to o hodne, a zbytek sveta skoda mluvit
U toho ID by to misto venredu omluvilo pouze to ze by tam byl motor
Taky jste si mimo jine vsimli tu demenci inzenyru zvyklych stavet ropna auta ?
1. Tvrdosijne mit v interieru stredovy tunel a cim vetsi tim lepci, Aktualne krom Tesly a I3 vsechny vozy.
2. Stavet ty technologicke celky veci jako na vysku na patrovy barak - Tesla vse co nejnize, I3 uz ma motor vys nez diferak a to o hodne, a zbytek sveta skoda mluvit
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: E-Salon 2019
Nevím jak u nárazu na předek, ale při nárazu z boku se díky centrálnímu airbagu člověk prý cítí jako v peřince
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-Salon 2019
Do Iona se dopředu nic nevejde, tam je prostor, jak je u Japonců zvykem, využit beze zbytku. V ID3 jsem se mohl volně ráchat a opět si prohlédl množství dementních plastových krytů na vše se spoustou místa pod nimi i kolem nich. Tak proto.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: E-Salon 2019
U toho ID.3 mě zaujalo, jak malý je "motorový" prostor a přední kapota, je to trochu nezvyk. Inspirace vnitřku autem BMW i3 je patrná, je to takové hodně "futuro". Nejvyšší model může stát až 60 tis EUR, to bude víceméně skoro neprodejné. Na druhou stranu v nejnižší výbavě ho Němci budou kupovat s dotací kolem 25-30 tis. EUR, což není špatné.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: E-Salon 2019
Karel píše:Asi mám odlišný vkus, ale mě se VW ID.3 moc líbilo a dokážu si představit, že bych si ho někdy v budoucnu pořídil.
Tak je pravda, že i k O3 po FL jsem hledal cestu poměrně dlouho, ale ten interiér I.D. na mě působí odflakle a chaoticky. Přitom koncern interiéry umí, a navíc když na I.D. tolik vsadili.
Re: E-Salon 2019
Karel píše:Havrla píše:VW ID.3 16:00
Tak schválně kolik se nás sejde. Měli bysme ještě vymyslet nějaký poznávací znamení, abysme se odlišili od ostatních návštěvníků
ja to tady nečetl ale potkal jsem vás tam tedy asi náhodou i když Havrlu už prvně u brány
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km