E-Salon 2019

Upozornění na akce, reporty

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod Josef » sob 16. lis 2019 22:25:07

Uvidíme, jaké budou finální ceny v ČR. Dlouhodobě nejsou udržitelné ceny EV přes milion, nějakou dobu to ale potrvá. V Německu je větší tlak na cenu než u nás, je to vidět např. na modelech Kia. Např. v Německu začínají ceny na 880 tis. Kč za Soul, u nás na 1.150 tis. Kč. Za 10 let bude všechno jinak, stejně jako to bylo po revoluci s mobilními telefony. EV na ježdění mám, času dost....
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod e-Kája » ned 17. lis 2019 17:34:24

Karel píše:
Havrla píše:VW ID.3 16:00

Tak schválně kolik se nás sejde. Měli bysme ještě vymyslet nějaký poznávací znamení, abysme se odlišili od ostatních návštěvníků :D

Tak nakonec se nás sešlo asi šest, což je docela slušná účast :lol:
Co se týká zhodnocení letošního e-salonu, tak za mě převažují spíš pozitivní dojmy, takže už se těším na další ročník ;)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod Radovan » ned 17. lis 2019 19:45:04

Za ASEP e-Salon jednoznačně plus, jak modelově, tak konferencemi. ID3 zklamání, takové malé nedomrlé nic. Pojízdné to bylo, když jsme uklízeli expozici, tak s ním odjeli po vlastní ose, stejně jako s tou vision maketou. Nicméně venku ani jedna nerozsvítila světla, i když byla tma jako v ranci. Takže kdo ví, jak to s tou potěmkinovou vesnicí je. ten chybějící přední kufr ID3 je samozřejmě tragédie. Citigo žádná očekávání, prostě 5 let starý eUP s větší baterkou a znaky indiána místo písmenek VW. Píár a kecy kolem toho jak kdyby vymysleli kolo. Ale překvapili malí výrobci a dovozci, komunální technika, čtyřkolky, dodávky, skůtry s výměnnými bateriemi v obrovské expozici Kymco, elektrický člun, všechna 3 letadla (teda 1 rogalo + 2 letadla), prostě bylo na co koukat, do čeho vlézt a co probírat. Včetně nabíječek. Testovací jízdy trochu chaos, každopádně množstevně podceněno, spíše ovšem značkami než e-Salonem, očekával bych od Hyundai nebo Kia že budou aspoň 3 auta od rána do večera v permanenci. Ne 2 Kona, 1 Niro a 1 Soul. Ostatní na to ještě více zvysoka.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod e-Kája » ned 17. lis 2019 20:46:08

Asi mám odlišný vkus, ale mě se VW ID.3 moc líbilo a dokážu si představit, že bych si ho někdy v budoucnu pořídil. ;)

Akorát moc nechápu výtku některých z vás, proč nemá ID.3 vpředu kufr na zavazadla/kabely. Chápu že BMW i3 a Tesly to mají, ale tohle auto je od obou zmíněných odlišné jak koncepčně, tak designově, ale i rozměrově.

Jak byste chtěli naroubovat úložný prostor do předku auta, které má kola úplně v rozích karoserie a má hodně šikmou příď? Proč nemá v předku úložný prostor třeba Peugeot Ion? Já bych tuhle výtku chápal spíš u Kia eSoul/eNiro, protože to jsou auta s hodně nevyužitým prostorem pod kapotou.
Přílohy
id3_predni_kapota.jpg
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod Havrla » ned 17. lis 2019 21:00:18

No, ... proc nema kufr vepredu... videl nekdo uz crashtesty ? To ID ma vepredu min mista nez ta I3 tzn vetsi pretizeni pri havarii nema co energii pohltit do deformace..., pokud to auto vydrzi v kuse teda no :-)

U toho ID by to misto venredu omluvilo pouze to ze by tam byl motor :-)

Taky jste si mimo jine vsimli tu demenci inzenyru zvyklych stavet ropna auta ?
1. Tvrdosijne mit v interieru stredovy tunel a cim vetsi tim lepci, Aktualne krom Tesly a I3 vsechny vozy.
2. Stavet ty technologicke celky veci jako na vysku na patrovy barak - Tesla vse co nejnize, I3 uz ma motor vys nez diferak a to o hodne, a zbytek sveta skoda mluvit :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod e-Kája » ned 17. lis 2019 21:27:44

Nevím jak u nárazu na předek, ale při nárazu z boku se díky centrálnímu airbagu člověk prý cítí jako v peřince :lol:

Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod Radovan » pon 18. lis 2019 7:35:42

Do Iona se dopředu nic nevejde, tam je prostor, jak je u Japonců zvykem, využit beze zbytku. V ID3 jsem se mohl volně ráchat a opět si prohlédl množství dementních plastových krytů na vše se spoustou místa pod nimi i kolem nich. Tak proto.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod Josef » pon 18. lis 2019 8:38:39

U toho ID.3 mě zaujalo, jak malý je "motorový" prostor a přední kapota, je to trochu nezvyk. Inspirace vnitřku autem BMW i3 je patrná, je to takové hodně "futuro". Nejvyšší model může stát až 60 tis EUR, to bude víceméně skoro neprodejné. Na druhou stranu v nejnižší výbavě ho Němci budou kupovat s dotací kolem 25-30 tis. EUR, což není špatné.
Přílohy
IMG_20191116_105544.jpg
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod Turbo » pon 18. lis 2019 12:36:03

Karel píše:Asi mám odlišný vkus, ale mě se VW ID.3 moc líbilo a dokážu si představit, že bych si ho někdy v budoucnu pořídil.


Tak je pravda, že i k O3 po FL jsem hledal cestu poměrně dlouho, ale ten interiér I.D. na mě působí odflakle a chaoticky. Přitom koncern interiéry umí, a navíc když na I.D. tolik vsadili.
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: E-Salon 2019

Příspěvekod nokia9500 » ned 08. pro 2019 23:09:54

Karel píše:
Havrla píše:VW ID.3 16:00

Tak schválně kolik se nás sejde. Měli bysme ještě vymyslet nějaký poznávací znamení, abysme se odlišili od ostatních návštěvníků :D


ja to tady nečetl ale potkal jsem vás tam tedy asi náhodou :) i když Havrlu už prvně u brány ;)
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km