E-Salon 2019
Moderátor: Josef
E-Salon 2019
Ahoj
jdete tam ? Potkame se tam nekde ? Nebo to nechame na nahode ? Ja bych se tam chtel kouknout v sobotu a napadlo me ze v nejankej cas bychom se mohli potkat na nejankym miste Protoze podle obliceje moc nicky z fora nepoznam
Havrla
jdete tam ? Potkame se tam nekde ? Nebo to nechame na nahode ? Ja bych se tam chtel kouknout v sobotu a napadlo me ze v nejankej cas bychom se mohli potkat na nejankym miste Protoze podle obliceje moc nicky z fora nepoznam
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: E-Salon 2019
Ahoj,
sice už se osobně známe ale to nevadí:-)
Já tam budu taky v sobotu. Setkal bych se u VW ID.3, protože je to asi nejočekávanější EV novinka dle mého názoru.
V kolik se tam setkat? Navrhuji 16:00, doufám že se to nekryje s jiným zajímavým programem na výstavišti.
Karel
sice už se osobně známe ale to nevadí:-)
Já tam budu taky v sobotu. Setkal bych se u VW ID.3, protože je to asi nejočekávanější EV novinka dle mého názoru.
V kolik se tam setkat? Navrhuji 16:00, doufám že se to nekryje s jiným zajímavým programem na výstavišti.
Karel
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: E-Salon 2019
Ano, z Vestce si pamatuji, ahoj ja jsem Karel, ja jsem taky Karel, a ja taky Karel
U ID bude halda lidi , nevim jestli je to super misto na sraz , ale asi to najde kazdej, neco jako pod vocasem
U ID bude halda lidi , nevim jestli je to super misto na sraz , ale asi to najde kazdej, neco jako pod vocasem
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: E-Salon 2019
Ahoj,
ja jedu z k.varu zitra (patek) v nissanu leaf 2015, v baterce zbyva dostupnych pocitam tak max 16kwh a jestli bude rano mrznout tak budu nabijet v bochove par kw nejmin hodku, protoze to musim naladovat do 100% protoze dalsi nabijecka je az v praze za 99km tak mi drzte palce at dorazim
Alternativne muzu jet pres plzen tam jsou nabijecky kazdych 20-40km ale zase je to delsi cesta a spoleham se, ze profil trate je od bochova z kopce.
zpatky ale jedu urco pres plzen.
Rad bych na e-salonu konecne rozstipl svoje dilema do ktereho ev jit.
ja jedu z k.varu zitra (patek) v nissanu leaf 2015, v baterce zbyva dostupnych pocitam tak max 16kwh a jestli bude rano mrznout tak budu nabijet v bochove par kw nejmin hodku, protoze to musim naladovat do 100% protoze dalsi nabijecka je az v praze za 99km tak mi drzte palce at dorazim
Alternativne muzu jet pres plzen tam jsou nabijecky kazdych 20-40km ale zase je to delsi cesta a spoleham se, ze profil trate je od bochova z kopce.
zpatky ale jedu urco pres plzen.
Rad bych na e-salonu konecne rozstipl svoje dilema do ktereho ev jit.
Re: E-Salon 2019
VW ID.3 16:00
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: E-Salon 2019
Havrla píše:VW ID.3 16:00
Tak schválně kolik se nás sejde. Měli bysme ještě vymyslet nějaký poznávací znamení, abysme se odlišili od ostatních návštěvníků
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: E-Salon 2019
Zdravím všechny, z rodinných důvodů nemůžu v sobotu na esalón přijet..mám dva lupeny, které tímto nejrychlejšímu daruji...
Re: E-Salon 2019
beru
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: E-Salon 2019
Darováno Havrlovi...
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: E-Salon 2019
Před 30ti lety 11.11.89 se konaly v Teplicích první demonstrace Chceme jenom čistý vzduch, které přerostly až do 17.listopadu. https://radiozurnal.rozhlas.cz/zivot-pr ... -8107340/1
Při takové kulaté příležitosti demonstrací za osvobození ovzduší včetně politického Vás zvu na výstavu e-salon.cz na Výstavišti Praha Leťnany. Ascoiace elektromobilového průmyslu tam má na stánku v hale 4 elektrické náklaďáky a dodávky CV-Tech, elektromobily a elektromotorky Emerze – Nový VW Golf, Nissan, Fiat, nabíjecí stanice pro elektrokola, baterie EV Battery a BatteryX. V hale 6 máme testovací jízdy pro 2 vozidla Centro Metro od Select Automotive, testovací trasu pro hoverboardy, elektrokáry a elektrokola ekolo.cz. Kaipan s námi vystavuje stavebnici elektromobilu do škol. Tentokrát je náš stánek největší v historii a i samotná výstava je 2x větší než loni. Elektromobily v naší hale vystavuje dokonce i Renault a Škoda. No to musíte vidět…
Elektronické vstupenky a veškerý program najdete zde: http://e-salon.cz/rocnik/info?v=446c6c1 ... exhibition
Naše expozice a konference je podporována Technologickou platformou silniční doprava https://www.tpsd-ertrac.cz/ , které jsme členy. Takto platforma je členem vlivné Evropské platformy European Road Transport Research Advisory Council www.ertrac.org Která určuje směry vývoje automobilového průmyslu v Evropě.
Budou zde i další akce kolegů jako Tesla sraz https://forms.gle/81YYHmVkHfesp6qP7 , závody elektromobilů https://www.e-challenge.cz/ atd.
Pokud nebudete moci přijet, podpořte ASEP alespoň pomocí vánočních nákupů pomoci nakupovací platformy www.GIVT.cz . Z každého nákupu můžete poslat drobné procento slevy obchodníka ASEPu. Stačí si stáhnout pomocníka, nastavit Asociaci elektromobilového průmyslu a o všechno se postará systém. Vy nezaplatíte nic navíc. https://givt.cz/asociace-elektromobiloveho-prumyslu-z-s
Těšíme se na Vás, Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D. MBA předseda | Asociace elektromobilového průmyslu
Brněnská 27 | Modřice | 664 42 | Moravia | Czechia | Europe | Earth | Solar |MilkyWay | Virgo | Laniakea | Planck Universe | Multiverse |
Při takové kulaté příležitosti demonstrací za osvobození ovzduší včetně politického Vás zvu na výstavu e-salon.cz na Výstavišti Praha Leťnany. Ascoiace elektromobilového průmyslu tam má na stánku v hale 4 elektrické náklaďáky a dodávky CV-Tech, elektromobily a elektromotorky Emerze – Nový VW Golf, Nissan, Fiat, nabíjecí stanice pro elektrokola, baterie EV Battery a BatteryX. V hale 6 máme testovací jízdy pro 2 vozidla Centro Metro od Select Automotive, testovací trasu pro hoverboardy, elektrokáry a elektrokola ekolo.cz. Kaipan s námi vystavuje stavebnici elektromobilu do škol. Tentokrát je náš stánek největší v historii a i samotná výstava je 2x větší než loni. Elektromobily v naší hale vystavuje dokonce i Renault a Škoda. No to musíte vidět…
Elektronické vstupenky a veškerý program najdete zde: http://e-salon.cz/rocnik/info?v=446c6c1 ... exhibition
Naše expozice a konference je podporována Technologickou platformou silniční doprava https://www.tpsd-ertrac.cz/ , které jsme členy. Takto platforma je členem vlivné Evropské platformy European Road Transport Research Advisory Council www.ertrac.org Která určuje směry vývoje automobilového průmyslu v Evropě.
Budou zde i další akce kolegů jako Tesla sraz https://forms.gle/81YYHmVkHfesp6qP7 , závody elektromobilů https://www.e-challenge.cz/ atd.
Pokud nebudete moci přijet, podpořte ASEP alespoň pomocí vánočních nákupů pomoci nakupovací platformy www.GIVT.cz . Z každého nákupu můžete poslat drobné procento slevy obchodníka ASEPu. Stačí si stáhnout pomocníka, nastavit Asociaci elektromobilového průmyslu a o všechno se postará systém. Vy nezaplatíte nic navíc. https://givt.cz/asociace-elektromobiloveho-prumyslu-z-s
Těšíme se na Vás, Ing. Jaromír Marušinec, Ph.D. MBA předseda | Asociace elektromobilového průmyslu
Brněnská 27 | Modřice | 664 42 | Moravia | Czechia | Europe | Earth | Solar |MilkyWay | Virgo | Laniakea | Planck Universe | Multiverse |
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: E-Salon 2019
Zúčastnil jsem se zajímavé, doporučuji, ale říkám si, že pořád zatím mi nemá EV průmysl co nabídnout, aby se mi to líbilo, bylo za rozumné penize a designem či rozměrově vyhovovalo.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: E-Salon 2019
Mám to za sebou, pro mě největším důvodem návštěvy bylo I.D. a Tesla 3.
I.D.3 - Nevím jak na to koukáte vy, ale mám z toho přinejlepším hodně rozporuplné pocity. Já koncern docela rád, má to samozřejmě nějaké mouchy, ale vždycky mi to nakonec přijde jako nejlepší kompromis a na I.D. jsem se docela těšil. Nicméně design celkově mě osobně nijak tedy neoslovil, ale asi bych to zkousnul. Interiér mi ale přijde upřímně dost tragický, samé tvrdé plasty, ty loketky vepředu jsou jako špatný vtip, milion chaotických tlačítek a celkově takové nesourodé uspořádání. Minimálně ten interiér mi přijde jako ušitý hodně horkou jehlou. Velké mínus dávám za absenci předního frunku, a ani ten zadní zav. prostor není bůhví co.
A nakonec cena - musel jsem to z pána co u toho stál docela dlouho páčit, nicméně to, co tam bylo vystavené je za 1,3mil, a to je bez čerpadla, které nejde ani do té first edition objednat. A je to verze s prostřední baterkou.
Vůbec nerozumím o jakou že se to má jednat revoluci, cenovou rozhodně ne, design o ničem, interiér bída.
Na druhou stranu musím přiznat, že když jsem popošel kousek vedle k vystavenému Vision iV, tak se u mě dostavil VOW efekt. Nicméně je otázkou v jakém stavu to půjde do sériové výroby.
Tesla model 3 - pro mě osobně jednoznačně líbivější auto, cena srovnatelná s I.D., větší výkon, možnost 4x4, rychlejší nabíjení atd. Nicméně venku jsem se bavil s Petrem Márou, má 3ku Performace, najeto 8tis km a už s tím musel 3x do servisu, kde jsou dlouhé čekací lhůty i dlouhé termíny dodání. S tímhle je prostě při koupi Tesly stále třeba počítat, a ještě asi nějaký ten rok potrvá, než se tohle podaří vychytat.
I.D.3 - Nevím jak na to koukáte vy, ale mám z toho přinejlepším hodně rozporuplné pocity. Já koncern docela rád, má to samozřejmě nějaké mouchy, ale vždycky mi to nakonec přijde jako nejlepší kompromis a na I.D. jsem se docela těšil. Nicméně design celkově mě osobně nijak tedy neoslovil, ale asi bych to zkousnul. Interiér mi ale přijde upřímně dost tragický, samé tvrdé plasty, ty loketky vepředu jsou jako špatný vtip, milion chaotických tlačítek a celkově takové nesourodé uspořádání. Minimálně ten interiér mi přijde jako ušitý hodně horkou jehlou. Velké mínus dávám za absenci předního frunku, a ani ten zadní zav. prostor není bůhví co.
A nakonec cena - musel jsem to z pána co u toho stál docela dlouho páčit, nicméně to, co tam bylo vystavené je za 1,3mil, a to je bez čerpadla, které nejde ani do té first edition objednat. A je to verze s prostřední baterkou.
Vůbec nerozumím o jakou že se to má jednat revoluci, cenovou rozhodně ne, design o ničem, interiér bída.
Na druhou stranu musím přiznat, že když jsem popošel kousek vedle k vystavenému Vision iV, tak se u mě dostavil VOW efekt. Nicméně je otázkou v jakém stavu to půjde do sériové výroby.
Tesla model 3 - pro mě osobně jednoznačně líbivější auto, cena srovnatelná s I.D., větší výkon, možnost 4x4, rychlejší nabíjení atd. Nicméně venku jsem se bavil s Petrem Márou, má 3ku Performace, najeto 8tis km a už s tím musel 3x do servisu, kde jsou dlouhé čekací lhůty i dlouhé termíny dodání. S tímhle je prostě při koupi Tesly stále třeba počítat, a ještě asi nějaký ten rok potrvá, než se tohle podaří vychytat.
Re: E-Salon 2019
U ID.3 nízkoprofilová kola 20" - to bude tvrdý jak kámen, hloupá móda. Tahle edice má stát pod 40 tis. EUR, netuším kde pán vzal 1.3 mil., každopádně se mi to auto moc nelíbí. Někdo referoval že TM3 Performance nebrat jsou s tím problémy, navíc pro mě sporťák s 400k+ výkonu je nesmysl. Nissan Leaf 2 sice fajn, ale ty baterie bez tepelného managementu děs, pán se to sice snažil obhájit, že když se jezdí po dálnici 110 km/h tak to nabíjení zlobí až u třetího nabíjení no co k tomu dodat, Nissan to prostě nezvládl. Vision sice vypadá zajímavě, ale cena bude tak 1,5 mil., takže taky pro bohatší fandy. Celkově prostě nemám z čeho vybírat, takže čekám další rok až dva.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: E-Salon 2019
Turbo píše:Mám to za sebou, pro mě největším důvodem návštěvy bylo I.D. a Tesla 3.
I.D.3 - Nevím jak na to koukáte vy, ale mám z toho přinejlepším hodně rozporuplné pocity. Já koncern docela rád, má to samozřejmě nějaké mouchy, ale vždycky mi to nakonec přijde jako nejlepší kompromis a na I.D. jsem se docela těšil. Nicméně design celkově mě osobně nijak tedy neoslovil, ale asi bych to zkousnul. Interiér mi ale přijde upřímně dost tragický, samé tvrdé plasty, ty loketky vepředu jsou jako špatný vtip, milion chaotických tlačítek a celkově takové nesourodé uspořádání. Minimálně ten interiér mi přijde jako ušitý hodně horkou jehlou. Velké mínus dávám za absenci předního frunku, a ani ten zadní zav. prostor není bůhví co.
A nakonec cena - musel jsem to z pána co u toho stál docela dlouho páčit, nicméně to, co tam bylo vystavené je za 1,3mil, a to je bez čerpadla, které nejde ani do té first edition objednat. A je to verze s prostřední baterkou.
Vůbec nerozumím o jakou že se to má jednat revoluci, cenovou rozhodně ne, design o ničem, interiér bída.
Na druhou stranu musím přiznat, že když jsem popošel kousek vedle k vystavenému Vision iV, tak se u mě dostavil VOW efekt. Nicméně je otázkou v jakém stavu to půjde do sériové výroby.
Tesla model 3 - pro mě osobně jednoznačně líbivější auto, cena srovnatelná s I.D., větší výkon, možnost 4x4, rychlejší nabíjení atd. Nicméně venku jsem se bavil s Petrem Márou, má 3ku Performace, najeto 8tis km a už s tím musel 3x do servisu, kde jsou dlouhé čekací lhůty i dlouhé termíny dodání. S tímhle je prostě při koupi Tesly stále třeba počítat, a ještě asi nějaký ten rok potrvá, než se tohle podaří vychytat.
Jojo presne stejnej pocit mam s I.D i ja.
Navonena bida .
Takze jsem to prosel asi za 30 minut ( Kia ani Hyundai nejsou muj salek) ujistil se ze jedina varianta je TM3 a zase odesel .
Vision pecka pokud by to takhle zustalo.Citigo me tady nekdo tvrdil ze neni male tak dle meho je to opravdu malinkaty.
A ten kufr je silenej
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: E-Salon 2019
Ahoj tak ja tam nabil baterku a uz jsem take dorazil domu.
ID3
Jako majitel I3, v ID3 vidim design podobnosti, panove se asi inspirovali jiz 7 let starym, ale stale v evrope neprekonanym vozem.
Predni naraznik/stena mi prijde hodne podobna, Rychlostni volic take na spravnem miste I3, Nutno podotkount ze tohoto hlediska prestoupit problem nebude.
Nicmene, co me zamrzelo, absence predniho kufru na cokoliv (nakup/technicke veci), misto kufru je to plne nejankeho bordelu. tesla to ma prazdny, I3 to ma prazdny tady je to plny hadic chladicu a , nevim ceho
Dal co je hodne, ale hodne pitome, I3 tlacitka manualni ty v aute ocekavam - clovek vi co cekat nesplete se v ovladani, Tesla 3 pouze displaj take clovek vi co cekat a delat byt si myslim ze pokud clovek vuz ridi nema to v aute co pohledavat. Ale ten mix tlacitek, radoby tlacitek a doteku je na prvni pohled na zbliti a hlavne clovek nevi co s tim delat, jestli hledat cudl nebo na to hrabat - viz predni lappicky. A protoze to melo vystavni mod a 3/4 toho nefungovali nebo spis to asi byla potemkinova vesnice tak o to tento pocit znacne umocnovalo.
Takze uvidime co dale.
Vision - no co na po povedet pekna nasvicena disajnova nalestena maketa , ale koukal jsem a kola skutecne drzela prez napravy a mela kotoucove brzdy tak se to da treba tlacit
Jinak meli super cokoladobou zmrzlinu ala Hamburger.
Havrla
ID3
Jako majitel I3, v ID3 vidim design podobnosti, panove se asi inspirovali jiz 7 let starym, ale stale v evrope neprekonanym vozem.
Predni naraznik/stena mi prijde hodne podobna, Rychlostni volic take na spravnem miste I3, Nutno podotkount ze tohoto hlediska prestoupit problem nebude.
Nicmene, co me zamrzelo, absence predniho kufru na cokoliv (nakup/technicke veci), misto kufru je to plne nejankeho bordelu. tesla to ma prazdny, I3 to ma prazdny tady je to plny hadic chladicu a , nevim ceho
Dal co je hodne, ale hodne pitome, I3 tlacitka manualni ty v aute ocekavam - clovek vi co cekat nesplete se v ovladani, Tesla 3 pouze displaj take clovek vi co cekat a delat byt si myslim ze pokud clovek vuz ridi nema to v aute co pohledavat. Ale ten mix tlacitek, radoby tlacitek a doteku je na prvni pohled na zbliti a hlavne clovek nevi co s tim delat, jestli hledat cudl nebo na to hrabat - viz predni lappicky. A protoze to melo vystavni mod a 3/4 toho nefungovali nebo spis to asi byla potemkinova vesnice tak o to tento pocit znacne umocnovalo.
Takze uvidime co dale.
Vision - no co na po povedet pekna nasvicena disajnova nalestena maketa , ale koukal jsem a kola skutecne drzela prez napravy a mela kotoucove brzdy tak se to da treba tlacit
Jinak meli super cokoladobou zmrzlinu ala Hamburger.
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: E-Salon 2019
Josef píše: Tahle edice má stát pod 40 tis. EUR, netuším kde pán vzal 1.3 mil.,
S tou cenou se mu opravdu nechtělo moc ven, prý mám počkat do prosince atd., a tušil jsem proč, 1st Edition jsou 3 stupně výbavy, základní za 40k Euro je docela očesaná, to bílé vystavené je nejvyšší verze za 1,3mil Kč. Prý zhruba od května příštího roku bude možná plná konfigurace včetně čerpadla. S největší baterkou a slušnou výbavou to bude za nesmysl. Jako těch 600k o kterých jste spekuloval, jsem osobně nikdy nečekal, ale tohle je podle mě absolutně nekonkurenceschopné, rozhodně v tom nevidím potenciál Brouka nebo Golfa.
Re: E-Salon 2019
Martin i3 píše:.Citigo me tady nekdo tvrdil ze neni male tak dle meho je to opravdu malinkaty.
A ten kufr je silenej
Na danou kategorii auta místo vepředu není špatné, myslím, že třeba Golf 2. generace moc větší nebyl.
Ale byl jsem tady v JBC u jednoho menšího dealera Škody a ptal jsem se jestli už nějaké Citigo prodali, a že prý 5ks, což mě docela překvapilo. Ale vzápětí mi prodejce tvrdil, že když si v Praze vyzvedávali jedno Citigo na předváděčku, tak s plně nabitou baterkou s tím dojel jen do Boleslavi a tam musel nabíjet, resp. nebyla tam už úplně prázdná, ale do JBC prý ani omylem, tak nevím co si o tom myslet. Když jsem jim říkal, že jsem s IONIQem, který má menší baterku, dojel z JBC do PHY a zpět na jednu "nádrž", tak na mě koukali jak na blázna.
Naposledy upravil(a) Turbo dne sob 16. lis 2019 21:56:53, celkem upraveno 1 x.
Re: E-Salon 2019
Havrla píše:Ahoj tak ja tam nabil baterku a uz jsem take dorazil domu.
ID3
Jako majitel I3, v ID3 vidim design podobnosti, panove se asi inspirovali jiz 7 let starym, ale stale v evrope neprekonanym vozem.
Přesně, když jsem ho viděl poprvé na foto, tak mě hned taky napadlo, že je to nepovedeně obšlehlá i3.
Re: E-Salon 2019
Turbo píše:Josef píše: Tahle edice má stát pod 40 tis. EUR, netuším kde pán vzal 1.3 mil.,
S tou cenou se mu opravdu nechtělo moc ven, prý mám počkat do prosince atd., a tušil jsem proč, 1st Edition jsou 3 stupně výbavy, základní za 40k Euro je docela očesaná, to bílé vystavené je nejvyšší verze za 1,3mil Kč. Prý zhruba od května příštího roku bude možná plná konfigurace včetně čerpadla. S největší baterkou a slušnou výbavou to bude za nesmysl. Jako těch 600k o kterých jste spekuloval, jsem osobně nikdy nečekal, ale tohle je podle mě absolutně nekonkurenceschopné, rozhodně v tom nevidím potenciál Brouka nebo Golfa.
Díky za info, myslel jsem že 1st edice je jen jedna verze. To nebyla spekulace o ceně, ale převzal jsem info z https://ev-database.org/. Nejzákladnější verze je kolem 30 tis. EUR (nejvyšší model základ 47 tis. EUR) a Němci mají dotaci 6000 EUR, tedy u nejnižšího modelu v základu jsou na ceně 24 tis. EUR. Bohužel dotujeme cyklostezky od nikud nikam, ale nejsme schopni zajistit zdravější vzduch ve městech.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: E-Salon 2019
Já jsem narážel na tuto diskuzi:
viewtopic.php?f=28&t=452
A to chci ještě dodat, že dle mého názoru je I.D. oproti Golfu dosluhující generace (tu poslední představenou jsem naživo ještě neviděl) minimálně v provedení interiéru posun k horšímu.
viewtopic.php?f=28&t=452
A to chci ještě dodat, že dle mého názoru je I.D. oproti Golfu dosluhující generace (tu poslední představenou jsem naživo ještě neviděl) minimálně v provedení interiéru posun k horšímu.