Josef píše:Já bych restartoval nabíjecí stanici, vytáhl kabel a dobíjel, pokud má někdo nabito na 100%, nebo nenabíjí nemá nabíječku blokovat (za chvíli si po pár pokutách na veřejných nabíječkách všichni zvyknou). Jednou se stalo, že v Globusu bylo připojené auto a nenabíjelo, byla tam nějaké chyba nabíječky. Tak jsem to vyfotil (kdyby se dostavil majitel a začal nadávat) a dal nabíjet svoje auto. Majitel nedorazil, takže jsem jeho auto a znovu připojil a odjel. Takže jsem mu udělal službu, jinak by neměl nabito skoro nic.
Restart nabíecího stojanu nebyl nutný. Po nabití na 100% nabíječka zastrčený kabel Mennekes uvolnila, takže šel volně vytáhnout.
Nakonec jsem nevydržel až do 12h a přijel jsem už v 10:40, Superb iV samozřejmě dál zaparkovaný:-(
Takže jsem zvolil variantu 3) obsadit duhé nabíjecí místo, asi ze strachu, abych pak ještě dojel domů:-)
Asi bych doporučil ČEZu, aby zpoplatnil parkování na nabíjecích místech, pokud se elektromobil nenabíjí a majitel není schopný do 15minut si přeparkovat. Otázkou je, jak tohle monitorovat, možná přes tu aplikaci, ale nevím, jestli je to provázané i po ukončení nabíjení.