ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Témata související s konkrétními nabíjecími stanicemi

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » čtv 14. kvě 2020 15:03:37

dracekvo píše:Tak ten člově třeba mohl mít jednání, nebo jiný důvod proč nemohl přijít. Pokud by měl nějakou obchodní schůzku, tak by třeba ani ten telefon nebral i kdyby ho měl za sklem napsané. Příště to raději zapojí na DC a to taky bude špatně, protože zase přijede někdo jiný a taky ho odpojí.


Spekulovat tady můžeme o všem možném i nemožném, ale stejně se už asi nedozvíme jak to bylo doopravdy, co dotyčný majitel Tesly ty 2,5 hodiny dělal, proč jí měl zapojenou na AC dobíjení a proč po přerušení dobíjení se k autu nevrátil.

V každém případě tato dobíjecí stanice je veřejná a je primárně určená pro zákazníky Kauflandu. Já tyhle nabíječky taky občas využívám, ikdyž nabíjím déle než trvá nákup, ale pokud někdo potřebuje nabíjení opravdu naléhavě, jsem připravený nabíjení po vzájemné domluvě ukončit.

Pokud by pán napsal na papírek informaci (když už se teda bojí dát za sklo svůj telefon) např:
Jsem na jednání, budu nabíjet cca do 17h, jsem na AC nabíjení abych neblokoval DC, potřebuji nabít na 100% na následnou delší cestu mimo Prahu.
Tak to pochopím a odjedu jinam. Bohužel tuto nebo podobnou informaci jsem od něj neobdržel.
Ach jo, v dnešní době je fakt někdy hodně těžká domluva.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod nokia9500 » čtv 14. kvě 2020 16:24:01

Karel píše:
nokia9500 píše:já jsem ti to říkal už včera, běžně to dělám taky a ne proto že to je zadarmo (navíc zadarmo je teď i DC), ale že jedu s kočárkem na 1.5-3h pryč a nebudu blokovat zbytečně DC, které používá většina uživatelů
stejně tak si myslím, že telefonní číslo za oknem nic neřeší, v Praze už je takových nabíječek, že je to zbytečné, jak už tu někdo psal... stačilo popojet kousek na Jarov ...kde jsou 2 stojany a větší šance nabít
až najdu v Měcholupech vypojenou Teslu tak už vím koho budu na srazu inzultovat :lol: :lol: :lol:


To jsem s tebou ale včera pěkně vyběhl co, že jsem ti na 3 hodiny zablokoval AC nabíjení? Jsem na sebe pyšnej 8-)

Jo a bacha na mě pokud bude AC obsazené. Já jsem totiž takový malý Tesla Zoro mstitel :lol: :lol: :lol:
https://elektrickevozy.cz/clanky/vandal ... a-za-smysl

O tom Kauflandu na Jarově jsem nevěděl, takže díky za typ. Mám to při cestě domů a v ten okamžik bych neměl problém tam dojet a nakoupit si tam. Ale koukal jsem včera večer, že je to tam dost obsazené a to i po otevírací době Kauflandu :roll:


nevyběhl :lol: já tam byl včera jen na skok něco rychle koupit takže jsem za 20-25 min zase frčel dál

on tenhle Renault není z podstaty asi moc na veřejný nabíjení... uměl bych si představit nabíjet doma přes noc a pak cesty do práce po obchodech, úřadech atd. a pak zase přes noc nabít
neuvazujes ho vyměnit za jiné EV s podporou DC nabíjení ? ušetřiš hromadu starostí a času ;) a čas jsou peníze !!!
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Martin TM3 LR » čtv 14. kvě 2020 18:11:48

Karel píše:
Lama píše:
Karel píše:Ok. Omlouvám se za své sobecké a bezohledné jednání.
Odteď budu ostatním na 8 hodin blokovat AC nabíjení protože mám na to právo.

Když se tady Karle takto prezentujete, tak jste předpokládám smířený, že budete také často odpojován...


Ano, máte pravdu, pokud mě někdo komu blokuju AC nabíjení (a on nemůže použít DC) odpojí, tak mi to ani v nejmenším nevadí a pochopím to. A ještě se moc rád seznámím s jiným majitelem elektromobilu.

A pokud nechám někde auto nabíjet déle, není problém kdykoliv k autu do 10 minut přijít, jelikož nemám panickou hrůzu z toho, že mi někdo cizí bude volat na můj telefon.

Mám prostě jiný přístup, nepreferuji jen a pouze sebe (i kdybych měl na něco sebevětší právo), ale myslím i na druhé, že i oni mají nějaká práva.


Tohle co popisejes jsem mel s malobaterkacem(i3 ) na DC ja, vetsinou jsem byl v aute a nebo v blizkosti abych mohl reagovat.
Ale u AC to proste takhle nefunguje a ani nema, proto je to AC.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Martin TM3 LR » čtv 14. kvě 2020 18:15:54

Zase na tvou obhajobu, Kaufland verejna a TM3 to fakt zavani kolenovrtem.
Ja jsem od 6.1 co mam TM3 krome 1x CEZU a samozrejme SCH nebyl na jiny nabijecce a to najezdim 4-5 tis km za mesic.
Nechapu co lidi s TM3 nuti jezdit na verejny AC.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod nokia9500 » čtv 14. kvě 2020 18:32:56

Martin TM3 LR píše:Zase na tvou obhajobu, Kaufland verejna a TM3 to fakt zavani kolenovrtem.
Ja jsem od 6.1 co mam TM3 krome 1x CEZU a samozrejme SCH nebyl na jiny nabijecce a to najezdim 4-5 tis km za mesic.
Nechapu co lidi s TM3 nuti jezdit na verejny AC.


auto se má nabíjet když ho nepotřebuju... dělám to občas taky ... hodím Teslu na hoďku dvě na AC a jedu s kočárkem někam do parku nebo podobně, nehledal bych v tom hned vrtače kolen :lol:
ale zas každý má jiné možnosti a jiné návyky, každopádně odpojovat nabíjené auto je prasárna o tom žádná
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Martin TM3 LR » čtv 14. kvě 2020 19:13:28

Tak pokud pujdu do parku a bude tam nabijecka tak to tam asi mozna pichnu pokud bych nedojel domu jinak to pro me proste neni duvod nabijet jinde nez doma.
S i3 to bohuzel bylo jinak ale twd s TM3 nevidim jedinej duvod.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod dracekvo » čtv 14. kvě 2020 19:36:01

Každopádně by to mohl být podnět pro čez. Aby jste skrze appku mohli kontaktovat toho co nabíjí.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Lama » čtv 14. kvě 2020 19:54:18

dracekvo píše:Každopádně by to mohl být podnět pro čez. Aby jste skrze appku mohli kontaktovat toho co nabíjí.

Super nápad 8-)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » pon 18. kvě 2020 7:46:40

nokia9500 píše:
Karel píše:
nokia9500 píše:já jsem ti to říkal už včera, běžně to dělám taky a ne proto že to je zadarmo (navíc zadarmo je teď i DC), ale že jedu s kočárkem na 1.5-3h pryč a nebudu blokovat zbytečně DC, které používá většina uživatelů
stejně tak si myslím, že telefonní číslo za oknem nic neřeší, v Praze už je takových nabíječek, že je to zbytečné, jak už tu někdo psal... stačilo popojet kousek na Jarov ...kde jsou 2 stojany a větší šance nabít
až najdu v Měcholupech vypojenou Teslu tak už vím koho budu na srazu inzultovat :lol: :lol: :lol:


To jsem s tebou ale včera pěkně vyběhl co, že jsem ti na 3 hodiny zablokoval AC nabíjení? Jsem na sebe pyšnej 8-)

Jo a bacha na mě pokud bude AC obsazené. Já jsem totiž takový malý Tesla Zoro mstitel :lol: :lol: :lol:
https://elektrickevozy.cz/clanky/vandal ... a-za-smysl

O tom Kauflandu na Jarově jsem nevěděl, takže díky za typ. Mám to při cestě domů a v ten okamžik bych neměl problém tam dojet a nakoupit si tam. Ale koukal jsem včera večer, že je to tam dost obsazené a to i po otevírací době Kauflandu :roll:


nevyběhl :lol: já tam byl včera jen na skok něco rychle koupit takže jsem za 20-25 min zase frčel dál

on tenhle Renault není z podstaty asi moc na veřejný nabíjení... uměl bych si představit nabíjet doma přes noc a pak cesty do práce po obchodech, úřadech atd. a pak zase přes noc nabít
neuvazujes ho vyměnit za jiné EV s podporou DC nabíjení ? ušetřiš hromadu starostí a času ;) a čas jsou peníze !!!


Já bych si jiný elektromobil koupil, pokud bych pravidelně jezdil trasy víc jak 100km. Když jsem v roce 2018 scháněl elektromobil, tak jsem se chtěl vejít do 500tisíc včetně DPH, ale bohužel auta co jsem měl vyhlédnuté se cenově pohybovaly o 100tisíc víc. A to se mi nechtělo dávat tolik např. za MB 250E a nebo Nissan Leaf 30kWh. Měl jsem dokonce objednanou Toyotu RAV4 EV z Kalifornie, ale nakonece díky neschopnosti dovozce to nedopadlo:-(

Tak jsem si udělal rozbor jak často a kolik km běžně jezdím. Po Praze v týdnu denně max. 50km. O víkendu chata/chalupa 80km od Prahy a v zimě tam nejezdím. Vyšlo mi, že mi dočasně bude stačit auto, které od jara do podzimu ujede bezpečně 100km. Běžně jezdím ve 4 dospělých takže jsem musel vyřadit trojčata, a pak mi nejlevněji vycházel ten Fluence ZE. Jedinou nevýhodou je pomalé dobíjení, což mi pro moje běžné potřeby nevadí. Jedině kdy je to otrava, když jedu 1-2x ročně na nějaký elektrosraz 200km daleko od Prahy. Ale to jsem schopen 2x za rok skousnout. Tohle auto mi doufám bude splňovat moje potřeby dalších 4-5let a pak buď vyměním články baterie (dojezd se zvedne na 190km v létě), a nebo si našetřím/zdědím peníze a pořídím lehce jetou TMY nebo Ford Mustang Mach-E nebo nebo Kie E-Niro nebo Škodu Enyaq, podle toho, co bude nejlépe vyhovovat mým potřebám a jak se v roce 2025 budou pohybovat ceny ojetin. V každém případě bych se zase chtěl vejít do výše uvedeného cenového stropu.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » pon 18. kvě 2020 7:52:58

nokia9500 píše:
Martin TM3 LR píše:Zase na tvou obhajobu, Kaufland verejna a TM3 to fakt zavani kolenovrtem.
Ja jsem od 6.1 co mam TM3 krome 1x CEZU a samozrejme SCH nebyl na jiny nabijecce a to najezdim 4-5 tis km za mesic.
Nechapu co lidi s TM3 nuti jezdit na verejny AC.


auto se má nabíjet když ho nepotřebuju... dělám to občas taky ... hodím Teslu na hoďku dvě na AC a jedu s kočárkem někam do parku nebo podobně, nehledal bych v tom hned vrtače kolen :lol:
ale zas každý má jiné možnosti a jiné návyky, každopádně odpojovat nabíjené auto je prasárna o tom žádná


Když se na to zpětně ohlédnu, tak máš pravdu, prasárna to byla. Bohužel v tu chvíli mě nic jiného nenapadlo. Ještě jsem neměl tu aplikaci od Čezu tak osahanou, abych během pár minut našel nabíječky na Jarově.

Příště zkusím dojít na informace do Kauflandu a zkusím majitele elektromobilu požádat o uvolnění nabíjecího portu rozhlasem :lol:
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » pon 18. kvě 2020 8:25:32

Martin TM3 LR píše:Zase na tvou obhajobu, Kaufland verejna a TM3 to fakt zavani kolenovrtem.
Ja jsem od 6.1 co mam TM3 krome 1x CEZU a samozrejme SCH nebyl na jiny nabijecce a to najezdim 4-5 tis km za mesic.
Nechapu co lidi s TM3 nuti jezdit na verejny AC.


Já jsem to v tu chvíli taky nepochopil a možná proto jsem reagoval jinak než obvykle.
Souhlasím s tím, že pokud má člověk tu možnost, je nejlepší nabíjet elektromobil s jakkoliv velkou baterií přes noc doma.
Je to i nejpohodlnější, protože úplně odpadá nějaké čekání než se to nabije, hledání volné nabíječky a nebo domlouvání se s někým, kdy bude nabitý a uvolní mi konektor.
Já bydlím v paneláku a vlastní garáž nemám, takže bez výše uvedeného "stresu" nabíjím pouze na chatě/chalupě nebo u táty v garáži, pokud se u něj zdržím déle. V podzemních garážích před mým domem sice zásuvky 240V jsou, ale domluvit se s firmou co to provozuje a městským úřadem, co to vlastní, aby mi tam zřídili vlastní eletroměr, je díky byrokracii takřka nesplnitelný úkol. No a v podzemních garážích v práci je to v bleděmodrém to samé.
Tak proto jsem teď uvítal, že můžu nabíjet u Kauflandů 10min pěšky z domova a nebo 15minut pěšky z práce. Ještě nabíjím u Innogy v Malešicích, kde to mám 20min pěšky k tátovi.
Nechávat to déle než hodinu na veřejné nabíječce, která je daleko od domova a nebo kde nemám pro déle strávený čas jiné využití (nákup, návštěva atd.) pro mě nemá význam. Za 1hodinu mi to nabije jen cca 3kWh. Jedině že bych měl v kufru skládací elektrokoloběžku :)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » pon 18. kvě 2020 12:22:47

dracekvo píše:Každopádně by to mohl být podnět pro čez. Aby jste skrze appku mohli kontaktovat toho co nabíjí.


Ono by to možná nebylo od věci, kdyby mohl ten kdo nabíjí podle aplikace zjistit, že má o jeho konektor zájem ještě někdo jiný.

Shodou okolností jsem dnes v poledne opět zavítal na místo činu, pachatel se sice nevrátil, ale nahradil ho jiný :lol:

Na Mennekesu byla přicucnutá Tesla model S, doba dobíjení 2:43h, dodaná energie 28,5 kWh.

Ale tentokrát jsem byl na něj hodný a neodpojil ho :lol: :lol:
Přijel jsem totiž na téměř nabité elektromotorce a na Mennekes bych jí stejně připojit nemohl.

Edit: pán s Teslou si dal malou přestávku v nabíjení přes Mennekes a pak asi ve 13:30 se minimálně na dvě hodiny zase přicucnul (ověřeno cestou z práce v 15:30). Asi fakt nějaký zaměstnanec Kauflandu, předpokládám že za kasou nesedí :lol:
Naposledy upravil(a) e-Kája dne pon 18. kvě 2020 18:33:16, celkem upraveno 1 x.
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Lama » pon 18. kvě 2020 12:25:57

Karel píše:
dracekvo píše:Každopádně by to mohl být podnět pro čez. Aby jste skrze appku mohli kontaktovat toho co nabíjí.


Ono by to možná nebylo od věci, kdyby mohl ten kdo nabíjí podle aplikace zjistit, že má o jeho konektor zájem ještě někdo jiný.

Shodou okolností jsem dnes v poledne opět zavítal na místo činu, pachatel se sice nevrátil, ale nahradil ho jiný :lol:

Na Mennekesu byla přicucnutá Tesla model S, doba dobíjení 2:43h, dodaná energie 28,5 kWh.

Ale tentokrát jsem byl na něj hodný a neodpojil ho :lol: :lol:
Přijel jsem totiž na téměř nabité elektromotorce a na Mennekes bych jí stejně připojit nemohl.

Máte štěstí, tentokrát to byl generální ředitel Kauflandu 8-)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod nokia9500 » pon 18. kvě 2020 12:36:13

@Karel ... tak ten Fluence EV ale nebyl tak drahý ne ? tipuju něco kolem 200-250t ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » pon 18. kvě 2020 12:40:54

nokia9500 píše:@Karel ... tak ten Fluence EV ale nebyl tak drahý ne ? tipuju něco kolem 200-250t ?


Vyšel mě na 280t včetně sady zimních kol s disky. najeto 23t.

viewtopic.php?f=44&t=119
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod nokia9500 » pon 18. kvě 2020 19:20:33

Karel píše:
nokia9500 píše:@Karel ... tak ten Fluence EV ale nebyl tak drahý ne ? tipuju něco kolem 200-250t ?


Vyšel mě na 280t včetně sady zimních kol s disky. najeto 23t.

viewtopic.php?f=44&t=119


zase nabijis ? nemám přijet tě odpojit :lol: :lol: :lol:
Přílohy
Screenshot_20200518-191706_FUTUREGO.jpg
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » pon 18. kvě 2020 22:16:24

nokia9500 píše:
Karel píše:
nokia9500 píše:@Karel ... tak ten Fluence EV ale nebyl tak drahý ne ? tipuju něco kolem 200-250t ?


Vyšel mě na 280t včetně sady zimních kol s disky. najeto 23t.

http://elektroforum.cz/viewtopic.php?f=44&t=119


zase nabijis ? nemám přijet tě odpojit :lol: :lol: :lol:


budeš se divit, ale dnes jsem nenabíjel, oteplilo se a tak provětrávám elektromotorku 8-)

ale přijet jsi klidně mohl, možná bys dal pokec s jiným majitelem Tesly :lol:
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod nokia9500 » pon 18. kvě 2020 22:41:18

a nebylo lepší přihodit cca 130t za nějakou i3 ? zrovna na konci léta 18 jsem jednu dovezl za 415t (není to ta co mám)... DC dobijeni, TČ, Navi, keyless, rain sensor, atd. a po vlastní ose někde za Stuttgartem s tím se dá už normálně jezdit... vydrží to nesmysl a pak v roce 2025 předeslat na něco lepšího ?

Tesla v Kauflandu no problem...bych ji smaznul červeným tlačítkem (pokud ten borec neseděl v autě) pak bych mu vysvětlil, že potřebuju velmi nutně nabít, protože jedu daleko a každý km se počítá :lol:
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod e-Kája » úte 26. kvě 2020 10:22:22

Tahle nabíjecí stance je snad zakletá:-)
Dnes ráno jsem přijel do práce, kvůli počasí ne na Brammu ale Renaultem.
Po příjezdu do práce tak mám v baterii cca 25% energie, dojezd hlásí 20km, takže plánuju nabíjení během pracovní doby.
V 8:40 mi aplikace hlásí AC volné, takže během 6minut dojedu k nabíječce, ale ejhle, je tam právě těch 6 minut připojený Superb iV:-)
OK. Zachovávám klid, vyřídím si pár telefonátů, mezitím se na DC vystřídají Citigo iV a E-Golf.
V 9:40 se Superb iV dobije na 100%, nabíječka je připravená pro další AC nabíjení.
Takže trpělivě čekám dalších 10min, popovídám si s ostatními elektromobilisty na DC, ale majitel Superbu iV se neobjevuje a lístek s telefonem taky nikde:-(
Ok, nebudu blokovat volné DC stání a odjíždím zpět do práce.
Po obědě plánuju druhý pokus, ale připravuju se na variantu, že tam ten Superb iV pořád bude parkovat.
Co mám teda podle vás v tom případě udělat, abych nebyl za hulváta?
1) dojít do Kauflandu a vyvolat ho rozhlasem?
2) zaparkovat to před něj, dát za sklo kontakt a odejít?
3) stoupnout si na volné DC místo a body 1 nebo 2 přenechat na starost jinému elektromobilistovi?
4) nabít až doma s tím, že baterku po 15km vyždímu až na cca 8-10%?
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: ČEZ Kaufland - Praha Palmovka

Příspěvekod Josef » úte 26. kvě 2020 10:59:09

Já bych restartoval nabíjecí stanici, vytáhl kabel a dobíjel, pokud má někdo nabito na 100%, nebo nenabíjí nemá nabíječku blokovat (za chvíli si po pár pokutách na veřejných nabíječkách všichni zvyknou). Jednou se stalo, že v Globusu bylo připojené auto a nenabíjelo, byla tam nějaké chyba nabíječky. Tak jsem to vyfotil (kdyby se dostavil majitel a začal nadávat) a dal nabíjet svoje auto. Majitel nedorazil, takže jsem jeho auto a znovu připojil a odjel. Takže jsem mu udělal službu, jinak by neměl nabito skoro nic.
Audi Q4 Sportback e-tron 50