Vrátím se zpět k tématu tohoto vlákna
1) už loni na podzim jsem si všiml, že reklamní cedule u nabíječky postupně ztrácí spojovací materiál, kterým je po obvodu přichycená k rámu. V současné době (březen 2021) cedule drží pouze na 5 místech z celkových 14.
Né, že by to někdo kradl, ale je tu u nás v Horních Měcholupech poměrně větrno, takže se díky prohýbání reklamní cedule šroubky a matičky postupně uvolňují, padají na zem a zde záhadně mizí.
Už loni jsem na to upozorňoval vedoucího směny v Kauflandu, že by se cedule mohla uvolnit úplně a během pádu na zem poškodit v její blízkosti nabíjený elektromobil. Dotyčný mi sice slíbil, že hned pošle někoho ze zaměstnanců údržby, aby to opravil, ale nic takového se nestalo. Takže jsem si asi před 14 dny opět zavolal vedoucího směny (jiný člověk než v prvním případě) a opět jsem ho požádal, jestli by tu ceduli nemohl zajistit proti ulítnutí. Dotyčná osoba sice nejprve vůbec nevěděla, že se na jejich parkovišti nachází nějaká nabíječka, což bylo dost úsměvné. Pak někam zavolala a následně mi sdělila, že tento problém by měl řešit ČEZ. Oni prý nemají s nabíjecí stanicí nic společného, ikdyž se nachází na jejich parkovišti!
Takže jsem asi před týdnem poslal přes aplikaci FUTUR/E/GO zprávu na podporu ČEZ s popisem problému. Včera jsem u tohoto Kauflandu opět nabíjel a reklamní cedule tam plápolá na 5 šroubech vesele dál. Tak už nevím co mám dělat, abych předešel případnému problému s poškozením laku na autě. Docela by mě zajímalo, kdo by mi případnou opravu laku zaplatil.
2) po nedávné sněhové nadílce někdo z údržby následující den parkoviště před Kauflandem shrábnul radlicí. To bylo sice fajn, ale dotyčný byl nejspíš odpůrce elektromobility, protože obě místa u nabíječky byly shrábnuté asi ze 2/3 s hromadou sněhu na okraji nabíjecího místa. Aby se dalo nabíjet, muselo se auto postavit i přes vedlejší parkovací místo, protože poměrně vysoká a již zmrzlá hromada sněhu byla zralá tak na elektro-SUV.