ČEZ Kaufland - Kolín

Témata související s konkrétními nabíjecími stanicemi

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: ČEZ Kaufland - Kolín

Příspěvekod Josef » sob 07. srp 2021 9:54:04

Octavia IV má CCS konektor? Na jediném PHEV jsem viděl DC nabíjení a to byl Outlander.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1870
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: ČEZ Kaufland - Kolín

Příspěvekod Lama » sob 07. srp 2021 12:40:32

nokia9500 píše:ted ve Splitu Octavia iV za 47min na AC nabila 2.6 kWh ...fakt paráda :roll: na takový auta by měli z boku udělat 230V zásuvku a byl by klid, i naše hodně oldies i3 nabije vice 2x tolik

Tak asi má vaše i3 rychlejší palubní nabíječku 8-)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Kolín

Příspěvekod nokia9500 » sob 07. srp 2021 14:08:25

@Josef - z PHEV má ještě CCS MB GLE 350de a dokonce výkon až 60kW

@Lama no souhlas s e-Luky ... jinak chtěl jsem tam nechat auto 2-3h takže AC byla jediná volba ... naštěstí vedle v ulici byla ještě jedna nabíječka a tam bylo AC volné
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: ČEZ Kaufland - Kolín

Příspěvekod Josef » sob 07. srp 2021 15:00:05

Pak nechápu, čím překáží PHEV, když nabíjí na Menekes, když si odmyslím omezený výkon na 2,6 kWh, protože řada aut má jednofázi.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Kolín

Příspěvekod nokia9500 » sob 07. srp 2021 15:17:45

efektivita nabíjení ... když tam někdo nabije za 3.5h 10kWh a jiný třeba 55kWh ... jak psal Luky ... cim vic bude těchto aut nabijet na veřejných stanicich tím hůř pro ostatní
buď to méně pomalých PHEV nebo vice AC nabíječek (nebo více zasuvek 230V pro tyto PHEV)
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4025
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: ČEZ Kaufland - Kolín

Příspěvekod Josef » sob 07. srp 2021 15:47:56

Já chápu AC nabíjení jako destination, tedy celenoční nabíjení apod. Klidně mohou být nabíječky 3,5 kW. U DC 50 kW stanic pokud nabíjí někdo do 3 kW na AC, dá se v pohodě nabíjet na CCS, což neplatí v případě, že tam někdo nabíjí s 2f nebo 3f nabíječkou. Hodně tedy záleží na okolnostech nabíjení PHEV.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: ČEZ Kaufland - Kolín

Příspěvekod nokia9500 » sob 07. srp 2021 16:20:13

když vidim prázdnou nabíječku a vím že budu nejakou hodinu pryč, tak to zapojím (když je fér cena teda) na AC ... chtělo by to tedy asi do budoucna více AC nabíječek, které preferuji oproti DC, když budou přibývat 1f PHEV vozidla
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km