e-LUKY píše:.... po 100% nabití to ukazuje dojezd vždy mezi 380-410 km, tak ta spotřeba bude asi nižší.
Mě to teď v -12°C ukazuje 62% 196 km, takže 100% bude 316 km, tedy o hodně méně než 380 km....
Moderátor: Josef
e-LUKY píše:.... po 100% nabití to ukazuje dojezd vždy mezi 380-410 km, tak ta spotřeba bude asi nižší.
i3rex píše:
To by vychazelo ze ztrata nabijenim (AC ca. 10,5kW) kolem 17% v pripade ze do spotreby co hlasi auto jde i spotreba na predehrev interieru vzdalene.
H
Josef píše:e-LUKY píše:.... po 100% nabití to ukazuje dojezd vždy mezi 380-410 km, tak ta spotřeba bude asi nižší.
Mně to teď v -12°C ukazuje 62% 196 km, takže 100% bude 316 km, tedy o hodně méně než 380 km....
jarsou píše:Průměr 19,8 kWh/100km. Takže nic moc... Rekuperace byla 2,5kWh...
jarsou píše:Já byl dnes hodný. Od nabití jsem ujel 75km, z toho 40 km dálnice stovkou (tak pomalu jsem dálnici ještě nejel), 15 km státovka 80-90 a zbytek město. Klima na 22 stupňů. Průměr 19,8 kWh/100km. Takže nic moc... Rekuperace byla 2,5kWh...
Lama píše:eLUKY - Rekuperaci mam jeste mensi..., pro malou spotrebu je nejlepsi zadna
Jak pocitate rekuperaci, ta se preci neda spocitat?
Josef píše:Vlastně je logické, že baterie nemůže mít účinnost 100%, část energie přemění na teplo a určitě někdo by spočítal, kolik kWh el. energie je potřeba pro ohřátí bloku baterií o váze 450 kg o 10°C za 30 minut při dané okolní teplotě. Tedy jedna věc je ohřev baterie přes PTC, druhá věc je ohřev nabíjením.