Stránka 4 z 4

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: pon 10. úno 2020 22:48:25
od garmont
Já teda pravidelně sleduji inzerci a ty ceny padají velmi zvolna. NA druhou stranu je pravda, že některé kusy jsou v inzerci i více než rok. Ŕekl bych že ty ceny šly v průměru za ten rok tak o 50tis dolů.....

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: úte 11. úno 2020 15:34:29
od Josef
Bohužel u nás trh s ojetými BEV nefunguje, ani není co moc nabízet, v Německu je na výběr ze stovek aut. Ceny starých eUP jsou nesmysl, bohužel stále moc neprodává Škoda Citigo-e a VW ID3, to by mělo dost změnit situaci ke konci roku.

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: stř 12. úno 2020 20:22:06
od nokia9500
já koupil v červnu 18 pěknou i3 za €20k s daní a nemyslím si že ID3 za 1M nějak změní trh s ojetinami, leda že si je někdo pořídí do fleetu a za další 3 roky nabídne totálně ojezdene...to se ale bavíme o roku 2023-4 ;)

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: čtv 13. úno 2020 8:32:09
od Citigo e IV
Já si myslím , že ceny elektromobilů v inzerci jsou nereálné a využívají toho, že zájemce o elektromobil nemá jinou možnost a koupí to, stejně tak ceny nových EV snad kromě citiga i když to je také oproti benzínu předražené, ale je to snad jedno z mála EV , které se může při běžném nájezdu a v době záruky vrátit na ceně paliva a servisu.

Než jsem si pořídil Citigo, tak jsem prodával v září 2019 I-Miev ročník 2015 najeto 55 tis. komplet v Led osvětlení ještě v záruce nebouraný baterie ve stavu 43,4 Ah degradace minimální ,naftové topení s letním dojezdem přes 120 Km. Na zahraničních serverech ceny ještě nyní začínaji na 12000€ což je nějakých 300 tis? Po týdnu inzerce jsem ho prodal nadšenci a majiteli elektromobilu za 198 tis bez DPH. včetně topení a sady zimních pneu.

Takže doporučuji prodejce kontaktoval zjistit situaci, vysvětlit si to a on cenu hodí dolu. Já jsem sice prodělal, ale jsem spokojen nebudu přece držet auto, které nepotřebuji, když mám objednané nové. Přihodil jsem si 160 tis bez DPH a mám nové Citigo s více než 2x takovým dojezdem. Mnohem levnější servis než u Mitsubishi, záruku 5 let 100 tis. Km a na baterku 8 let . 160 tis. Km.

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: pát 14. úno 2020 14:31:15
od mp1
ony tie ceny - celkom lotéria je dopátrať sa k sume, ktorú predávajúci zaplatil za "nové" - napríklad mercedes na začiatku 12/2017 mal cenovku smart "2" - 22k€, v polovici 12/2017 sa zbadali a pripočítali štátnu dotáciu 5k€, takže cenovka bola 27k€ a termín dodania sa z 3mesiacov zvýšil na 7/2018, čo znamenalo nedostupnosť (po dátume dotácií). tieto autíčka mali akopredvádzacie a snažili/snažia sa ich predávať akože so zľavou, v skutočnosti drahšie ako ich kúpili od výrobcu.
na internete je jeden, ktorý autobazárnik priviezol z nemecka, odhadujem za 8k€ kúpil a snažil sa ho predať za 12k€. teraz má cenovku 9.999.00€. má nabehané minimum a mala ho VW finance.

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: pát 14. úno 2020 16:59:39
od Radovan
A co teprve Peugeot Ion. Nejprve cena 1.050.000,- kč, pak 850.000,- Kč, pak 750.000,- Kč, pak chvilku akce za 550.000,- Kč (to se jich za 3 měsíce prodalo tolik, co za uplynulé 3 roky), pak zpět na 750.000,- Kč. No a pak se snažili a nic, tak to dali na 550.000,- Kč akčních, já kupoval 4/2014 nový s 12 km ČEZem neodebraný, už celopolepený za 439.000,- Kč včetně 5leté záruky na všechno. Žena kupovala 5/2016 Čezem po 3 letém leasingu vrácený, 14.000 km najeto, včetně sady zimních kol a nezávislého topení Webasto za 280.000,- Kč, přičemž dlouho ho nabízeli za 360.000,- Kč. A teď se zorientujte, co je vlastně tržní cena.

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: ned 16. úno 2020 9:39:26
od Josef
Teď se drží u nás iOn, C-zero a eUP na 300 tis. (někde odpočet DPH) a pomalu to půjde dolů. Nissan Leaf 24 kWh už taky padá pod 300 tis, eGolfy padají pod 400 tis. a BMW i3 jsou těsně nad 400 tis. Jen si říkám, kdy se už prodejci naučí do inzerátu napsat jakou má kapacitu baterie, to je jako by nepsali obsah spalovacího motoru.

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: ned 16. úno 2020 10:12:03
od Radovan
Je smutným faktem, že nejen prodejci, ale ani bazarníci prostě neumí elektromobil prodávat. Dokonce údaje o baterii neuvádějí ani auto portály. Přitom jde o klíčovou věc, u bazarových aut zvláště. Protože nové auto má povětšinou jedinou kapacitu baterky, kdežto starší ji mají podle roku výroby větší a větší. Ale ani na to se nedá spolehnout, rok výroby nemusí korespondovat s rokem uvedení do provozu. Což je samo o sobě zoufalé přiznání nadvýroby aut, tedy že kousek z jara 2011 se prodá a začne jezdit v létě 2012 a podobné čachry.

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: ned 16. úno 2020 11:21:32
od Josef
U nových aut to většinou napíši do předmětu prodeje, ale u starších je to tragédie. Přitom by se dalo podle toho pěkně vyhledávat, někomu stačí i menší kapacita.

Re: Ceny starších elektromobilů

Napsal: stř 26. úno 2020 19:14:43
od Marek71
Taky to teď sleduji a třeba u i3 ty ceny šly dolů malinko, pod těch 400. Resp. už se dá sehnat v DE i3 94 Ah pod 500 tis. V ČR ani náhodou, tato verze je pořád kolem 600 tis.

Ale musím potvrdit to, že často ani prodejce neví, co prodává. Byla na prodej jedna i3 z 2016, dle VIN to byla verze 94 Ah, ale v popisu (prodával to Autipoint) bylo uvedeno 60 Ah. Vznesl jsem dotaz, protože za cenu 499, za jakou to nabízeli, to vůbec nevylo špatně, auto nadstandardně vybaveno. Druhý den volal prodejce, že opravdu je to 94 Ah, že popisek je špatně, ale musel to zjišťoval u kolegy. Tak to opravili v popisku a do týdne bylo auto pryč :-)