evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Moderátor: Josef
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Díky za informaci, zrovna děláme parkoviště v jedné firmě, tak jim to ukážu.
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Chtělo by to i nějakou EU regulaci pro veřejné parkovací domy, a ne jenom pro podniková parkoviště.
Viz: https://twitter.com/brnomycity/status/1262699722487234560?s=20
Nový veřejný parkovací dům bez jediného parkovacího stání pro elektromobily.
Viz: https://twitter.com/brnomycity/status/1262699722487234560?s=20
Nový veřejný parkovací dům bez jediného parkovacího stání pro elektromobily.
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
A ještě by to chtělo regulaci, že musí nabíječky mít přístupný komunikační protokol. Tak aby je mohli obsluhovat i aplikace třetích stran.
Aby stačila na cestování po evropě jedna aplikace.
Navíc ten článek je jen trapná reklama na nějakou firmu co montuje panely.
Já bych i souhlasil. Ale nabízí se otázka. Kdo to zaplatí? A kdo zaplatí firmě navýšení přípojky a měsíční platby s tím spojené. Nebo odkud ta elektrina bude zapojena? Řada firem už tak má problém se vejít do rezervovaného příkonu.
A kdo firmě zaplatí administrativu ohledně účtování energie? Nebo jak si to představují. Že bude zaměstnavatel dávat elektriku zdarma?
Aby stačila na cestování po evropě jedna aplikace.
Navíc ten článek je jen trapná reklama na nějakou firmu co montuje panely.
Já bych i souhlasil. Ale nabízí se otázka. Kdo to zaplatí? A kdo zaplatí firmě navýšení přípojky a měsíční platby s tím spojené. Nebo odkud ta elektrina bude zapojena? Řada firem už tak má problém se vejít do rezervovaného příkonu.
A kdo firmě zaplatí administrativu ohledně účtování energie? Nebo jak si to představují. Že bude zaměstnavatel dávat elektriku zdarma?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Ano. Ale o tu zde nejde. Není přece možné postavit v roce 2020 veřejný parkovací dům bez jediného stání po elektromobily.dracekvo píše: Navíc ten článek je jen trapná reklama na nějakou firmu co montuje panely.
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
dracekvo píše:A ještě by to chtělo regulaci, že musí nabíječky mít přístupný komunikační protokol. Tak aby je mohli obsluhovat i aplikace třetích stran.
Aby stačila na cestování po evropě jedna aplikace.
To mi přijde zbytečný, stačí na všech mít platbu kartou. Dnes se "pípá" u kdečeho, jen nabíječky jsou co provozovatel, to nějaká specialita, přitom osadit platební terminál by mělo být nejjednodušší řešení.
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Zdarma ne. Můj zaměstnavatel, podnik střední velikosti (150 zaměstnanců), byl tak laskavý a na podnikovém parkovišti mi zřídil zásuvku s elektroměrem. Začátkem ledna podnikový energetik udělá odečet mého elektroměru (náklad pro zaměstnavatele), informaci o spotřebě předá podnikové účetní. Účetní mi pošle fakturu (náklad pro zaměstnavatele) na odebranou elektřinu, kterou uhradím. Oba tyto náklady zaměstnavatele (spojené s administrativou) mi přijdou jako zanedbatelné. Nyní ve chvíli kdy dva zaměstnanci ze stopadesáti mají elektromobily, se věc řeší tímto způsobem jednoduše nesystémově. Až počet BEV vozů poroste, s tím poroste i tlak na systémové podnikové řešení.dracekvo píše:A kdo firmě zaplatí administrativu ohledně účtování energie? Nebo jak si to představují. Že bude zaměstnavatel dávat elektriku zdarma?
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Štemba píše:dracekvo píše:A ještě by to chtělo regulaci, že musí nabíječky mít přístupný komunikační protokol. Tak aby je mohli obsluhovat i aplikace třetích stran.
Aby stačila na cestování po evropě jedna aplikace.
To mi přijde zbytečný, stačí na všech mít platbu kartou. Dnes se "pípá" u kdečeho, jen nabíječky jsou co provozovatel, to nějaká specialita, přitom osadit platební terminál by mělo být nejjednodušší řešení.
Souhlas, přímá platba kartou všude, to je nejlepší způsob.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Radovane nemá některá z asociací ve svých řadách právníka, který by vypracoval právní názor/soubor doporučení pro veřejnost (mě) jak úspěšně rozporovat/napadat rozhodnutí stavebních úřadů? Není přece možné postavit za Evropské peníze zcela nový veřejný parkovací dům bez jediného stání pro elektromobily.Radovan píše:.
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Bohužel. Sami s tím zápasíme. Ale zkusil bych Transparency International s tím, že směrnice existuje a přesto veřejné peníze a peníze EU jsou vydávány na parkovací dům v rozporu s ní. Zda je za tím snaha ušetřit nebo přihrát zakázku někomu vybranému.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: evropská směrnice 2018/844/EU Povinnost přizpůsobit podniková parkoviště elektromobilům
Ahoj
V Benešově taky staví u nádraží nový parkovací dům a žádná nabíječka.
V Benešově taky staví u nádraží nový parkovací dům a žádná nabíječka.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L