Nákup ojetého EV
Moderátor: Josef
Re: Nákup ojetého EV
Já to asi nestihnu. Kdyžtak se tam dojedu podívat jindy.
Me by zajímal stav pohledem. Koroze, jak moc je to z města oklepaný a tak. Taky kolik to ukazuje dojezd.
Cenu určitě zkusit. Je to 2012, tudíž starší baterky. Kdyby to byla 2013, to bych bral hned.
Me by zajímal stav pohledem. Koroze, jak moc je to z města oklepaný a tak. Taky kolik to ukazuje dojezd.
Cenu určitě zkusit. Je to 2012, tudíž starší baterky. Kdyby to byla 2013, to bych bral hned.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nákup ojetého EV
Ještě jsem našel z roku 2013. https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list
Ale chtějí za to 250 tis. Až budu mít v provozu auto, tak se tam skočím podívat a zkusím nadhodit jinou cenu, jak se na to budou tvářit.
Ale chtějí za to 250 tis. Až budu mít v provozu auto, tak se tam skočím podívat a zkusím nadhodit jinou cenu, jak se na to budou tvářit.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nákup ojetého EV
Tak jsem se na to C-Zero za 219tisíc zajel mrknout do autobazaru VIP Cars Praha 10 a zjistil jsem následující informace.
- auto je dovezené z Německa, jezdilo a servisované bylo v Hamburku
- je k tomu Německá servisní knížka a poslední záznam je při cca 25tis. km (aktuální stav 28tis.km)
- je to přihlášené na CZ dokladech, vlastní ho majitel z Prahy, který to dal do autobazaru do komisního prodeje (takže v CZ najeto cca 3000km)
- když jsem se ptal na snížení ceny o 10 tisíc dolů, tak to by nebyl problém, kdyby se trochu přitlačilo na pilu, asi by to šlo sundat i 15tis.
- co se týká vizuálního stavu auta tak tam bych měl pár výtek (viz. fotky):
1) popraskaný lak v horní části předního nárazníku (asi nějaký lehký čelní ťukanec)
2) ne zcela dobře spasované nárazníky a boční plasty (asi následek menších ťukanců)
3) orezlé plechové ráfky s poměrně ojetými letními gumami (ale ještě použitelnými), zimáky k tomu jsou prý asi také na plechových ráfcích
4) hodně orezlý spodek auta v zadní části
5) přijde mi že levé dveře a zadek auta má trochu jiný odstín laku (subjektivní dojem)
6) interiér i exteriér auta byl kromě předcházejících bodů vcelku v pěkném stavu odpovídajícím najetým km
- auto je dovezené z Německa, jezdilo a servisované bylo v Hamburku
- je k tomu Německá servisní knížka a poslední záznam je při cca 25tis. km (aktuální stav 28tis.km)
- je to přihlášené na CZ dokladech, vlastní ho majitel z Prahy, který to dal do autobazaru do komisního prodeje (takže v CZ najeto cca 3000km)
- když jsem se ptal na snížení ceny o 10 tisíc dolů, tak to by nebyl problém, kdyby se trochu přitlačilo na pilu, asi by to šlo sundat i 15tis.
- co se týká vizuálního stavu auta tak tam bych měl pár výtek (viz. fotky):
1) popraskaný lak v horní části předního nárazníku (asi nějaký lehký čelní ťukanec)
2) ne zcela dobře spasované nárazníky a boční plasty (asi následek menších ťukanců)
3) orezlé plechové ráfky s poměrně ojetými letními gumami (ale ještě použitelnými), zimáky k tomu jsou prý asi také na plechových ráfcích
4) hodně orezlý spodek auta v zadní části
5) přijde mi že levé dveře a zadek auta má trochu jiný odstín laku (subjektivní dojem)
6) interiér i exteriér auta byl kromě předcházejících bodů vcelku v pěkném stavu odpovídajícím najetým km
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nákup ojetého EV
a ještě fotka rozdílnosti laku dveří a zadní části.
Pokud Vám nevadí ty kosmetické vady a orezlý spodek auta, tak je to dobrý kup. Ale já osobně bych šel asi do mladšího ročníku, nejlépe dovézt si to rovnou z Německa nebo Rakouska od autorizovaného prodejce Citroen.
Pokud Vám nevadí ty kosmetické vady a orezlý spodek auta, tak je to dobrý kup. Ale já osobně bych šel asi do mladšího ročníku, nejlépe dovézt si to rovnou z Německa nebo Rakouska od autorizovaného prodejce Citroen.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup ojetého EV
Novinka, kolega se chystá na nákup z Polska. Poláci v elektromobilech sice v porovnání s námi prakticky nejezdí, Poláci prodávají, většinou dotažené bouračky, viz zde https://www.otomoto.pl/osobowe/?search% ... ountry%5d=
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Nákup ojetého EV
Jo, otomoto mám už taky projetý shora dolů a zase zpátky:-)
Naposled mě tam zaujal ten předělaný spalovák Rover 75 s použitýma baterkama z laptopů.
Naposled mě tam zaujal ten předělaný spalovák Rover 75 s použitýma baterkama z laptopů.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nákup ojetého EV
Ale úplně nejvíc mě zaujala tahle Toyota RAV4 EV:
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ra ... 8969d6b6ca
Polák tvrdí, že auto bourané v životě nebylo, pak jsem z něj vymámil VIN a našel jsem na netu pěknej boční facelift:-)
Proto tam jsou ty ochranný rámy, který se normálně na tohle auto nedávaly, aby to zamaskovaly, nebo možná vyztužily.
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ra ... 8969d6b6ca
Polák tvrdí, že auto bourané v životě nebylo, pak jsem z něj vymámil VIN a našel jsem na netu pěknej boční facelift:-)
Proto tam jsou ty ochranný rámy, který se normálně na tohle auto nedávaly, aby to zamaskovaly, nebo možná vyztužily.
- Přílohy
-
- 43ebe11e-9082-41cf-b80a-6a45777925ba.JPG (85.31 KiB) Zobrazeno 17788 x
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup ojetého EV
Čili Polák s auty je takový evropský Vietnamec - tričko panovi bude, pan trochu zhubne, kratky rukav nevadi, neni to umela hmota, čisty baflna.... No a pak má člověk akorát umělý hadr na podlahu
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Nákup ojetého EV
V zahraničí na mobile.de a autoscout nic zajímavého není a lokální řeči neumím, abych se podíval na tamní elektrofóra.
Ale nechce se mi. O moc levneji to nevyjde, když spočítám cenu za palivo, sehnat řidiče s B+E, podval.
Jednou sem už dovoz absolvoval, ale tam byla cena znatelně menší, než běžně v ČR. Zatím sem tam v inzerátech našel velice podobné ceny.
A úplně jsem zapoměl poděkovat za obhlídku auta. Aspoň mám představu a když bych se tam jel podívat, tak je na čem stavět jednání o ceně
Jestli se nepletu, tak tohle auto je tam už dlouho a bylo za cenu někde okolo 250 tis.
Na budíky jste nekoukal. Jakej je % stav nabití baterek a kolik ukazuje dojezd?
Ještě úplně další náhodou jsem zjistil, že cestou domů mám u mekáče rychlonabíječku CEZ o které sem vůbec nevěděl D1 exit 66.
Ale nechce se mi. O moc levneji to nevyjde, když spočítám cenu za palivo, sehnat řidiče s B+E, podval.
Jednou sem už dovoz absolvoval, ale tam byla cena znatelně menší, než běžně v ČR. Zatím sem tam v inzerátech našel velice podobné ceny.
A úplně jsem zapoměl poděkovat za obhlídku auta. Aspoň mám představu a když bych se tam jel podívat, tak je na čem stavět jednání o ceně
Jestli se nepletu, tak tohle auto je tam už dlouho a bylo za cenu někde okolo 250 tis.
Na budíky jste nekoukal. Jakej je % stav nabití baterek a kolik ukazuje dojezd?
Ještě úplně další náhodou jsem zjistil, že cestou domů mám u mekáče rychlonabíječku CEZ o které sem vůbec nevěděl D1 exit 66.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nákup ojetého EV
Tu prohlídku jsem stejně plánoval a mám to kousek od domu, takže nemusíte děkovat. A navíc, my elektromobilní nadšenci si musíme pomáhat
Máte pravdu, že ceny těchto aut jsou v zahraničí podobné jako u nás. Problém je v tom, že ty auta u nás jsou povětšinou stejně dovozy ze zahraničí. Jak je vidět i na tomto konkrétním C-Zero, tak to že to auto jezdilo i v ČR je na něm bohužel už znát a to zde najelo jen 3000km. Je fakt, že se na něm možná podepsal i slaný vzduch od moře v Hamburku. Já osobně bych si radši pár tisícovek připlatil a měl auto rovnou od němce ideálně od švýcara, ten technický stav je opravdu o něčem jiném než u nás.
Máte pravdu, že ceny těchto aut jsou v zahraničí podobné jako u nás. Problém je v tom, že ty auta u nás jsou povětšinou stejně dovozy ze zahraničí. Jak je vidět i na tomto konkrétním C-Zero, tak to že to auto jezdilo i v ČR je na něm bohužel už znát a to zde najelo jen 3000km. Je fakt, že se na něm možná podepsal i slaný vzduch od moře v Hamburku. Já osobně bych si radši pár tisícovek připlatil a měl auto rovnou od němce ideálně od švýcara, ten technický stav je opravdu o něčem jiném než u nás.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nákup ojetého EV
Nevypadá až tak nejhůř a pokud se mi povede ujednat cenu na 205 tis, tak ho asi vemu. Rozpočet mám 220 tis a za to si nemůžu dovolit vyrážet za hranice a ani se mi za elektro auto této kategorie víc dávat nechce. Kdybych měl dát víc, tak si raději došetřím a pak koupím něco modernějšího s větším aku.
Dojedu to obhlídnout na vlastní oči až nějak vyřeším jak se připojit a zjistit stav baterek.
Podle fotky ten spodek chytnul lišku, ale ještě žádnou horší korozi. To se nechá opravit a pak dát nástřik spodku a měl by bejt na dlouho klid. Jen nevím, jestli se kvůli tomu nemusí sundat baterky.
Stříbrný plecháše jsou stejně hnusný, nechávám si je vždy přelakovat na černý
Dojedu to obhlídnout na vlastní oči až nějak vyřeším jak se připojit a zjistit stav baterek.
Podle fotky ten spodek chytnul lišku, ale ještě žádnou horší korozi. To se nechá opravit a pak dát nástřik spodku a měl by bejt na dlouho klid. Jen nevím, jestli se kvůli tomu nemusí sundat baterky.
Stříbrný plecháše jsou stejně hnusný, nechávám si je vždy přelakovat na černý
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nákup ojetého EV
Ale jo, za těch 205tisíc OK. Počítejte ale s brzkým nákupem nových letních pneu, zimáky nevím v jakém jsou stavu , ty má majitel doma. Ošetřit antikorozně ten spodek by to taky určitě chtělo. Na tem popraskaný lak na nárazníku bych se asi vykašlal.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nákup ojetého EV
Jo a když už pojedete do té Prahy, stavte se taky u Autobondu, mají tam bazarový Peugeot Ion koupený a jěžděný jen v ČR:
https://www.autobond.cz/vuz/peugeot-ion ... erviskaac/
https://www.autobond.cz/vuz/peugeot-ion ... erviskaac/
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nákup ojetého EV
Toho znám, ale už má natočeno 2x tolik. To by museli s cenou někam na 195 tis
Kdyžtak budu čekat, jeslti se ještě něco objeví.
Akorát blbý je, že mi jeden spalovák nabourali, ten čeká na opravu, nemám na to teď zrovna čas. A u druhého zrovna repasuju brzdy, tak stojí na špalkách. Do práce jezdím obytňákem, což není moc pohodlné
Chtělo by to na ježdění do práce pro mě svoje autíčko, ať se může na ostatních bez problému makat.
Kdyžtak budu čekat, jeslti se ještě něco objeví.
Akorát blbý je, že mi jeden spalovák nabourali, ten čeká na opravu, nemám na to teď zrovna čas. A u druhého zrovna repasuju brzdy, tak stojí na špalkách. Do práce jezdím obytňákem, což není moc pohodlné
Chtělo by to na ježdění do práce pro mě svoje autíčko, ať se může na ostatních bez problému makat.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nákup ojetého EV
Nevím jestli se nepletu, ale u elektromobilu je pro jeho trakční baterii lepší, když se s ním víc jezdí, než když stojí v garáži nebo parkovišti. Těch 60 tisíc celkových km odpovídá zhruba nájezdu 10 tisíc km ročně, což není zase tak hrozné číslo. Navíc je to auto sevisované v ČR, tudíž minimálně v tom konkrétním servisu budou o autě vědět všechno a opraví vám ho, pokud budou náhradní díly. Kdežto to dovezené auto z Německa Vám můžou v servisu klidně odmítnout opravit! Ledaže byste si to auto chtěl servisovat sám.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nákup ojetého EV
To je vlastně taky fakt. Baterkám nedělá moc dobře pokud stojí plně nabité. Okouknout ho každopádně můžu.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Nákup ojetého EV
Alespoň budete mít srovnání jak kvality auta, tak přístupu prodejce, což se vždycky hodí.
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Nákup ojetého EV
Možnost je také vyčkat na jiné c-zero.Občas jej mají v Litovli, kde jsem dobře koupil i já....http://www.autobazartruxa.cz/
Re: Nákup ojetého EV
Dneska se objevili dva nový jeden citrón kousek odemě. Pojedu se tam podívat, jestli bude vypadat líp jak ten v Praze.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list
Imho. Jak je to s těma zárukama při koupi v ČR?
tady u toho druhého, kam nepojedu, protože je to daleko uvádí záruku do 3/2019 nebo 100 tis. To byl standard, nebo za příplatek?
Jestli se u toho prvního mám dotazovat na záruku. Ten by jí měl mít do 2020, ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list
Imho. Jak je to s těma zárukama při koupi v ČR?
tady u toho druhého, kam nepojedu, protože je to daleko uvádí záruku do 3/2019 nebo 100 tis. To byl standard, nebo za příplatek?
Jestli se u toho prvního mám dotazovat na záruku. Ten by jí měl mít do 2020, ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup ojetého EV
U Iona koupeného v ČR u Peugeotu byla klasicky záruka dle servisní knížky 2 roky auto, 5 let pohon a baterie nebo 60.000 km a 7 let karoserie prorezavění. Vše za podmínky ročních prohlídek v autorizovaném servisu a předepsaných úkonů. Za ceníkovou cenu 13 tisíc se dala dokoupit v roce 2014 prodloužená 5 let na všechno.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000