V priloze lokalniho platku vysel clanek o EV a expert z UAMK tam zminuje potencialni problem parkovani v obchodacich (viz priloha) - slysel nekdo neco takoveho? Dik
EV a parkovani
Moderátor: Josef
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: EV a parkovani
Upřímně? Je to debil a neví o čem mluví...............
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: EV a parkovani
Podle zdraveho rozumu bych to taky cekal. Ale u uredniho simla clovek nikdy nevi.
Jak takovy papir vypada nevim, ale nasel jsem tohle
http://www.hzscr.cz/clanek/otazky-a-odpovedi-k-vyhlasce-c-23-2008-sb-o-technickych-podminkach-pozarni-ochrany-staveb-757704.aspx:
... Dále z projektové dokumentace, podle které stavba s hromadnou garáží byla postavena, je zřejmé (musí být zřejmé), pro který typ vozidel s ohledem na pohonnou hmotu je garáž určena a podle toho je navrženo větrání...
Takze by to zrejme slo vykladat tak, ze elektricky pohon musi byt explicitne uveden. V realu to samozrejme nikdo resit nebude, pokud nenastane nejaky prusvih.
Jak takovy papir vypada nevim, ale nasel jsem tohle
http://www.hzscr.cz/clanek/otazky-a-odpovedi-k-vyhlasce-c-23-2008-sb-o-technickych-podminkach-pozarni-ochrany-staveb-757704.aspx:
... Dále z projektové dokumentace, podle které stavba s hromadnou garáží byla postavena, je zřejmé (musí být zřejmé), pro který typ vozidel s ohledem na pohonnou hmotu je garáž určena a podle toho je navrženo větrání...
Takze by to zrejme slo vykladat tak, ze elektricky pohon musi byt explicitne uveden. V realu to samozrejme nikdo resit nebude, pokud nenastane nejaky prusvih.
Re: EV a parkovani
Kontaktoval jsem UAMK, tady je odpověď:
Dobrý den,
pokud je garáž kolaudovaná pro vozidla na benzín a naftu, nesmíte do této garáže zaparkovat LPG, CNG, H2, hybrid nebo elektro vozidlo. Toto je reálný problém v ČR, který nikdo neřeší. Stačí se podívat do zákona a vyhlášek a pak znale kritizovat. Zde jste jen znale ohodnotil svou neznalost.
S pozdravem
Petr Vomáčka | Public Relations ÚAMK
Dobrý den,
pokud je garáž kolaudovaná pro vozidla na benzín a naftu, nesmíte do této garáže zaparkovat LPG, CNG, H2, hybrid nebo elektro vozidlo. Toto je reálný problém v ČR, který nikdo neřeší. Stačí se podívat do zákona a vyhlášek a pak znale kritizovat. Zde jste jen znale ohodnotil svou neznalost.
S pozdravem
Petr Vomáčka | Public Relations ÚAMK
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: EV a parkovani
Jinými slovy úřední šiml řehtá, až se za břicho popadá. Takže v podzemní garáži nemohu parkovat logicky ani motorku, natožpak kolo, páč k tomu nebyla zkolaudována. Pozitivistický způsob výkladu práva - co není zákonem výslovně dovoleno, je zakázáno - zde opět s úporností bolševikům vlastní vítězí nad už od roku 1993 dle nové ústavy a navazujících zákonů principem zdravého rozumu, tedy co není zákonem občanu či firmě výslovně zakázáno, je povoleno. A co není zákonem státu a úřadu výslovně povoleno, je mu zakázáno. Jak vidno, v budově ÚAMK naproti hlavnímu nádraží v Praze na okraji šervůdu sedí asi hodně lidí, pamatujících bolševika.
Panu mluvčímu bych doporučil můj oblíbený garážový test - každý si sedneme do podzemní garáže k tomu stavebně zkolaudované a správně odvětrávané s nastartovaným autem. On spalovacím, já elektro. Uvidíme, komu bude po pár hodinách blbě, případně kdo to nepřežije, pokud se u kolaudace "něco přehlédlo".
Panu mluvčímu bych doporučil můj oblíbený garážový test - každý si sedneme do podzemní garáže k tomu stavebně zkolaudované a správně odvětrávané s nastartovaným autem. On spalovacím, já elektro. Uvidíme, komu bude po pár hodinách blbě, případně kdo to nepřežije, pokud se u kolaudace "něco přehlédlo".
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte 26. dub 2016 14:43:38
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: EV a parkovani
To se mozna casem dockame i nove zakazove znacky "zakaz vjezdu elektromobilum". Nedivil bych se.
Re: EV a parkovani
Mluvčí v emailové diskuzi na moji námitku, že "Co není zakázáno, to je povoleno!" dále uvádí:
ale současná vyhláška takto mluví a zákaz tam zatím je dle špatné kolaudace i když není zobrazen. Bohužel a proto na to upozorňuji a jsem v pracovní skupině, která by to měla změnit.
ale současná vyhláška takto mluví a zákaz tam zatím je dle špatné kolaudace i když není zobrazen. Bohužel a proto na to upozorňuji a jsem v pracovní skupině, která by to měla změnit.
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: EV a parkovani
Vyhláška je podzákonná norma, která nemůže jít proti smyslu zákona, natož proti zdravému rozumu. Toho bych se nebál, je to o dopise na Ministerstvo vnitra a její zrušení nebo na soud.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000