Tak mám za sebou 250km s MX-30. Projeli jsme s ní trasu, kterou by jezdila. Jízda byla ve večerních hodinách, teplota kolem 8 stupňů, klima na auto, spotřeba 18.3kWh/100km. Auto jsem vracel dnes s výslednou spotřebou 17kWh/100. Jeli jsme stejně jako se spalovákem, možná spíše svižněji
Kombinace dálnice/rychlostní silnice/okreska/město - 10%/35%/35%/20%.
Plusy:
- MX-30 je oproti naší CX-5 ještě komfortnější, jízda je opravdu velmi příjemná, plynulá a pohodlná
- světla - svítí neskutečně - automatické přepínání dálkových funguje na 100%
- couvací kamera - široký záběr - super obraz
- automatická klima - reguluje i ohřev sedaček - když bylo potřeba sama přihřála sedadlo (možná je to běžné i u jiných aut, já jsem toto neznal)
- otevírání zadních dveří - fakt, to čeho jsem se bál nám vyhovuje (dáváme si za přední sedadlo tašku)
- osvětlení interiéru - blbost, ale je to taaak hezký v noci
- ovládání infotainmentu kolečkem, teploty tlačítkem
Minusy - nebudu psát co je jasné (dojezd, cena, spotřeba atd.)
- rozpoznání značek MX-30 neumí - zřejmě to má přednastavené, u dočasných rychlostních značek je auto úplně mimo, rychlosti si Mazda tahá z paty
- držení v jízdním pruhu jsem vypnul hned při první jízdě úsekem se změnou značení jízdních pruhů, bylo to doslova o hubu (možná běžné, nevím)
MX-30 splnila naše očekávání, pro naše účely je to vhodné auto a zřejmě ji tedy zakoupíme. Otázkou bude kde, zdali v ČR, nebo v DE.
Původně dohodnutý odvoz na podvalu neklapne - váhově se nevejdeme. Pokud bychom ji pořídili v DE, jela by své ose.
Kdyby tu byl někdo, kdo pravidelně jezdí do Německa a poradil by mi do SZ, tak bych byl vděčný za rady.
Pročetl jsem vlákno o nabíjení v zahraničí, ale moc z toho moudrý nejsem. Potřebuji jasné info, kde se zaregistrovat, kde se pak dá nabíjet, co k tomu potřebuji (app, čip, karta).
- IMG_4202 (1).jpg (94.99 KiB) Zobrazeno 7361 x
- IMG_4203 (1).jpg (80.94 KiB) Zobrazeno 7361 x
- IMG_4207 (1).jpg (74.5 KiB) Zobrazeno 7361 x