Nákup ojetého EV

Moderátor: Josef

E-Ryc
Příspěvky: 207
Registrován: ned 24. led 2016 20:25:48

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod E-Ryc » čtv 24. kvě 2018 18:32:12

Vylozene v pujcovne jsem ho videl tady: https://www.augen.cz/pronajem/
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Turbo » sob 26. kvě 2018 9:52:29

Tak jsem pořídil i3 ještě dočasně kámoše :) Ale ve finále půjde nejspíš jeden z kola ven.

Ioniq je takový dospělejší, větší (hlavně místo vzadu a v kufru), působí technologicky mladší, nekřičí na všechny strany že je eco-friendly, na živo je možná šmrncovnější než na fotkách a tento kus má asi maximální možnou výbavu, co do toho jde vůbec objednat, něco jsem dokonce ani v CZ cenníkách nenašel (výhřev zadních sedadel, střešní okno).
Je na něm trochu léčení, takže na hlubší zkušenosti to chce trochu času. Po podrobnějším zkoumání je ve srovnání s i3 poznat, že BMW je prostě prémiovka, hlavně v materiálech (teda, tam kde nejsou v i3 recykláty :)), třeba kůže na volantu, nebo centrální display je takový vyšeptalý a rozlišení couvací kamery mi připomnělo moje první Atari v roce 91, což na dnešní dobu působí už docela komicky. Display řidiče je OK. Co mi přišlo takové zvláštní, je imitace automatické převodovky - při zařazeném D nebo R má auto při puštěném brzdovém pedálu poměrně značnou snahu se rozjet, což při precisnější manipulaci je dost ucukané, ale možná půjde jen o zvyk.
Přílohy
20180524_154617.jpg
20180524_154607.jpg
MKM
Příspěvky: 104
Registrován: úte 15. pro 2015 19:43:07

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod MKM » sob 26. kvě 2018 17:10:47

E-Ryc píše:Vylozene v pujcovne jsem ho videl tady: https://www.augen.cz/pronajem/


Díky,

ještě zkusím o prázdninách přemluvit nějakého dealera BMW.
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod mp1 » ned 27. kvě 2018 12:17:33

"imitace automatické převodovky" - od času, keď som mal prvé NIEkarburátorové auto sa tak správajú všetky - pohybujú sa na voľnobeh, stačí zaradiť "rýchlosť".
Petr T.
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 19. dub 2018 16:33:35

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Petr T. » pon 28. kvě 2018 21:49:25

Po krátké odmlce opět píši.
Kolega má půjčeného e Golfa z Carpointu. Tak jsem měl možnost se svést. Dostal jsem se v těchto "letních" dnech i na 11 kWh/100km ve městě. dalnice je zatím zabiják...v průměru tak do 15kWh/100 km. dojez reálně max. 150 km. Což na příměstské ježdění bez nutnosti nabíjení na cestě...jen taktak...
Začal jsem také trochu počítat..totiž s tou spotřebou a cenou EE na cca 4,5 kč vč. DPH/kWh (nezapočítávám paušální platby) jsem někde s náklady na palivo na cca 70 kč/100km. Když budu jezdit 5 let starým spalovákem obdobně jako s tím elektrickým jsem max. na spotřebě 5 l nafty/100 km, tedy na cca 170 kč/100 km. úspora jen 1 kč na km...? je to tak?
Jasné, pak servis spalováku, oleje, filtry, ND a pod. což jsme neměli nikdy více jak 25000 Kč/rok. A tak mi to při nájezdu cca 20000/rok ekonomicky nevychází...je pravdou, že se snažíme vlastní autodopravu nenadužívávat..."což jde proti elektromobilitě"..
Jakou očekáváte životnost současných EV?
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Turbo » úte 29. kvě 2018 14:15:36

mp1 píše:"imitace automatické převodovky" - od času, keď som mal prvé NIEkarburátorové auto sa tak správajú všetky - pohybujú sa na voľnobeh, stačí zaradiť "rýchlosť".


S klasickým měničovým automatem se manipuluje výborně, měnič je neustále v záběru a brzdou se jen koriguje pohyb vozu. Ale v Ioniqu samozřejmě žádný měnič není, motor má silnou snahu uvést vůz do pohybu, ale jakmile se člověk dotkne brzdy, tak motor přestane a zároveň zafunguje brzda. A naopak když se brzda povolí, tak motor opět dosti razantně zabere. Působí to na mě docela uskákaně, ale jak jsem psal, až to bude opravené, tak se s tím třeba více zžiji.
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Turbo » úte 29. kvě 2018 20:01:16

Petr T. píše:Po krátké odmlce opět píši.
Kolega má půjčeného e Golfa z Carpointu. Tak jsem měl možnost se svést. Dostal jsem se v těchto "letních" dnech i na 11 kWh/100km ve městě. dalnice je zatím zabiják...v průměru tak do 15kWh/100 km. dojez reálně max. 150 km. Což na příměstské ježdění bez nutnosti nabíjení na cestě...jen taktak...
Začal jsem také trochu počítat..totiž s tou spotřebou a cenou EE na cca 4,5 kč vč. DPH/kWh (nezapočítávám paušální platby) jsem někde s náklady na palivo na cca 70 kč/100km. Když budu jezdit 5 let starým spalovákem obdobně jako s tím elektrickým jsem max. na spotřebě 5 l nafty/100 km, tedy na cca 170 kč/100 km. úspora jen 1 kč na km...? je to tak?
Jasné, pak servis spalováku, oleje, filtry, ND a pod. což jsme neměli nikdy více jak 25000 Kč/rok. A tak mi to při nájezdu cca 20000/rok ekonomicky nevychází...je pravdou, že se snažíme vlastní autodopravu nenadužívávat..."což jde proti elektromobilitě"..
Jakou očekáváte životnost současných EV?


Pro mě osobně není EV jen o ekonomice provozu, při současných cenách nových EV je to dosti diskutabilní. Asi prvotním impulsem zájmu o ně byla u mě možná až unavenost z překomplikovanosti současných spalovacích motorů (mám autoservis). Jestliže se před 10ti lety tvrdilo, že nákup ojetiny s 200 tis. km je riziko, tak u dnes vyráběných spalováků je to finanční sebevražda. Stále komplikovanější motory s neopravitelnými drahými díly, které navíc vydrží méně km. Čest výjimkám, ale je to obecný trend. Samozřejmě EV není primitivní bezporuchová záležitost, ale těch drahých spotřebních dílů, např. závislých na kvalitě paliva, tam zase tolik není.

Po první zkušenosti s EV mě překvapilo pohodlí na palubě, žádný hluk ani vibrace, a také velmi pohodové ovládání. Dnes je pro mě jízda s EV relax a se spalovákem otrava, proto jsem klidně ochoten si za to EV něco připlatit.

Dalším velmi důležitým (alespoň pro mě) aspektem je to, kam plynou peníze za benzín a naftu, kterou platíme u čerpacích stanic. Že z ropného byznysu tečou často prostředky do zbrojního průmyslu, což pro svět nic dobrého nepřináší a může to mít výrazný negativní dopad i na nás samotné. Nechci tu rozpoutávat nějakou nekonečnou politickou diskuzi, ale nejsem z těch, kteří si myslí, že soudobé Rusko nebo Írán jsou nějakými patronáty světového míru. Ale ať je to jakkoliv, tak proč udržovat závislost na ropě z dovozu, když můžeme jezdit na elektřinu vyráběnou v ČR a ještě ji stále vyvážet.

No, a nakonec velmi diskutované téma ekologie EV. Informace na netu jsou často dosti protichůdné a dnes je největší problém najít pravdu (a to nejde jen o EV). Při mých znalostech a schopnostech uvažování a nejhlubším zamyšlením jsem došel k závěru, že i v tomto směru to bude s EV posun k lepšímu i když budeme 50% elektřiny vyrábět v uhelkách. Každopádně když míjím v EV skupinu předškoláků na chodníku, nebo dětské hřiště, tak mám z toho takový příjemný pocit 8-)

Pokud jde o životnost EV, tak si myslím už se ukazuje, že černé scénáře o výdrži akumulátorů se nenaplňují a ani mi není známo, že by EV trpěla nějakými chronickými závadami. U většiny EV bude nejspíš technická životnost vyšší než ta morální.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Josef » úte 29. kvě 2018 20:11:14

Petr T. píše:Po krátké odmlce opět píši.
Kolega má půjčeného e Golfa z Carpointu. Tak jsem měl možnost se svést. Dostal jsem se v těchto "letních" dnech i na 11 kWh/100km ve městě. dalnice je zatím zabiják...v průměru tak do 15kWh/100 km. dojez reálně max. 150 km. Což na příměstské ježdění bez nutnosti nabíjení na cestě...jen taktak...
Začal jsem také trochu počítat..totiž s tou spotřebou a cenou EE na cca 4,5 kč vč. DPH/kWh (nezapočítávám paušální platby) jsem někde s náklady na palivo na cca 70 kč/100km. Když budu jezdit 5 let starým spalovákem obdobně jako s tím elektrickým jsem max. na spotřebě 5 l nafty/100 km, tedy na cca 170 kč/100 km. úspora jen 1 kč na km...? je to tak?
Jasné, pak servis spalováku, oleje, filtry, ND a pod. což jsme neměli nikdy více jak 25000 Kč/rok. A tak mi to při nájezdu cca 20000/rok ekonomicky nevychází...je pravdou, že se snažíme vlastní autodopravu nenadužívávat..."což jde proti elektromobilitě"..
Jakou očekáváte životnost současných EV?


V těchto teplých dnech jezdím Praha a okolí za 12,5 kWh/100 km, tedy bohatě převyšuje můj průměrný denní nájezd 70km a nabíjím obden.

Co se týká návratnosti investice do EV, je potřeba to počítat trochu jinak, tedy rovněž počítat, že obě auta, tedy spalovák i EV např. za 4 roky prodám. Pak to vychází jinak, protože EV bude mít hodnotu 60 % nákupní, zatímco spalovák 30 %. Životnost EV auta bude kolem 15 let.
V Praze je na řada dalších výhod. Při popojíždění ve městě jde spotřeba u spalováku velmi nahoru klidně i o 50% běžné spotřeby mimo město, zatímco u EV je to obráceně. Další věc je zdarma parkování po celé Praze, tedy nejen v modrých zonách, ale i v zonách placeného parkování na automatech, které jsou dnes sdružené s modrými zonami. Navíc, až velké města začnou omezovat vjezd spalovacím autům, nebo povolí jízdu v pruzích pro BUS, pak to bude ještě zajímavější.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Petr T.
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 19. dub 2018 16:33:35

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Petr T. » úte 29. kvě 2018 20:31:29

Děkuji za názory. Jsem na tom stejně. Pohodlí neuvěřitelné. Jízdní dynamika také. Dobrý pocit, když míjím děti a jiné lidi také. O to větší "uspokojení, když téměř veškerou kynetickou energii proměním nikoliv v teplo, ale opět v elektřinu...
Pak tu je lepší sazba D27 (pokud se nepletu?) s daleko nižší cenou za distribuci a tak se dá dostat na cca 1,5 Kč/kWh (nemám nyní ceníky před sebou...)

Stále však zvažuji odklad nákupu EV. I přes veškerá Vaše dobře míněná doporučení, je reálný dojezd 150 km na jedno nabytí, dost na hraně potřeby (takže mnohdy při cestě zpět raději sjíždím z dálnice o sjezd dříve, aby mi auto nehodilo "želvu" /pokud eGolf něco takového má/ ještě na dálnici) ...a to nemrzne.
Jinak vnímám velkou část úspory na servisu oproti spalováku. S časem to bude cca stejné...co strávím servisováním, tak to si jinak vyčkám na nabíječkách...
alien5
Příspěvky: 62
Registrován: pon 04. črc 2016 23:35:10

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod alien5 » stř 30. kvě 2018 5:40:29

Turbo píše:
Petr T. píše:Po krátké odmlce opět píši.
Kolega má půjčeného e Golfa z Carpointu. Tak jsem měl možnost se svést. Dostal jsem se v těchto "letních" dnech i na 11 kWh/100km ve městě. dalnice je zatím zabiják...v průměru tak do 15kWh/100 km. dojez reálně max. 150 km. Což na příměstské ježdění bez nutnosti nabíjení na cestě...jen taktak...
Začal jsem také trochu počítat..totiž s tou spotřebou a cenou EE na cca 4,5 kč vč. DPH/kWh (nezapočítávám paušální platby) jsem někde s náklady na palivo na cca 70 kč/100km. Když budu jezdit 5 let starým spalovákem obdobně jako s tím elektrickým jsem max. na spotřebě 5 l nafty/100 km, tedy na cca 170 kč/100 km. úspora jen 1 kč na km...? je to tak?
Jasné, pak servis spalováku, oleje, filtry, ND a pod. což jsme neměli nikdy více jak 25000 Kč/rok. A tak mi to při nájezdu cca 20000/rok ekonomicky nevychází...je pravdou, že se snažíme vlastní autodopravu nenadužívávat..."což jde proti elektromobilitě"..
Jakou očekáváte životnost současných EV?


Pro mě osobně není EV jen o ekonomice provozu, při současných cenách nových EV je to dosti diskutabilní. Asi prvotním impulsem zájmu o ně byla u mě možná až unavenost z překomplikovanosti současných spalovacích motorů (mám autoservis). Jestliže se před 10ti lety tvrdilo, že nákup ojetiny s 200 tis. km je riziko, tak u dnes vyráběných spalováků je to finanční sebevražda. Stále komplikovanější motory s neopravitelnými drahými díly, které navíc vydrží méně km. Čest výjimkám, ale je to obecný trend. Samozřejmě EV není primitivní bezporuchová záležitost, ale těch drahých spotřebních dílů, např. závislých na kvalitě paliva, tam zase tolik není.

Po první zkušenosti s EV mě překvapilo pohodlí na palubě, žádný hluk ani vibrace, a také velmi pohodové ovládání. Dnes je pro mě jízda s EV relax a se spalovákem otrava, proto jsem klidně ochoten si za to EV něco připlatit.

Dalším velmi důležitým (alespoň pro mě) aspektem je to, kam plynou peníze za benzín a naftu, kterou platíme u čerpacích stanic. Že z ropného byznysu tečou často prostředky do zbrojního průmyslu, což pro svět nic dobrého nepřináší a může to mít výrazný negativní dopad i na nás samotné. Nechci tu rozpoutávat nějakou nekonečnou politickou diskuzi, ale nejsem z těch, kteří si myslí, že soudobé Rusko nebo Írán jsou nějakými patronáty světového míru. Ale ať je to jakkoliv, tak proč udržovat závislost na ropě z dovozu, když můžeme jezdit na elektřinu vyráběnou v ČR a ještě ji stále vyvážet.

No, a nakonec velmi diskutované téma ekologie EV. Informace na netu jsou často dosti protichůdné a dnes je největší problém najít pravdu (a to nejde jen o EV). Při mých znalostech a schopnostech uvažování a nejhlubším zamyšlením jsem došel k závěru, že i v tomto směru to bude s EV posun k lepšímu i když budeme 50% elektřiny vyrábět v uhelkách. Každopádně když míjím v EV skupinu předškoláků na chodníku, nebo dětské hřiště, tak mám z toho takový příjemný pocit 8-)

Pokud jde o životnost EV, tak si myslím už se ukazuje, že černé scénáře o výdrži akumulátorů se nenaplňují a ani mi není známo, že by EV trpěla nějakými chronickými závadami. U většiny EV bude nejspíš technická životnost vyšší než ta morální.


Napostej souhlas.Navic kdyz vidim ty dymovnice predemnou rozbite TDI hruza des! + neinformovanost lidi o EV jako takovem a jak funguje ropny prumysl obcas se nezbiva nez smat tuposti lidi.Ovsem co cekat od pana ktery kazdy den cte blesk :)
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Turbo » stř 30. kvě 2018 9:57:40

Petr T. píše:Děkuji za názory. Jsem na tom stejně. Pohodlí neuvěřitelné. Jízdní dynamika také. Dobrý pocit, když míjím děti a jiné lidi také. O to větší "uspokojení, když téměř veškerou kynetickou energii proměním nikoliv v teplo, ale opět v elektřinu...
Pak tu je lepší sazba D27 (pokud se nepletu?) s daleko nižší cenou za distribuci a tak se dá dostat na cca 1,5 Kč/kWh (nemám nyní ceníky před sebou...)

Stále však zvažuji odklad nákupu EV. I přes veškerá Vaše dobře míněná doporučení, je reálný dojezd 150 km na jedno nabytí, dost na hraně potřeby (takže mnohdy při cestě zpět raději sjíždím z dálnice o sjezd dříve, aby mi auto nehodilo "želvu" /pokud eGolf něco takového má/ ještě na dálnici) ...a to nemrzne.
Jinak vnímám velkou část úspory na servisu oproti spalováku. S časem to bude cca stejné...co strávím servisováním, tak to si jinak vyčkám na nabíječkách...


Rekuperace je samozrejme take jedna z tech uzasnych zalezitosti na EV, kterou spalovak nikdy mit nemuze. A vubec celkova ucinnost pohonu. Pro me je nepochopitelne, ze premnozeny clovek na planete pali vesele ropu, kterou do 50 let spotrebuje (i kdyz to uz se tvrdi 30let) v autech s 20% ucinnosti a jeste si zamoruje ovzdusi. Holt byznys je byznys. Aby se lidem vice rozsvitilo, musel by stat 1l benzinu min 2-3x tolik.

Golf je 24 nebo 36kWh?

Ja nabijim tak 1x za 4-6dni, ale na dlouhe cesty, prevoz vetsiho nakladu, nebo potrebu privesu beru spalovak, i tak je to usetrenych prez 1000km kazdy mesic.
Naposledy upravil(a) Turbo dne stř 30. kvě 2018 19:58:28, celkem upraveno 1 x.
Petr T.
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 19. dub 2018 16:33:35

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Petr T. » stř 30. kvě 2018 18:30:47

souhlasím, a proč ty automobilky rvou spalováky? Je to věc, kterou umí za málo peněz s vidinou dalších zisků na servisech?
Nabíjení jednou za 4 -6 sní je skvělé, tam bych se chtěl také dostat, a pak bych již neuvažoval pro a proti...a ještě ten dojezd. Mám za to, že egolf byl 24kWh...jak to vlastně poznám? pouze podle roku výroby?
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Turbo » stř 30. kvě 2018 20:01:21

Podle dojezdu spíše 24kWh...
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Josef » čtv 31. kvě 2018 15:47:52

Petr T. píše:S časem to bude cca stejné...co strávím servisováním, tak to si jinak vyčkám na nabíječkách...


Já trávím na nabíječkách minimum času, 90% času nabíjím doma, ale každý to používáme jinak.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod Radovan » pát 01. čer 2018 10:56:43

Nabíječky používám jen při delších cestách nebo pokud jsem někde na jednání a je tam zásuvka zadarmo. Peugeot Ion s nabíjecím programovatelným kabelem 6-16A je schopen za hodinu nabít 1/4 baterie, tak se to vyplatí strávit minutu napojením. Jinak taky nabíjím jen v práci, kam prostě na 8 hodin denně 5x týdně a občas doma ze sluníčka z FVE.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
mp1
Příspěvky: 233
Registrován: sob 06. kvě 2017 15:21:15

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod mp1 » sob 02. čer 2018 12:26:30

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 99117.html

vyberám z špecifikácie:
Renault Kangoo Z.E. mit Batterie ohne Vertrag!!
A car with a battery without a contract. Everything in the price !!

Ich habe 500 Stück Renault Kangoo Z.E. !!!

Möglicher Transport zum Haus!!
Unfallfrei
Ladekabel
Flügeltüren hinten
Trennwand
Laderaumverkleidung
Radio/ CD
Airbag für Fahrer und Beifahrer
Zentralverriegelung mit Funkfernbedienung
Servolenkung
Elektrische Aussenspiegel

Export price 5700 euro!!
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod dracekvo » pon 10. zář 2018 14:15:52

Takže asi se pojedu podívat na nějakého toho elektromobila.

Ale mám dilema.
Za 180 tis s nalítanejma skoro 100 tis km
https://www.sauto.cz/osobni/detail/peug ... oFrom=list

nebo za 220 tis s nájezdem necelejch 30 tis, km?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/citr ... oFrom=list

co myslíte?
Z Prahy domů dojedu na baterky. Z brna bych musel někde nabíjet.

Ale Brně má taky bufíka a je o 40 tis levnější. Případnou výměnu nejslabších článků bych asi řešil vykucháním původního článku a nahrazením 18650 s patřičnejma parametrama do původního obalu.
I když podle fota, kdy ukazuje dojezd ještě 50km a baterka má 50% kapacity, by nemuseli bejt baterky až tak špatný. Jezdím hlavně do práce trasu celkem 50km.
Jak se třeba chová ukazatel baterek v těhle autech. Jde lineárně s ukazatelem dojezdu?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod e-Kája » pon 10. zář 2018 14:23:49

Já bych šel do toho bílého s menším nájezdem a zkusil bych to zahrát na slevu 20tisíc, za kterou si pak můžete to topení dokoupit.
Jestli chcete, můžu vám to auto dojít omrknout. Mám to asi 5km od domu a na tohle konkrétní auto jsem se chtěl taky dojít podívat. Ne že bych ho chtěl koupit, ale jen tak ze zvědavosti, kdyby náhodou dceři nestačil e-skutr a chtěla rovnou auto:-)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod dracekvo » pon 10. zář 2018 14:34:33

To by bylo určitě super, kdyby jste to došel omrknout. Já sice dneska jedu do prahy v 17:15 na zubní, ale předtím to nestíhám a potom nevím jestli budu mít náladu a hlavně jestli to do 19 stihnu, než zavřou.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
e-Kája
Příspěvky: 699
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Nákup ojetého EV

Příspěvekod e-Kája » pon 10. zář 2018 14:55:05

Tak mi kdyžtak sepište co všechno by vás zajímalo, případně jestli mám zkusit vyjednat lepší cenu.
Já tam okolo 17h můžu sjet, hned jak vypadnu z práce. Ale zase jestli tam půjdete dneska i Vy, tak aby si prodejce nemyslel, že je o to auto moc velkej zájem:)
PS: dnes ráno jsem byl taky u zubaře:-)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)