vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
Moderátor: Josef
vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
Vzhledem k tom ze mi po prodeji F500 zustal nastavitelny walbox a kabel ke stojanu ,ktere u Citigo iV uz nevyuzilju byl logickym krokem prodej
bohuzel zajem nebyl a kdyz ano tak nabizene castky se nerovnaly ani cinskym kabelum ci walboxum..
nejdriv jsem chtel predelat koncovky ale to by bylo neekonomicke..nakonec se mi podarilo sehnat "malou" prechodku ktera pokryje me potreby,je pomerne bytelna tak si myslim ze ledaco vydrzi
jedina vada na krase je ze muj walbox z F500 je jen 1F ,nicmene muzu nastavit nabijeni na 16A,coz je stale lepsi nez 10A u originalu..
bohuzel zajem nebyl a kdyz ano tak nabizene castky se nerovnaly ani cinskym kabelum ci walboxum..
nejdriv jsem chtel predelat koncovky ale to by bylo neekonomicke..nakonec se mi podarilo sehnat "malou" prechodku ktera pokryje me potreby,je pomerne bytelna tak si myslim ze ledaco vydrzi
jedina vada na krase je ze muj walbox z F500 je jen 1F ,nicmene muzu nastavit nabijeni na 16A,coz je stale lepsi nez 10A u originalu..
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
Řešil jsem podobný problém, měl jsem po Kia Soul Type 1 tak jsem si koupil přesně tuhle redukci na Type 2 a nabíječka slouží dál.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
jj funguje opravdu dobre..sice mam ted "prenabijeckovano" ale alespon to ma vyuziti..
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
autodiag píše:Vzhledem k tom ze mi po prodeji F500 zustal nastavitelny walbox a kabel ke stojanu ,ktere u Citigo iV uz nevyuzilju byl logickym krokem prodej
bohuzel zajem nebyl a kdyz ano tak nabizene castky se nerovnaly ani cinskym kabelum ci walboxum..
nejdriv jsem chtel predelat koncovky ale to by bylo neekonomicke..nakonec se mi podarilo sehnat "malou" prechodku ktera pokryje me potreby,je pomerne bytelna tak si myslim ze ledaco vydrzi
jedina vada na krase je ze muj walbox z F500 je jen 1F ,nicmene muzu nastavit nabijeni na 16A,coz je stale lepsi nez 10A u originalu..
IMG_20201125_124156.jpg
IMG_20201125_124150.jpg
IMG_20201125_124112.jpg
*******
A obráceně taková šikovná redukce není?
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 06. bře 2016 10:07:05
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
Netiskl si někdo něco podobného na 3D tiskárně? Pak bych se toto bál - tiskové struny - materiál by měl být samozhášivý, což obvykle není.
ADMIN EDIT: Prosím necitovat poslední příspěvek. Zabírá to zbytečně prostor, díky.
ADMIN EDIT: Prosím necitovat poslední příspěvek. Zabírá to zbytečně prostor, díky.
Hyundai Kona 4 roky, 92.000 km, (bylo: Nissan Leaf 24kWh - 4 roky, 115.000 km)
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
Pánové, děláte to oba, když se s někým bavíte, taky nejdříve zopakujete jeho otázku a pak mu odpovídáte? Určitě ne, tak necitujte předcházející příspěvek.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
petr.balas píše:Netiskl si někdo něco podobného na 3D tiskárně? Pak bych se toto bál - tiskové struny - materiál by měl být samozhášivý, což obvykle není.
co te vede k tomu tisknout tohle na 3D ???
dit ta redukce stoji cca 1500,za ty prachy ji nevyrobis a i kdyby jsi chtel tak bastleni se v tomto moc nevyplaci
Naposledy upravil(a) autodiag dne stř 25. lis 2020 20:38:24, celkem upraveno 1 x.
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
e-LUKY píše:A obráceně taková šikovná redukce není?
urcite existuje...kdyby jsi potreboval zbyl mi takovy kabel z F500 ktery jde jak do zasuvky tak i na kabel
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
autodiag píše:e-LUKY píše:A obráceně taková šikovná redukce není?
urcite existuje...kdyby jsi potreboval zbyl mi takovy kabel z F500 ktery jde jak do zasuvky tak i na kabel
**
Nepotřebuji to pro sebe ale známému by se to hodilo.
Zeptám se ho a dám vědět.
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz
-
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 06. bře 2016 10:07:05
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
autodiag píše:co te vede k tomu tisknout tohle na 3D ???
dit ta redukce stoji cca 1500,za ty prachy ji nevyrobis a i kdyby jsi chtel tak bastleni se v tomto moc nevyplaci
Já to netisknu, já před tím varuju
Ty fotky redukce, tady jsou mi přišlo, že je to takové "chlupaté" a tak 3D výtisky občas vypadají.
Navíc jsem ve své době 3d model pro tisk někde viděl.
Pokud ne, t.j. je to z něčeho samozhášivého s certifikací, tak je to pochopitelně v pořádku.
Hyundai Kona 4 roky, 92.000 km, (bylo: Nissan Leaf 24kWh - 4 roky, 115.000 km)
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
tak pokud vis o 3D FDM tiskarne ktera tiskne tohle kvalitou,prosim posli link ....
od pohledu je to vstrikolis do formy ..
od pohledu je to vstrikolis do formy ..
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
autodiag píše:e-LUKY píše:A obráceně taková šikovná redukce není?
urcite existuje...kdyby jsi potreboval zbyl mi takovy kabel z F500 ktery jde jak do zasuvky tak i na kabel
Nemáte náhodou ještě tu redukci? Mě by se docela hodila. Nedávno jsem zjistil, že normální kabel Typ1-Typ2 je použitelný jen do zásuvky Mennekes (stojany ČEZ), ale nejde použít do kabelu s koncovkou Mennekes (stojany Lidl). Zásuvka je asi o 1cm hlubší a já nechápu proč
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
mam,viz SZ
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
opačne taká redukcia nie je - už v texte číňan píše že je to pra amíka k ceste do európy. európan do ameriky nepovezie svoje auto, európan dokáže jazdiť na čomkoľvek. i s manuálnou prevodovkou!
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
Tak jsem trochu zmapoval, jak je to s těmi rozměry koncovek Mennekes Samec/Samice zásuvka/kabel.
Na samostatném kabelu od auta je samec s délkou 44mm.
Na kabelu nabíjecí stanice Lidl je samice s délkou 33mm.
Takže abych mohl odhadem 3x do roka nabíjet zdarma u Lidlu, mám následující možnosti:
1) zaříznout na potřebnou míru 33mm samce na jednom ze třech kabelů co mám k autu/motorce. Tím se ovšem zbavím zámků v konektoru a netuším, jestli ten konektor bude po úpravě stále fungovat i v zásuvce samice nabíjecích stanic ČEZ. Ale to bych asi oželel, mám v záloze ještě dva kabely.
2) koupit si zásuvku samice Mennekes, která se normálně montuje na auto a zapojit jí místo původního konektoru samec Mennekes na konec kabelu. Netuším však, jestli to je vůbec možné takto elektricky zapojit
https://www.evexpert.cz/p/240/zasuvka-typ2-samec-32a
3) koupit si adaptér s touto zásuvkou samice a nebo se zkráceným samcem, který je však příliš krátký a tudíž nepraktický. Dost často se rozpojuje, protože většinou visí ve vzduchu a drží těžký kabel od nabíječky.
https://www.mall.cz/elektromobilita/ev- ... 0024043418
https://www.evexpert.cz/p/359/adapter-z ... -32a-0-5-m
A teď babo raď
Na samostatném kabelu od auta je samec s délkou 44mm.
Na kabelu nabíjecí stanice Lidl je samice s délkou 33mm.
Takže abych mohl odhadem 3x do roka nabíjet zdarma u Lidlu, mám následující možnosti:
1) zaříznout na potřebnou míru 33mm samce na jednom ze třech kabelů co mám k autu/motorce. Tím se ovšem zbavím zámků v konektoru a netuším, jestli ten konektor bude po úpravě stále fungovat i v zásuvce samice nabíjecích stanic ČEZ. Ale to bych asi oželel, mám v záloze ještě dva kabely.
2) koupit si zásuvku samice Mennekes, která se normálně montuje na auto a zapojit jí místo původního konektoru samec Mennekes na konec kabelu. Netuším však, jestli to je vůbec možné takto elektricky zapojit
https://www.evexpert.cz/p/240/zasuvka-typ2-samec-32a
3) koupit si adaptér s touto zásuvkou samice a nebo se zkráceným samcem, který je však příliš krátký a tudíž nepraktický. Dost často se rozpojuje, protože většinou visí ve vzduchu a drží těžký kabel od nabíječky.
https://www.mall.cz/elektromobilita/ev- ... 0024043418
https://www.evexpert.cz/p/359/adapter-z ... -32a-0-5-m
A teď babo raď
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: vyuziti nabijecky Typ1 na TYP2
Myslím, že se ani jedno nevyplatí finančně, pokud se 3x ušetří řádově 100 Kč za rok.
Audi Q4 Sportback e-tron 50