Turbo píše:Citigo e IV píše:Lama píše:To by bylo super. Jenže u nových EV si to nikdo netroufne.
Proč by si netroufnul, nemůže se nic stát. Spíše je otázka proč to dělat kvůli uspoře pár drobných. Za pár let může být elektřina tak drahá, případně zdaněná, že to třeba nebude od věci.
Kromě toho, že by téměř zcela jistě spadnul okamžitě hlavní stykač, tak kdyby jste jednoho krásného dne zapomněl ten kabel z FVE odpojit, nejspíš by to bylo naposledy, co by jste to Citigo viděl v neohořelém stavu.
U citiga nevim, mam informace spíše o Kia a Hyudai a tam se interní nabijecka nepripojuje pres hlavni stykac, ale pres dve rele na + a- každé přes pojistku 15A. Trochu to tom vím protože jsem si dával do kupy PheV s rozpáranou nabíječkou po nehodě. AC nabíjecku jsem měl rozebranou do šroubku včetně sundaných tranzitorů z chladičů. Jen jsem psal že to jde třeba to bude výrobce podporovat u německého sona pochubuji že tam maji panely zapojené pres menic na ac a zase zpět.