Štemba píše:e-LUKY píše:*********************
Sofistikované a nebo za 1/10 ceny není ve vysledku jedno a to samé!
Neměří výkon FVE, ale spotřebu v domě! Relé X100 - měří součet proudů a ne jednotlivé fáze pro sepnutí, proto taky jen jeden kontakt!
Ani pes se rychle nevysere! 4 čísla k hovnu, když to nedělá co původně chtěl. Nabíjí někdo z Fotovoltaiky.
- nikdo neříká, že je to to samé
- z manualu:"x100: multifunkční relé je možno nakonfigurovat jako výkonové relé které spíná od určitého výkonu který střídač vyvíjí."
Relé je jen přepínač, neměří vůbec nic.
*****************
Učíš se rychle, a to je dobře.
Budu odpovídat na obě odpovědi ve dvou příspěvcích sem do jednoho.
Takže to že pořízení může být 10x levnější ale jistě v tomto případě může znamenat, že provozní náklady budou třeba i 10x větší jak u sofistikované nabíječky oproti té levné!
Nakonfiguruj si relé jak chceš a jak popisují ale v našich ČEZkocourkovským státě, ti je to na NIC.
Relé bere součet a u nás se měří po fázích!!!!
dále
*Podle podpisu má 4kWp verzi a dle manuálu je max 9,1A na fázi, čili 2100W...*
Špatně, výkon do fáze se neurčuje podle výkonu FVE ale podle výkonu měniče!!
Takže manuál je správně.
Kontrolní otázka? "vy šmejdi"
1- jaký je nejmenší nabíjecí AC proud pro EV ?
2- jaký je maximalní AC proud pro EV ?
3- jaká je AC ztráta nabíječky v EV ?
4- jaká je ztráta AC nabíječky při min. nabíjecím proudu ?
5- jaká je ztráta AC nabíječky při max. nabíjecím proudu ?
e-Golf 2014 najeto 124 (už má 170) tisíc za 9 let, e-Kona 2020 najeto 106 tisíc, 3 rok, BMW i3 120Ah koupeno s 13 tisíc km, už jsem najel 7 000 km.
Už 8 let používám na ježdění jen elektriku, jde to. Elektrika je fajn.
e-LUKY@email.cz