Domácí nabíjení bez wallboxu
Moderátor: Josef
- Autonabijeni.cz
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 11. črc 2018 16:27:47
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Dobrý den,
pro Váš vůz Bmw i3 s 11kW nabíjením (16A / 400V) doporučuji tyto přenosné nabíječky:
https://www.autonabijeni.cz/prenosne-nabijecky/prenosna-nabijecka-mennekes-typ-2-6-32a-az-22-kw/
V pravé části si zvolte 11 kW variantu, která je s koncovkou CEE16A. popřípadě Vám můžeme udělat 11kW s koncovkou CEE32A. Vše je na domluvě.
Popřípadě tuto přenosnou nabíječku, která je vybavena i proudovým chráničem.
https://www.autonabijeni.cz/prenosne-nabijecky/prenosna-nabijecka-mennekes-16-32-a-az-22-kw/
Tým Autonabíjení.cz
pro Váš vůz Bmw i3 s 11kW nabíjením (16A / 400V) doporučuji tyto přenosné nabíječky:
https://www.autonabijeni.cz/prenosne-nabijecky/prenosna-nabijecka-mennekes-typ-2-6-32a-az-22-kw/
V pravé části si zvolte 11 kW variantu, která je s koncovkou CEE16A. popřípadě Vám můžeme udělat 11kW s koncovkou CEE32A. Vše je na domluvě.
Popřípadě tuto přenosnou nabíječku, která je vybavena i proudovým chráničem.
https://www.autonabijeni.cz/prenosne-nabijecky/prenosna-nabijecka-mennekes-16-32-a-az-22-kw/
Tým Autonabíjení.cz
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Autonabijeni.cz píše:Dobrý den,
pro Váš vůz Bmw i3 s 11kW nabíjením (16A / 400V) doporučuji tyto přenosné nabíječky:
https://www.autonabijeni.cz/prenosne-nabijecky/prenosna-nabijecka-mennekes-typ-2-6-32a-az-22-kw/
Když už si zde děláte zdarma reklamu, opravte si alespoň texty v odkazu Lehkyá, přenosnyá, snadno skladovatelnyá,
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Autonabijeni.cz
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 11. črc 2018 16:27:47
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Dobrý den, Josefe,
poslal jsem Vám SZ.
poslal jsem Vám SZ.
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Dobrý den,
nemá někdo zkušenost s provozem přenosné nabíječky.
inchanet Spark line 32
http://www.inchanet.cz/products.html
Jezdím do míst, kde je možnost dobíjet z 3f zásuvky 16A nebo 32A. Kvůli palubní nabíječce (je 2 fázová) mi stačí 2x16A
je to dost podobné té, co se tady o ní psalo
https://www.autonabijeni.cz/prenosne-na ... -az-22-kw/
Případně uvítám zkušenosti i s jinou obdobnou.
Díky za postřehy.
nemá někdo zkušenost s provozem přenosné nabíječky.
inchanet Spark line 32
http://www.inchanet.cz/products.html
Jezdím do míst, kde je možnost dobíjet z 3f zásuvky 16A nebo 32A. Kvůli palubní nabíječce (je 2 fázová) mi stačí 2x16A
je to dost podobné té, co se tady o ní psalo
https://www.autonabijeni.cz/prenosne-na ... -az-22-kw/
Případně uvítám zkušenosti i s jinou obdobnou.
Díky za postřehy.
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Pokud víte, že budete nabíjet max. 16A na fázi, tak bych primárně hledal nabíječky pro 3x16A z důvodu menšího (lehčího) kabelu. Na 32A už potřebujete 6mm2 průřez vodičů (do 20A si vystačíte s průřezem 2,5mm2).
Já konkrétně s produkty Inchanet nemám žádné osobní zkušenosti, ale nikdy jsem neslyšel o nespokojenosti. Takže nebudou asi špatná volba.
Já konkrétně s produkty Inchanet nemám žádné osobní zkušenosti, ale nikdy jsem neslyšel o nespokojenosti. Takže nebudou asi špatná volba.
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Jezdí na nich všichni (skoro) Tesláci, takže doporučení je jednoznačné.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Zdravím,
nějak mě začíná zlobit nabíječka. Už jsem měnil jeden drát se spálenou izolací a vyhřítým konektorem. Začínají se tam hřát další konektory, tak bych jí chtěl udělat generálku.
Když nabíjím přes solární elektrárnu, tak začíná náhodně vypadávat dobíjení, což byla předtím sigranlizace první závady.
Ale abych mohl jezdit, tak potřebuju mít možnost nabíjet. Ale nechce se mi do toho investovat moc peněz.
Koukal jsem na možnost si postavit wallbox. Ale nějak nevím jestli se to vyplatí. Když vemu cenu řídící elektroniky a cenu kabelu s konektorem do auta, tak jsem skoro na ceně hotového nabíjecího kabelu.
http://eskutr.cz/cs/elektromobily-bazar ... s-mk4.html
Nebo existuje levnější možnost jak si postavit nabíječku? Koukal jsem na bazoš a ebay a tam žádné použité kabely za normální cenu nejsou.
nějak mě začíná zlobit nabíječka. Už jsem měnil jeden drát se spálenou izolací a vyhřítým konektorem. Začínají se tam hřát další konektory, tak bych jí chtěl udělat generálku.
Když nabíjím přes solární elektrárnu, tak začíná náhodně vypadávat dobíjení, což byla předtím sigranlizace první závady.
Ale abych mohl jezdit, tak potřebuju mít možnost nabíjet. Ale nechce se mi do toho investovat moc peněz.
Koukal jsem na možnost si postavit wallbox. Ale nějak nevím jestli se to vyplatí. Když vemu cenu řídící elektroniky a cenu kabelu s konektorem do auta, tak jsem skoro na ceně hotového nabíjecího kabelu.
http://eskutr.cz/cs/elektromobily-bazar ... s-mk4.html
Nebo existuje levnější možnost jak si postavit nabíječku? Koukal jsem na bazoš a ebay a tam žádné použité kabely za normální cenu nejsou.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Na alliexpresu nebo ebay.de se dají sehnat nabíječky 16A za 3500 včetně dopravy..
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Jo to jsem našel.
Jenže to postrádá smysl, když v čechách koupím za 3900,- novou a s dvouletou zárukou a nemusím řešit DPH a clo
Aby něco mělo z číny smysl tak to musí stát míň jak 1/2 ceny v čr.
Jenže to postrádá smysl, když v čechách koupím za 3900,- novou a s dvouletou zárukou a nemusím řešit DPH a clo
Aby něco mělo z číny smysl tak to musí stát míň jak 1/2 ceny v čr.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Novou 16A jsem teda za tu cenu v čr nikde nenašel..
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Jo, já sem mluvil o 10A.
16A je fungl 5500,-
Ale furt když vemu CLO, DPH, výpalný ČP za celní řízení, absenci záruky. Tak se to prostě nevyplatí ty ušetřený 2 tisíce.
Za 4400,- mají teď nabídku na použitou a eskutr. A ze zákona na ní musí bejt aspoň 6 měs. záruka.
Kdyby byla za nějaký 2000 v číně, tak bych o tom přemýšlel. Nebo aspoň za 5 stovek samotná hlavice nabíječky do auta.
16A je fungl 5500,-
Ale furt když vemu CLO, DPH, výpalný ČP za celní řízení, absenci záruky. Tak se to prostě nevyplatí ty ušetřený 2 tisíce.
Za 4400,- mají teď nabídku na použitou a eskutr. A ze zákona na ní musí bejt aspoň 6 měs. záruka.
Kdyby byla za nějaký 2000 v číně, tak bych o tom přemýšlel. Nebo aspoň za 5 stovek samotná hlavice nabíječky do auta.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Zdravím
A co takhle si udělat ze staré použité nabíječky dodané k elektromobilu wallbox a koupit si na Aliexpressu novou lehčí a na 16A.Já to tak vyřešil a jsem spokojen.Nabíječka z Ali (reálně nabijí 13A) je dobře zpracovaná, lehká a navíc ušetříš za poměrně dražší Wallbox...Na Ali jí koupíš za $150 a nevím proč, ale neplatil jsem nic navíc (clo atd)
A co takhle si udělat ze staré použité nabíječky dodané k elektromobilu wallbox a koupit si na Aliexpressu novou lehčí a na 16A.Já to tak vyřešil a jsem spokojen.Nabíječka z Ali (reálně nabijí 13A) je dobře zpracovaná, lehká a navíc ušetříš za poměrně dražší Wallbox...Na Ali jí koupíš za $150 a nevím proč, ale neplatil jsem nic navíc (clo atd)
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Řeším teď nabíjecí místo pro můj Renault Fluence Z.E. na zahradě u Příbrami a rád bych kdyby mi někdo z vás poradil, jaké řešení bude nejoptimálnější v poměru cena/výkon.
V současné době je na hranici pozemku sloupek s hodinami a jističem na 3*16A.
Vzadu na sloupku je v současné době vyvedená 400V nástěnná zásuvka, ze které je pomocí prodlužovacího kabelu s koncovkou 240V napájená lednice/mikrovlnka/topení v chatce.
Vzhledem k potřebě nabíjení elektromobilu jsem uvažoval o výměně současné zásuvky za následující kombinovanou zásuvku:
https://www.elektrotechnika-shop.cz/zas ... -bals-1018
Jde mi hlavně o to, aby i zásuvka na 240V byla jištěná 16A, protože tu budu primárně používat na nabíjení elektromobilu. Uvažuji v tomto směru správně?
V této souvislosti uvažuji i o upgradu nabíjecího kabelu s elektronikou, který se standartně dodává k renaultu fluence Z.E.:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... huko_2.jpg
Na krabičce s elektronikou vzadu uvedeno omezení na 10A, a rád bych elektroniku upgradoval na 16A pro zvýšení výkonu nabíjení na maximální možnou hodnotu. Je toto proveditelné, nebo si musím koupit nový kabel s elektronikou na 16A? tyto kabely s elektronikou mám k autu dva, tak bych radši použil jeden z nich než kupovat ještě další.
Pak mám k autu ještě jeden kabel s Mennekes koncovkou:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... nnekes.jpg
Ten je sice na 16A ale k nabíjení bych potřeboval ještě nějakou krabičku s elektronikou. Nejlevnější jsem našel zde:
http://wifi.sampro.cz/wallbox-TYPE2-~zWBT23F.html
V současné době je na hranici pozemku sloupek s hodinami a jističem na 3*16A.
Vzadu na sloupku je v současné době vyvedená 400V nástěnná zásuvka, ze které je pomocí prodlužovacího kabelu s koncovkou 240V napájená lednice/mikrovlnka/topení v chatce.
Vzhledem k potřebě nabíjení elektromobilu jsem uvažoval o výměně současné zásuvky za následující kombinovanou zásuvku:
https://www.elektrotechnika-shop.cz/zas ... -bals-1018
Jde mi hlavně o to, aby i zásuvka na 240V byla jištěná 16A, protože tu budu primárně používat na nabíjení elektromobilu. Uvažuji v tomto směru správně?
V této souvislosti uvažuji i o upgradu nabíjecího kabelu s elektronikou, který se standartně dodává k renaultu fluence Z.E.:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... huko_2.jpg
Na krabičce s elektronikou vzadu uvedeno omezení na 10A, a rád bych elektroniku upgradoval na 16A pro zvýšení výkonu nabíjení na maximální možnou hodnotu. Je toto proveditelné, nebo si musím koupit nový kabel s elektronikou na 16A? tyto kabely s elektronikou mám k autu dva, tak bych radši použil jeden z nich než kupovat ještě další.
Pak mám k autu ještě jeden kabel s Mennekes koncovkou:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... nnekes.jpg
Ten je sice na 16A ale k nabíjení bych potřeboval ještě nějakou krabičku s elektronikou. Nejlevnější jsem našel zde:
http://wifi.sampro.cz/wallbox-TYPE2-~zWBT23F.html
Ovaobike MCR-M (od 4/2024)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Victory Empulse TT (od 10/2020)
Renault Fluence Z.E. (od 12/2018)
Peugeot E-Vivacity (od 9/2018)
Brammo Enertia Plus (od 4/2018)
Emax 110S (od 6/2016 do 8/2018)
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Instalace kombinované zásuvky nebo Wallboxu se mi zdá zbytečné. Auto má jednofázovou palubní nabíječku 16A, tedy vše by vyřešila přenosná nabíječka 16A, která by uměla s autem komunikovat. Jednoduchá úprava stávající 10 A nebude možná i když věřím že někdo šikovný by dokázal to upravit i třeba výměnou elektroniky.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Elektroniku uvnitř můžeš nahradit třeba tímto
http://evracing.cz/simple-evse-wallbox
A pomocí generátoru 0-10V si regulovat dobíjecí výkon.
Vlastně si vyrobíš tento kabel http://eskutr.cz/cs/elektromobily-bazar ... s-mk4.html
Když už bych uvažoval o koupi nového kabelu, tak bych nekupoval čistě 16A. Ale už jen regulovatelný. Příde mi využitím daleko více univerzálnější.
Já bych potřeboval sehnat vyhořelou nabíjčku na přestavbu. Za fungl kabel se mi nechce dávat 2000,-
http://evracing.cz/simple-evse-wallbox
A pomocí generátoru 0-10V si regulovat dobíjecí výkon.
Vlastně si vyrobíš tento kabel http://eskutr.cz/cs/elektromobily-bazar ... s-mk4.html
Když už bych uvažoval o koupi nového kabelu, tak bych nekupoval čistě 16A. Ale už jen regulovatelný. Příde mi využitím daleko více univerzálnější.
Já bych potřeboval sehnat vyhořelou nabíjčku na přestavbu. Za fungl kabel se mi nechce dávat 2000,-
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Na ten jsem taky koukal.
Jak tam probíhá to nastavování? Jak poznám kolik sem nastavil a pamatuje si nastavení i po odpojení?
Jak tam probíhá to nastavování? Jak poznám kolik sem nastavil a pamatuje si nastavení i po odpojení?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
Ahoj. Já nabíjení Fiata 500e vyřešil tímhle kabelem. Z AliExpressu za 320 USD. Clo ani DPH jsem neplatil (prodejce to zařídil na své náklady). Funguje spolehlivě.
https://s.click.aliexpress.com/e/AKKTlHB
https://s.click.aliexpress.com/e/AKKTlHB
Fiat 500e / ostrovní solar
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
dracekvo píše:Na ten jsem taky koukal.
Jak tam probíhá to nastavování? Jak poznám kolik sem nastavil a pamatuje si nastavení i po odpojení?
Stiskne se tlačítko a začne blikat ledka. Kolik bliknuti, tolik dá ampér, tedy 1-16A. Bohužel si nastavení nepamatuje.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Domácí nabíjení bez wallboxu
A jaké nastavení je výchozí? 16A?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)