Hyundai IONIQ
Moderátor: Josef
Hyundai IONIQ
EV verze by měla mít dojezd ca 250 km.
http://insideevs.com/hyundai-estimates- ... 155-miles/
Zajímavé je že do prodeje by měl jít ještě tento rok.
http://www.chroniclelive.co.uk/news/mot ... 6-10769495
http://insideevs.com/hyundai-estimates- ... 155-miles/
Zajímavé je že do prodeje by měl jít ještě tento rok.
http://www.chroniclelive.co.uk/news/mot ... 6-10769495
Re: Hyundai IONIQ
Tak nakonec velké zklamání: http://insideevs.com/hyundai-ioniq-has- ... eal-range/
- Jan Čapek
- Správce fóra
- Příspěvky: 142
- Registrován: sob 21. lis 2015 20:53:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai IONIQ
Na to, jaké haló s tím dělali to tedy sklamání celkem je. Jsou dost let pozadu.
Re: Hyundai IONIQ
Včera jsem si udělal jízdu s novým autem ioniq electric (najeto 2300km). Co se týká vybavení, musím uznat, že auto mělo všechno co bych chtěl a i něco navíc. Adaptivní tempomat + automatické držení v pruhu, hlídání mrtvých úhlů, hlídání vozidla při couvání atd., vše v elektrice včetně seřízení sedaček, pěkně zpracovaný infotainment (daleko lepší než e-Golf nebo Leaf), k tomu nelze mít jedinou výhradu. Podvozek byl na můj vkus tvrdší (jako u e-Golfu), Leaf je na tom o dost lépe. Co by mi vadilo je opravdu tvrdá sedačka.
Když jsem přebíral auto, bylo nabito na 97% a dojezd ukazovalo 109km, což mě docela zarazilo. Pán, co mi to předával naznačil, že to je tím, že auto teď někdo víc trápil a že se to srovná, že lidé najedou i 200km. Vyzkoušel jsem tedy spotřebu, první test byl na dálnici Praha-Stodůlky - Zdice a zpět, tedy 68km, kde byla výsledná spotřeba při max. rychlosti 130km/h 16.6kWh, což je podle mě pěkná spotřeba, není to žádná rovinka, rozhodně nejmenší spotřeba z jmenovaných aut. Pak jsem jezdil max. 70km/h po Praze a najel 26km, zde byl průměr 10kWh/100km, což je parádní výsledek, e-Golf i Leaf mají kolem 13kWh/100km. Najel jsem tedy celkově 94km, vysledný stav ukazoval dojetí 20km a baterie 20%. Nevím co si tedy o tom myslet. Projel jsem 11.2kWh + 2.6kWh tedy dohromady 13.8kWh, přesto byla baterie na stavu 20%, tak tomu nějak nerozumím, evidentně je někde chyba a auto nemá kapacitu 28kWh. Podle těch spotřeb, by mělo auto ujet cca 170km po dálnici a 280km po městě. Pro porovnání e-Golfem jsem jel do Humpolce (96km), max. rychlost 110 a po dojezdu na místo zbývalo 15km, při rychlosti 130 km/h bych neměl vůbec šanci tam dojet.
Když jsem přebíral auto, bylo nabito na 97% a dojezd ukazovalo 109km, což mě docela zarazilo. Pán, co mi to předával naznačil, že to je tím, že auto teď někdo víc trápil a že se to srovná, že lidé najedou i 200km. Vyzkoušel jsem tedy spotřebu, první test byl na dálnici Praha-Stodůlky - Zdice a zpět, tedy 68km, kde byla výsledná spotřeba při max. rychlosti 130km/h 16.6kWh, což je podle mě pěkná spotřeba, není to žádná rovinka, rozhodně nejmenší spotřeba z jmenovaných aut. Pak jsem jezdil max. 70km/h po Praze a najel 26km, zde byl průměr 10kWh/100km, což je parádní výsledek, e-Golf i Leaf mají kolem 13kWh/100km. Najel jsem tedy celkově 94km, vysledný stav ukazoval dojetí 20km a baterie 20%. Nevím co si tedy o tom myslet. Projel jsem 11.2kWh + 2.6kWh tedy dohromady 13.8kWh, přesto byla baterie na stavu 20%, tak tomu nějak nerozumím, evidentně je někde chyba a auto nemá kapacitu 28kWh. Podle těch spotřeb, by mělo auto ujet cca 170km po dálnici a 280km po městě. Pro porovnání e-Golfem jsem jel do Humpolce (96km), max. rychlost 110 a po dojezdu na místo zbývalo 15km, při rychlosti 130 km/h bych neměl vůbec šanci tam dojet.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Hyundai IONIQ
špatný odkaz, asi https://www.youtube.com/channel/UCh0c6S ... u7JXIkdh4A
Jezdím na proud, najeto 70 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 75 tisíc km.
Re: Hyundai IONIQ
Díky za odkaz, to odpovídá mým výpočtům, takže mají nějaký problém s baterií, nebo trvá nějakou dobu, než se baterie dostane na plný výkon. Za mě zatím opravdu solidní auto s velmi pěknou spotřebou. Jsem zvědav, jak na tohle na podzim odpoví Leaf.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Hyundai IONIQ
Apple CarPlay - funguje někomu? Bude fungovat v autě dovezeného z DE?
Hyundai Ioniq EV Ultimate 2019 Polar white
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Re: Hyundai IONIQ
TomTom píše:Apple CarPlay - funguje někomu? Bude fungovat v autě dovezeného z DE?
Apple CarPlay mi v Ioniqu 2017 funguje, nevidím důvod proč nefungovalo v dovezeném autě, ale přehled v tom nemám..
Re: Hyundai IONIQ
Super, takže iPhone připojit kabelem, pak jen mít aktivní Siri a zvolit v menu telefonu Nastavení-Obecné-CarPlay a měl by se připojit...
Hyundai Ioniq EV Ultimate 2019 Polar white
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Re: Hyundai IONIQ
Ano, stačí připojit kabelem a podkud nemáte vypnou Siri, tak se to aktivuje samo, stačí se do něj přespnout přes ikonu infoteinmentu.
Používám tam hlavně Waze, ten funguje bez problemů, a mapy.cz, ty občas zlobí a přestanou vykreslovat mapu - pak většinou pomůže odpojit/zapojit popř. mapy.cz ukončit/pustit.
Používám tam hlavně Waze, ten funguje bez problemů, a mapy.cz, ty občas zlobí a přestanou vykreslovat mapu - pak většinou pomůže odpojit/zapojit popř. mapy.cz ukončit/pustit.
Re: Hyundai IONIQ
Na Androidu mi to běželo myslím i bez kabelu.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Hyundai IONIQ
Tabulka doby jízdy při různých rychlostech pro IONIQ_28
(pro dlouhé trasy platí, jet co nejrychleji k další rychlé nabíječce - větší rozdíl ve spotřebě dobijete rychleji, než je rozdíl času při pomalejší jízdě)
(pro dlouhé trasy platí, jet co nejrychleji k další rychlé nabíječce - větší rozdíl ve spotřebě dobijete rychleji, než je rozdíl času při pomalejší jízdě)
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Hyundai IONIQ
Tedy kdo honí čas jezdí po dálnici 140 km/h, kdo honí spotřebu jezdí 80 km/h
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Hyundai IONIQ
Josef píše:Tedy kdo honí čas jezdí po dálnici 140 km/h, kdo honí spotřebu jezdí 80 km/h
Já zjistil, že ideál je cca 120 km/h. Měřil jsem spotřebu u IONIQ_28 při tempomatových 100 a 120 km/h a rozdíl byl minimální.
Rozdíl spotřeby mezi 80 a 140 km/h bude asi 50%...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Hyundai IONIQ
Ahoj,
chtěl bych se zeptat na co si dát pozor při koupi jetého Ioniqu 28kWh. Teď je k mání jeden kousek na sauto za solidní peníz. Je tam něco na co se speciálně zeptat či ověřit/zkontrolovat? Sebou bych si vzal měřič tl. laku ale co se týče el. pohonu tak v tom jsem nováček. Budu rád za nějaké tipy na co se podívat.
chtěl bych se zeptat na co si dát pozor při koupi jetého Ioniqu 28kWh. Teď je k mání jeden kousek na sauto za solidní peníz. Je tam něco na co se speciálně zeptat či ověřit/zkontrolovat? Sebou bych si vzal měřič tl. laku ale co se týče el. pohonu tak v tom jsem nováček. Budu rád za nějaké tipy na co se podívat.
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1075
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Hyundai IONIQ
Tomáš82 píše:Ahoj,
chtěl bych se zeptat na co si dát pozor při koupi jetého Ioniqu 28kWh. Teď je k mání jeden kousek na sauto za solidní peníz. Je tam něco na co se speciálně zeptat či ověřit/zkontrolovat? Sebou bych si vzal měřič tl. laku ale co se týče el. pohonu tak v tom jsem nováček. Budu rád za nějaké tipy na co se podívat.
Protože jsou ty auta všechny ještě v záruce, tak bych se zameřil na právní původ, jestli má auto všechny povinné servisy, jestli nebylo bourané, ideálně koupené v čr atd. jako u spalováku. Zbytek drobných nefukčností pokryje záruka.
Rozhodně bych asi moc neřešil složitě kapacitu baterky protože má záruku 200 tis. Km 8 let ,ale jen za předpokladu že jezdilo na servis.
Ale jizdní test v dělce cca 100 Km bych si určitě vynutil.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Hyundai IONIQ
100km? myslím, že to moc reálné nebude - co se pozná na tak dlouhé testovací jízdě? Jinak Cebia mi ukazuje "Poškození nalezeno" tak jsem zvědav co mi řeknou.
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1075
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Hyundai IONIQ
Tomáš82 píše:100km? myslím, že to moc reálné nebude - co se pozná na tak dlouhé testovací jízdě? Jinak Cebia mi ukazuje "Poškození nalezeno" tak jsem zvědav co mi řeknou.
No po 100 Km by to mělo ukazovat cca 50% a 100 Km dojezdu . Tj jestli není baterka nějak v hájí třeba výrobní vada as by to šlo hned reklamovat, ale proč si zadělávat na starosti. Přivezeš si to domů zjištíš , že to ujede o 1/3 méně a bude problém.
Já když jsem prodával auto ,tak jsem s kupcem a jeho ženou taky skoro vyjezdil baterku a pak se ještě testovalo rychlonabíjení.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault