Volvo XC40

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Scalex
Příspěvky: 6
Registrován: pát 05. led 2024 9:36:03
Bydliště: Nymburk

Volvo XC40

Příspěvekod Scalex » pát 05. led 2024 19:14:19

Má-li někdo dotaz k tomuto kousku, rád odpovím. Něco přes rok jsem majitelem XC40 plně elektrické verze, předokolky (zadokolka se tenkrát nedělala, jen předokolka a 4x4, teď už dělají místo předokolky zadokolku). Fotovoltaiky nemaje, nabíjím převážně ze 400V zásuvky. Jelikož jsem nevěděl, že se s elektromobilem nedá nikam dojet, byl jsem s ním v létě na dovolené po západní Evropě a ujel asi 4250 km.
Volvo XC40 Pure Electric FWD model Early 2022
Uživatelský avatar
Lama
Příspěvky: 1878
Registrován: pát 13. bře 2020 9:34:02

Re: Volvo XC40

Příspěvekod Lama » sob 06. led 2024 14:13:06

Scalex píše:Má-li někdo dotaz k tomuto kousku, rád odpovím. Něco přes rok jsem majitelem XC40 plně elektrické verze, předokolky (zadokolka se tenkrát nedělala, jen předokolka a 4x4, teď už dělají místo předokolky zadokolku). Fotovoltaiky nemaje, nabíjím převážně ze 400V zásuvky. Jelikož jsem nevěděl, že se s elektromobilem nedá nikam dojet, byl jsem s ním v létě na dovolené po západní Evropě a ujel asi 4250 km.

Zdravím. Předpokládám, že máte 3F 11kW palubní nabíječku. Pokud ano, zkoušel jste kolik to nabíjí pouze na 1F ? Zda to umí jako KONA místo 3x 16A nabíjet 1x32A ?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Uživatelský avatar
Scalex
Příspěvky: 6
Registrován: pát 05. led 2024 9:36:03
Bydliště: Nymburk

Re: Volvo XC40

Příspěvekod Scalex » ned 07. led 2024 0:36:04

Tak to jsem nezkoušel. Od začátku doma nabíjím pouze ze 400V třífázově a maximum nastavitelných v autě je 16A.
Volvo XC40 Pure Electric FWD model Early 2022
Uživatelský avatar
Petr Andráš
Příspěvky: 24
Registrován: ned 19. lis 2023 18:39:17
Bydliště: Děčín

Re: Volvo XC40

Příspěvekod Petr Andráš » ned 07. led 2024 12:08:47

Scalex píše:Má-li někdo dotaz k tomuto kousku, rád odpovím. Něco přes rok jsem majitelem XC40 plně elektrické verze, předokolky (zadokolka se tenkrát nedělala, jen předokolka a 4x4, teď už dělají místo předokolky zadokolku). Fotovoltaiky nemaje, nabíjím převážně ze 400V zásuvky. Jelikož jsem nevěděl, že se s elektromobilem nedá nikam dojet, byl jsem s ním v létě na dovolené po západní Evropě a ujel asi 4250 km.


Blahopřeju :) Jak tak koukám, je lepší nevědět, než vědět :D Hlavně člověk nesmí číst ty "odborné" až odporné výlevy českých internetových (závistivých) odborníků na fšechno a dezinformačních webů placených ropnými společnostmi, jako je Autofórum, apod., pak člověk s elektroautem zázračně dojede kam chce :D Jinak mám taky předokolku (Toyotu) a jsem s tím maximálně spokojený, člověk má před sebou aspoň pořádnej kus železa, což je v dnešní době docela dobrá věc, na silnicích se občas pohybují individua, kterým bych nesvěřil ani kolečko s hnojem. Dnešní zimu jsem zkoušel přední náhon na sněhu a ledu a měl jsem co dělat, abych ta kola vůbec dokázal protočit, stejně hned reagovala prokluzová ochrana. Skoro u všech dřivějších aut jsem měl přední náhon i motor vepředu a tohle sedí asi zdaleka nejlíp. Jen jsem zatím nebyl tak odvážný jako Vy a dojel jen jednou do Brna 330km a jednou do Berlína a zpátky, ale světe div se, taky jsem pokaždé dojel i s tímhle autem, které má prý nejhorší dojezd ze všech elektroaut, holt asi nebudu moct taky tolik číst :D