Jestli se dá dobíjet a současně jet, případně to jednoduše odblokovat, tak bych dobíjel za jízdy,
cestu by to zásadně urychlilo. Nebo přídavnou dobíječku.
Mia Electric
Moderátor: Josef
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Mia Electric
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Mia Electric
Neb jsem u kolegy Mikela nechal pár virtuálních bankovek, rozhodnutí nakonec padlo na přídavnou baterii 24S1P z LiFePO4 článků 3,2V/50Ah, která by mohla dojezd prodloužit o nějakých 25km. Doufám, že se to povede, po cestě budu referovat. Uvidíme!
- Přílohy
-
- Nabíjení prvních 12-ti článků
- IMG_6817.1.jpg (115.35 KiB) Zobrazeno 3075 x
Mia Electric 2012, od 11/22(19 158)-, najeto 16 018km
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Re: Mia Electric
Ahoj, jsi mel napsat, ze neco kupujes. Premluvil bych te na lion 58ah
Re: Mia Electric
Emaxkuba píše:.....rozhodnutí nakonec padlo na přídavnou baterii 24S1P z LiFePO4 článků 3,2V/50Ah.......
LiFePO4 do auta asi není dobře. Do auta Li-ion...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Mia Electric
Ale kluci (teda pánové),
v Mia Electric jsou LiFePO4, je jich tam víc než dost a zatím fungují skvěle. Po 11 letech mají stále SOH 96%. Takže v autě bych je nerad spojoval s LiIon-kama. Zapojení je 24S4P, tedy celkem 96ks článků 3,2V/40Ah. Proto LFP. Jinak mimoto jsem je nestihl naformátovat a tak jsem jel stejně bez nich. O to to byla "větší" zábava! Myšleno samozřejmě ironicky.
v Mia Electric jsou LiFePO4, je jich tam víc než dost a zatím fungují skvěle. Po 11 letech mají stále SOH 96%. Takže v autě bych je nerad spojoval s LiIon-kama. Zapojení je 24S4P, tedy celkem 96ks článků 3,2V/40Ah. Proto LFP. Jinak mimoto jsem je nestihl naformátovat a tak jsem jel stejně bez nich. O to to byla "větší" zábava! Myšleno samozřejmě ironicky.
Mia Electric 2012, od 11/22(19 158)-, najeto 16 018km
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Re: Mia Electric
A navíc jsem tedy slíbil, že poreferuji o cestě do Rožnova pod Radhoštěm a zpět, která se konala od minulého čtvrtka až do neděle dopoledne, kdy jsem se vrátil živý a zdravý zpět. První cesta tam ze Svojšovic, což je Praha-východ, vedla přes spoustu nabíječek a odstartovala ve čtvrtek ve 12:30. Vedla přes Kolín, Pardubice, Českou Třebovou, pak Moravskou Třebovou do Olomouce, kde jsem nabil naposled a pak už dojel do RpR. Všechno okresky, více méně pomalejší jízda. Tato část cesty trvala včetně nabíjení 23 hodin. Všechno to byly nabíječky od PRE, jelikož jsem jejich zákazníkem a mám čip, což je pro mne nejjednodušší. Zpět jsem pak vyrážel v sobotu v 11:30 po stejné trase a po 22 hodinách dojel zpátky do Svojšovic, což je 4km od Říčan. Jen jsem navíc na nabíječce ve Valašském Meziříčí, která nebyla od PRE, nabil asi 1,5kWh energie pro jistotu, abych dojel do Olomouce. Celkem tedy tam a zpět 665km.
Jednou jsem něco takového chtěl vyzkoušet, ale samozřejmě příště raději pojedu vlakem nebo spalovákem, ale to by zase nebylo ono. Takže asi tak.
Jednou jsem něco takového chtěl vyzkoušet, ale samozřejmě příště raději pojedu vlakem nebo spalovákem, ale to by zase nebylo ono. Takže asi tak.
Naposledy upravil(a) Emaxkuba dne sob 06. led 2024 14:30:25, celkem upraveno 1 x.
Mia Electric 2012, od 11/22(19 158)-, najeto 16 018km
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Akumoto A12/70, 2009-2017, najeto 49 667km
Emax 90Li, 03/2017-s pauzou, už zase jede, najeto 37 245km...
Re: Mia Electric
Tak to je extrémní jízda, doufám, že o tom někdo nenapíše článek na iDnes , to je opravdu něco pro silné nervy!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Mia Electric
Emaxkuba píše:Ale kluci (teda pánové),
v Mia Electric jsou LiFePO4, je jich tam víc než dost a zatím fungují skvěle. Po 11 letech mají stále SOH 96%. Takže v autě bych je nerad spojoval s LiIon-kama. Zapojení je 24S4P, tedy celkem 96ks článků 3,2V/40Ah. Proto LFP. Jinak mimoto jsem je nestihl naformátovat a tak jsem jel stejně bez nich. O to to byla "větší" zábava! Myšleno samozřejmě ironicky.
Ano, fungují a vydrží i déle, ale mají svá omezení, hlavně v zimě. Jak je u Mia řešen ohřev baterií? .... už jsem dohledal - nijak, takže zimě nepoužitelné...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)