
Nové Q4 Audi e-tron
Moderátor: Josef
Nové Q4 Audi e-tron
Nevypadá to špatně, nakonfiguroval jsem si stejné věci a výkon jako v e-Niro za 1.11 mil. a cena vyšla 1.503 mil., takže cca 400 tis. Kč, rozdíl. Netuším, zda v tom Q4 je tepelné čerpadlo v ceně, nikde jsem ho neviděl v konfiguraci. V konfiguraci píše spotřeba proudu 17.7 kWh, to bude ještě trvat než se trochu naučí elektro slovník 

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
To není špatné na to ze je to Audi. Předpokládám verzi s baterkou 77 kWh a slušná výbava.
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Za ty 2 roky nám cena pěkně vyskočila, dnes je to úplně jinde a 1.545 mil. je totální základ verze e-tron 40 a rozumná baterie 77 kWh je ve verzi e-tron 50, kde je základ už 1.742 mil. Kč a po konfiguraci rozumných asistentů jsme na 2.07 mil., tedy necelé dvě Tesly Y v základu 

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Upřímně, pokud bych ty 2 mega chtěl dát za auto, tak radši jednu Q4 eTron než dvě Tesly Y.
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Takže už jste objednat? Taky bych si ho uměl představit v garáži, teď už mi EV dává smysl. I když, já bych se spokojil klidně s Enyaqem.
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Neobjednal, ale koupil, do pátku bych ho měl mít doma, teď to jsou jenom papírové záležitosti. Enyaq je už pro mě zbytečně velký, už i e-tron je vlastně za hranou.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Tak to gratuluji, myslím, že jako poslední auto je to důstojné.
Já myslel Enyaq kvůli ceně, na Q4 nemám
Ale velikosti by to měla být cca stejná auta ne?
Co Niro, prodáváte? Na kolik odhadujeme prodejní cenu?
Já myslel Enyaq kvůli ceně, na Q4 nemám

Co Niro, prodáváte? Na kolik odhadujeme prodejní cenu?
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Děkuji 
Enyaq je ještě o něco delší a širší, mě osobně by se líbilo auto max 4,5 metru. Niro chce kolega, nicméně mrkněte za kolik se prodávají ojeté Nira, začínají od 850 tis. výše, to je fakt hodně. Moje Niro má SOH cca 100%, 65 tis. km nájezd a 3,5 roku záruku, tedy nové auto ve světě BEV.
Ještě doplním barvu auta a provedení masky.

Enyaq je ještě o něco delší a širší, mě osobně by se líbilo auto max 4,5 metru. Niro chce kolega, nicméně mrkněte za kolik se prodávají ojeté Nira, začínají od 850 tis. výše, to je fakt hodně. Moje Niro má SOH cca 100%, 65 tis. km nájezd a 3,5 roku záruku, tedy nové auto ve světě BEV.
Ještě doplním barvu auta a provedení masky.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Marek71 píše:Já myslel Enyaq kvůli ceně, na Q4 nemámAle velikosti by to měla být cca stejná auta ne?
Q4 e-tron 50 by se měl porovnávat s Enyaq RS, kvůli provedení a výkonu, to už tak velký cenový rozdíl není.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
No to jo, v tom případě nemám ani na Enyaq RS
Já cilim tak kolem milionu bez daně, takže spíš předváděcí vůz z kategorie Enyaq, ID.4 a pod.

Re: Nové Q4 Audi e-tron
Co se týká Enyaq RS, zaráží mě, že Bjornovi v testu vyšlo tohle auto s podobnou spotřebou jako Q4 etron 40, sice cx koeficient odporu vzduchu mají prakticky obě auta stejný (0.25), RS je ale o 250 kg těžší. Pro porovnání, Niro má cx 0.29. Podle ev-databáze mají Q4 a RS spotřeby prakticky identické a předpokládám, že obě koncernová auta mají prakticky stejnou technologii, možná nějak mírně vylepšenou i když např. nabíjení RS je výrazně lepší, výkon a kroutící moment je identický.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Spotřebu bych neřešil, to bude ve stejné třídě +- stejné, jak už jste psal. Žádné zázraky se nedějí, pokud tedy auto nějak nečaruje s tím, co do spotřeby započítá a co ne 
Ale zvědavý jsem na vaši spotřebu, když už máte zkušenosti a víte jak s EV jezdit. A srovnání s eNiro. Protože někdy mám pocit, že se tady srovnávají "zázračné" spotřeby Kony a eNiro, které jezdí extrémně defenzivní a zkušení řidiči s jinými EV, které naopak jezdí v normálním režimu a majitel se nijak nesnaží jet na spotřebu.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi ... /180026093

Ale zvědavý jsem na vaši spotřebu, když už máte zkušenosti a víte jak s EV jezdit. A srovnání s eNiro. Protože někdy mám pocit, že se tady srovnávají "zázračné" spotřeby Kony a eNiro, které jezdí extrémně defenzivní a zkušení řidiči s jinými EV, které naopak jezdí v normálním režimu a majitel se nijak nesnaží jet na spotřebu.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi ... /180026093
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Dnes auto vyzvednu, tak dám po víkendu vědět. Každopádně na Niro spotřebou nemůže mít ani náhodou, dnes jsem, jel do práce 25 km za 12,5 kW/100 km 

Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
To samozrejme nikdo nečeká. Jen bude zajímave, za kolik s tím dokážete jezdit vy jako zkušený elektromobilista. A taky srovnání s eNiro. Jeden řidič, dvě různá auta.
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Trochu jsem se coural po Praze a okolí, vyjel jsem s nevytopeným autem a s počáteční spotřebou 45 kWh/100 km (klasika), postupně to slezlo na 17,4 a je tam ještě rezerva. Vyzkouším na standardní trase co jezdím. Docela jsem rád, že v Audi funguje přední radar stejně jako v Niru, tedy automaticky přibržďuje před překážkou, ale e-tron má navíc brždění dle rychlostních značek. Co mi docela vadí, je nabíjení vzadu, prostě je to nepraktické, ke stojanům se nepřijíždí z boku jako na čerpací stanici. Mám ale jedno nemilé překvapení. Nelze naplánovat vytápění auta na celý týden jako u Nira dvěma programy, ale dva programy jsou na konkrétní den a čas, to je teda dost out. Oproti Niru má Audi head up displej, navíc s rozšířenou realitou.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Asi ne jen u znacek ale i pred obcem a kruhacem a u prudkych zatacek. Zkratka podle mapy.
Melo by to jit vypnout.
Melo by to jit vypnout.
ID.3 1st Plus, 58kWh
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Josef píše:Trochu jsem se coural po Praze a okolí, vyjel jsem s nevytopeným autem a s počáteční spotřebou 45 kWh/100 km (klasika), postupně to slezlo na 17,4 a je tam ještě rezerva. Vyzkouším na standardní trase co jezdím. Docela jsem rád, že v Audi funguje přední radar stejně jako v Niru, tedy automaticky přibržďuje před překážkou, ale e-tron má navíc brždění dle rychlostních značek. Co mi docela vadí, je nabíjení vzadu, prostě je to nepraktické, ke stojanům se nepřijíždí z boku jako na čerpací stanici. Mám ale jedno nemilé překvapení. Nelze naplánovat vytápění auta na celý týden jako u Nira dvěma programy, ale dva programy jsou na konkrétní den a čas, to je teda dost out. Oproti Niru má Audi head up displej, navíc s rozšířenou realitou.
To je tohle roční auto? https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi ... /180026093
Hyundai Kona Electric ECO 39,2 kWh Smart
Re: Nové Q4 Audi e-tron
Ano, jeden chlapík to koupil a po pár měsících vrátil, že to je pro něj malé a vyměnil to za větší auto. Původní cena auta byla 2.2 mil., původní prodejní cena bazarového 2.1 mil. a šlo to až na tu cenu 1.8. Ušetřit 400 tis. mi přišlo fajn.
Audi Q4 Sportback e-tron 50