Zdravím všechny majitele.
Otázka moje zní. Dá se nějak nastavit intenzita posilovace řízení. Třeba přes Bimercode? Připadá mě, ze řízení je dost tuhé. Třeba mě to jenom připadá. Když sednu do Octavky tak tam jde řízení mnohem lehceji. Někde jsem četl, ze to je normální, ze BMW ma proste řízení tužší, ale chtěl bych znát názor a zkušenost přímo majitelů stejného typu vozu.
Díky.
BMW i3 a nastavení posilovače řízení
Moderátor: Josef
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv 05. lis 2020 12:23:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
BMW i3 a nastavení posilovače řízení
Pavel P.
Re: BMW i3 a nastavení posilovače řízení
Me prijde akorat
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: BMW i3 a nastavení posilovače řízení
za mne je určitě tužší ve srovnání s e-Up či e-Golf nebo Škoda IV, osobně to připisuji velikosti kol ....
Re: BMW i3 a nastavení posilovače řízení
Já měl v roce 2017 půjčenou 60Ah a tam to bylo zase přeposilované moc, dokonce mi to přišlo ve vyšších rychlostech až nebezpečné. Ono je to řízení dost strmé, takže je lepší když je spíš tužší.
Re: BMW i3 a nastavení posilovače řízení
Ono se to nedá v menu vozidla nastavit ???
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW i3 a nastavení posilovače řízení
Netuším kde nastavit, nicméně řízení mělo při mém testu 22 kWh baterka proměnlivé nastavení. Čím rychleji se jelo, tím tužší, v pomalých rychlostech jedním prstíčkem.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: BMW i3 a nastavení posilovače řízení
Možná že nemá "Autoškola" v dobré kondici posilovač.
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)