Ahoj,
dovezl jsem si z Německa Bmw i3 94Ah REX a chtěl bych si vyměnil olej + filtr ale nikde nemůžu najít který olej a filtr. Co dáváte prosím za olej a jaký filtr? Díky moc.
Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Moderátor: Josef
Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Bmw i3 94 Ah Rex ( už 120 Ah + Rex )
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Ahoj
ja to loni na 4 narozeniny vozu nechal jeste menit v BMW, dalsi uz udelam sam, pac uz jsem do vozu tak jako tak hrabnul po svym
Koukam ze filty i olej maj normalne v Kelly , tak v poho.
ja to loni na 4 narozeniny vozu nechal jeste menit v BMW, dalsi uz udelam sam, pac uz jsem do vozu tak jako tak hrabnul po svym
Koukam ze filty i olej maj normalne v Kelly , tak v poho.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Jj taky jsem koukal. Nakonec jsem objednal originál BMW 0W-30. Chci měnit cca co půl roku - REX používám poměrně často.
A co jinak říkáš na REXe? Jsi spokojený nebo je něco na co se mám připravit?
A co jinak říkáš na REXe? Jsi spokojený nebo je něco na co se mám připravit?
Bmw i3 94 Ah Rex ( už 120 Ah + Rex )
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Má to nějaké počítání motohodin? Nebo podle čeho se dělá servis?
Jo a když už to dělat doma, tak pořádně. Určitě by to chtělo jednou za čas vyměnit i vzduchový filtr a svíčky. Nemusí se také někdy kontrolovat vůle na ventilech?
Jo a když už to dělat doma, tak pořádně. Určitě by to chtělo jednou za čas vyměnit i vzduchový filtr a svíčky. Nemusí se také někdy kontrolovat vůle na ventilech?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Serviska pise olej filtr co 2 roky. Tot vse , neco jsem cetl o svickach ale uz jsem to zapomel, ale ma me pitomost ten navrci tak malo, ze svicka ma delsi zivotnost nez auto. Ale pokud nekdo vyjede nadrz denne, tak to asi bude jina.
S 120Ah baterii je Rex na jezeni kolem kominu vylozene zbytecnost, s malou baterkou se nezridka stavalo ze byl k nezaplaceni Ted je zazrak kdyz behem mesice nastartuje a to musim byt fakt ignorat a chtit to. Na delsi cesty obvzlaste v noci je to spis komfortni zalezitost.
Podle me se to s tou peci nema prehanet podle me je to umely zlozvyk z plne ropneho vozu.
jinak mam 91tkm a Rez bez problemu, jediny problem byl na zacaku s dekompresi nadrze a naslednim odemceni dvirek.
S 120Ah baterii je Rex na jezeni kolem kominu vylozene zbytecnost, s malou baterkou se nezridka stavalo ze byl k nezaplaceni Ted je zazrak kdyz behem mesice nastartuje a to musim byt fakt ignorat a chtit to. Na delsi cesty obvzlaste v noci je to spis komfortni zalezitost.
Podle me se to s tou peci nema prehanet podle me je to umely zlozvyk z plne ropneho vozu.
jinak mam 91tkm a Rez bez problemu, jediny problem byl na zacaku s dekompresi nadrze a naslednim odemceni dvirek.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Hoj ...jak pise Zdenek,
REX vetsinou navrci hrozne malo. U me pokud nezapocitam 1000km na REXe pri dovozu (Dueseldorf - Praha), tak mam pomer ele/benzin odhadem hodne nad 100/1. Predpokladam ze servis REX bude vychazet z obdobnych hodnot jako je na skutrech do kterych BMW obdobny motor montuje.
Hledal jsem to kdysi pred koupi na foru v US a servisni interval na skutrech byl myslim 40kkm. Ekvivalent 40kkm i pri pomeru 100/1 jsou 4 milony km. Pokud tedy neni pomer jizdy REX/ele vetsi nez 1/10 mel by byt servis po vice kilometrech nez je zivotnost baterky (vychazim z testu cyklovani u Samsungu na 94Ah clancich, ktery odpovida ca. 0,5 milionu km). Tudiz bych svicky, ani vzduchovy filtr nijak zasadne neresil. Predpokladam ze stejne uvazovali i vyvojari, protoze ani svicky ani filtr nejsou zrovna komfortne dosazitelny, respektive je to dost velky rozebirani.
Jediny co tedy je ze servisu REX relevantni je vymena oleje - nikoli ale kvuli nalitanym hodinam ale kvuli starnuti. Vymenit olej v kazdym spalovaku po max dvou letech asi nikoho neprekvapuje, s tim ze u REXe je olej vyrazne vic zatizenej redenim benzinem, kvuli studenym startum a hodne kratke dobe behu, behem ktere se nepodari veskery benzin z oleje rychle odparit a jeho zbytky tak prispivaji k degradaci oleje.
Vymenu oleje jsem delal sam - je to za par korun a behem chvile hotovy, reset se da udelat rovnou z panelu. Olej jsem vzal predepsanej, filtr myslim Mahle. Kdyz jsem olej vypoustel, neni k rozeznani od toho co se tam leje.
Prro predstavu od koupe v cervnu jsem s tim nalital ca 20kkm.
Honza
REX vetsinou navrci hrozne malo. U me pokud nezapocitam 1000km na REXe pri dovozu (Dueseldorf - Praha), tak mam pomer ele/benzin odhadem hodne nad 100/1. Predpokladam ze servis REX bude vychazet z obdobnych hodnot jako je na skutrech do kterych BMW obdobny motor montuje.
Hledal jsem to kdysi pred koupi na foru v US a servisni interval na skutrech byl myslim 40kkm. Ekvivalent 40kkm i pri pomeru 100/1 jsou 4 milony km. Pokud tedy neni pomer jizdy REX/ele vetsi nez 1/10 mel by byt servis po vice kilometrech nez je zivotnost baterky (vychazim z testu cyklovani u Samsungu na 94Ah clancich, ktery odpovida ca. 0,5 milionu km). Tudiz bych svicky, ani vzduchovy filtr nijak zasadne neresil. Predpokladam ze stejne uvazovali i vyvojari, protoze ani svicky ani filtr nejsou zrovna komfortne dosazitelny, respektive je to dost velky rozebirani.
Jediny co tedy je ze servisu REX relevantni je vymena oleje - nikoli ale kvuli nalitanym hodinam ale kvuli starnuti. Vymenit olej v kazdym spalovaku po max dvou letech asi nikoho neprekvapuje, s tim ze u REXe je olej vyrazne vic zatizenej redenim benzinem, kvuli studenym startum a hodne kratke dobe behu, behem ktere se nepodari veskery benzin z oleje rychle odparit a jeho zbytky tak prispivaji k degradaci oleje.
Vymenu oleje jsem delal sam - je to za par korun a behem chvile hotovy, reset se da udelat rovnou z panelu. Olej jsem vzal predepsanej, filtr myslim Mahle. Kdyz jsem olej vypoustel, neni k rozeznani od toho co se tam leje.
Prro predstavu od koupe v cervnu jsem s tim nalital ca 20kkm.
Honza
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
... jeste doplneni ze servisniho trainingu:
1/ ventily nemaj hydrostavy, jsou serizeny pri montazi na 0.16 -0.24 na sani a na 0.24 - 0.32 na vyfuku:
"The valve clearance is set correctly during the plant installation of the engine by adjustment plates,
which sit in the valve spring retainer under the bucket tappets."
2/ vymena vzduchoveho filtru neni vubec uvazovana - pulky telesa filtru jsou pevne spojeny:
"The housing halves of the intake silencer are firmly connected and can no longer be opened. A replacement of the air cleaner is not planned"
Honza
1/ ventily nemaj hydrostavy, jsou serizeny pri montazi na 0.16 -0.24 na sani a na 0.24 - 0.32 na vyfuku:
"The valve clearance is set correctly during the plant installation of the engine by adjustment plates,
which sit in the valve spring retainer under the bucket tappets."
2/ vymena vzduchoveho filtru neni vubec uvazovana - pulky telesa filtru jsou pevne spojeny:
"The housing halves of the intake silencer are firmly connected and can no longer be opened. A replacement of the air cleaner is not planned"
Honza
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Takhle malé motory nemají hydrostavy. To bude stejně jako mám na motorce. Tam jsou také vůle štelované šroubkem. U motorky se jednou za čas musí seštelovat, protože se prostě ty vůle mění.
Ale uznávám, že při tomto provozu asi motor přežije auto. Ale je zajímavé, že neplánují výměnu vzduch filtru. Co když bude někdo auto provozovat ve velice prašném prostředí?
Ale uznávám, že při tomto provozu asi motor přežije auto. Ale je zajímavé, že neplánují výměnu vzduch filtru. Co když bude někdo auto provozovat ve velice prašném prostředí?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
... tak to bude asi dost vyjimecny stav a je mozny vymenit filtr vcetne telesa...
H
H
Re: Bmw i3 94 Ah REX - olej + filtr
Oka super. Diky moc za rady. Jinak jentu někdo kdo dělal nějaký servis na REXu že se něco pokazilo? Zajímá mě cenovka různých oprav a ještě dotaz:
Jde nějak přes diagnostiku nastavit aby když zapnu rexe tak už nevypinal? Vždy když třeba zastavím na semaforu tak se vypne. Nechci aby pořád startoval studený motor. Prostě bych chtěl ať jej nastartuji a jede dokud má benzín nebo dokud jej nevypnu.
A druhá věc - kdyz jedu na REXE tedy dobíjím baterku. Pořád se tu píše že rychlé nabíjení baterce škodí, čili jak je to vlastně u rexe? Je to 28 Kw v max výkonu to je už víc nez dokáže palubní nabíječka takže jde rovnou do baterek? Proste jak moc *škodlivý" je vlastně REX pro baterku když se využívá celkem často.
Jde nějak přes diagnostiku nastavit aby když zapnu rexe tak už nevypinal? Vždy když třeba zastavím na semaforu tak se vypne. Nechci aby pořád startoval studený motor. Prostě bych chtěl ať jej nastartuji a jede dokud má benzín nebo dokud jej nevypnu.
A druhá věc - kdyz jedu na REXE tedy dobíjím baterku. Pořád se tu píše že rychlé nabíjení baterce škodí, čili jak je to vlastně u rexe? Je to 28 Kw v max výkonu to je už víc nez dokáže palubní nabíječka takže jde rovnou do baterek? Proste jak moc *škodlivý" je vlastně REX pro baterku když se využívá celkem často.
Bmw i3 94 Ah Rex ( už 120 Ah + Rex )