Upgrade 60REx -> 120REx
Moderátor: Josef
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
články s pevným elektrolytem zatím moc rozšířeny nejsou.....zatím pouze poloprovozy. Zbytek už nekomentuju
BMW i3 94Ah
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
mopadzi píše:články s pevným elektrolytem zatím moc rozšířeny nejsou.....zatím pouze poloprovozy. Zbytek už nekomentuju
to neni o pevnem elektrolitu ale o technologii vyroby. Clanek baterie neni poloprazdna nadrz, kde neco spolucha
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
No vratime se k tematu...
Prave jsem si dostavel/dooporavil mobilni tester a meric skutecne kapacity baterii.
Do ted jsem to obcas delal na svem aute, kdyz dotycny chvatal a nebyl cas baterii zkalibrovat u nej ... ted uz mam merici pripravek
No neni to nadhera
Prave jsem si dostavel/dooporavil mobilni tester a meric skutecne kapacity baterii.
Do ted jsem to obcas delal na svem aute, kdyz dotycny chvatal a nebyl cas baterii zkalibrovat u nej ... ted uz mam merici pripravek
No neni to nadhera
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Koukám , bude další kanibalizace ?
Kdy a jak často by se měla dělat kalibrace baterie ?
Kdy a jak často by se měla dělat kalibrace baterie ?
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Ava píše:Koukám , bude další kanibalizace ?
Kdy a jak často by se měla dělat kalibrace baterie ?
Kalibrace se dela kdyz potrebujes vedet realitu, kdyz baterie ztrati napajeni (12V) na delsi dobu (mesice), nebo kdyz je neco v neporadku.
Kanibalizace? Ne proc ? Tohle je vuz na testovani baterii.
Vykanibalizovany baterie jsou zde, teda cast...
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Pěkný business, no je vidět, že zájem je, možná větší než se dá stíhat!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Dvirka k upgradu zdarma
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Koukám za chvíli u Sázavy vyroste velký servisní závod, kde se začne objevovat mnoho značek a business s opravou baterií všeho druhu
Audi Q4 Sportback e-tron 50
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pát 23. črc 2021 21:07:57
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Mna docela prekvapila Kia, ktora uvadza, ze napr. bateria pre e-Soul 39,2 kWh stoji 5826€, a 64 kWh stoji 8739€.
Pre e-Niro uvadza cenu baterie 6940€ a 10410€.
Pre e-Niro uvadza cenu baterie 6940€ a 10410€.
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Pokud to jsou správné ceny, tak nikdo nebude mít problém vadnou baterii vyměnit i když Niro 64 kWh bude po 15ti letech ještě s bateriíí v pohodě, závada se přihodit může.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Do 15 let starýho vozu, rozhodně málokdo bude dávat novou baterku za uvedené ceny. Myslíte že Niro jako nerezne, neodejdou mu ložiska, čepy tlumiče? Je to jen auto. Prostě když odejde baterka, tak se auto dá na vrakáč, když by to byl spalovák, tak ho někomu prodáte za 50 tis. Takhle to bude mít hodnou nula, s ohledem na předchozí levný provoz, rozhodně bude člověk v plusu.
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Psal jsem "závada se přihodit může" tedy jsem měl namysli dřívější výměnu, baterie 15 let vydrží a tu samozřejmě nemá smysl měnit, vzhledem k životnosti auta. Určitě se ale najdou lidé, kteří budou umět vyměnit některý z modulů.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Hele
A je to tam, ted to jeste naklonovat a rovnou tisknout hromadne na ten papir
A je to tam, ted to jeste naklonovat a rovnou tisknout hromadne na ten papir
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Kdo mi posle soukromou zpravu, tomu obratem poslu volnasek/sky na ESalon co jsem dostal a muzem pokecat tam.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Krasne je to na tom ESalonuuu
[attachment=4]IMG_20221110_100329.jpg[/attachment
Jedina I3
[attachment=4]IMG_20221110_100329.jpg[/attachment
Jedina I3
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Potkáme tě tam v sobotu (kde)?
Aktuální: Tesla Model S "Long Range" 21"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Bývalé: BMW i3s "Limited Red"
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Aliii píše:Potkáme tě tam v sobotu (kde)?
Ano, kde viz foto.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
Chápu to dobře, že stavíte takovéto "moduly" kde na jedné straně je měnič a na druhý baterka z i3? Na kolik tak vyjde 60/120Ah ?
Hyundai Ioniq EV Ultimate 2019 Polar white
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Tesla Model 3 SR+ 2021 55kWh LFP White
FVE hybrid 7,5kWp + 5,7kW baterie
Re: Upgrade 60REx -> 120REx
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/ceska-stopa-na-veletrhu-e-salon-aneb-i-v-dobe-elektricke-plati-ze-zlate-rucicky-jsou-ty-ceske
Kód: Vybrat vše
Baterku do BMW i3 vám vymění u Benešova
Sice nejde přímo o elektrický stroj, ale i společnost i3upgrade stojí za pozornost. Jde o malou firmu sídlící v obci Mrač kousek od Benešova, která ukazuje, že nástup elektrické mobility přináší velké příležitosti právě takovýmto dílnám. Tradiční automobilky totiž nechtějí dělat drobnější opravy, takže pokud se vám na elektromobilu něco pokazí, oficiální cestou se často mění jen velké technické celky a to stojí obrovské množství peněz.
Jak napovídá název i3upgrade, tato společnost se zaměřuje primárně na BMW i3 a výměnu původních akumulátorů za baterie s vyšší kapacitou, které mnichovský elektromobil dostával v rámci různých modernizací. Upgrade na baterku s kapacitou 94 Ah stojí 4000-4500 eur, instalace baterie s kapacitou 120 Ah vyjde na 8000 až 13 900 eur. Jak nám sdělili zástupci této firmy na stánku, velká většina zákazníků je zahraničních.