Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Moderátor: Josef
Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/elektromobil-emise-vysoke-myto-bmw-i3.A191016_130900_pardubice-zpravy_mvo
Sám sebe se snažím přesvědčit, že se jedná pouze o clickbait, a ne o realitu.
Sám sebe se snažím přesvědčit, že se jedná pouze o clickbait, a ne o realitu.
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
po dvou hodinách děsivého fosilního snu jsem se vzbudil s nadějí, že se mi to jen zdálo... ne. nezdálo.
http://www.impuls.cz/clanky/2019/10/museji-elektromobily-jezdit-na-mereni-emisi/
http://www.impuls.cz/clanky/2019/10/museji-elektromobily-jezdit-na-mereni-emisi/
Kód: Vybrat vše
, že podle vyhlášky ten elektromobil prostě protokol o měření výfukových plynů musí mít!
„Vítejte v Čechistánu, čtyři sta za prázdný papír,“
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Bych je poslal tam kde ani slunce nesvítí a jel jinam.
A pan majitel se jim ještě klaní, že jim místo 800 za emise platil jen půlku.
A pan majitel se jim ještě klaní, že jim místo 800 za emise platil jen půlku.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Řekněme si to upřímně. Petr J., majitel BMW i3 bez Rexe, který dal ve Vysokém Mýtě za emise 400,- Kč, je debil. Mám elektromobil 6 let, žena 3 roky a nejprve jsem si vždy na STK v Ostravě Třebovicích dělal legraci, že odmítám absolvovat emise a že jen přes moji mrtvolu. Než se paní podívala na velký TP a zjistila, že mám elektromobil a automaticky jsem absolvoval jen STK. Ještě se tomu smála, že je zkouším, a že jsou elektromobilisti srandisti. Ale na druhou stranu je článek z babišovy idnes řepky, takže to taky může být fake news.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Mě na STK automaticky řekli, že elektro auto je bez emisí a nemusím se tedy ani objednávat, vše udělají na počkání.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Ja som bol na emisnej tebto mesiac s REXom na slovensku. 3 stanice emisnej nevedeli spravit emisnu skrz nove zákony na SK. Nakoniec som ju spravil na štvrtej stanici aj to po známosti (vdaka bohu ze pracujem s autami a mame kontakty) kazdopadne neviem si predatavit keby bežný clovek prišiel na emisnu a povedali by mu nevieme to sprvait nehovoriac o tom ze bmw i3 rex je ba slovensku registrované ako hybrid pritom spalovaci motor nie je pohon... to co chvila budu robit emisnu aj kosačky a generatory energie na stavbách?
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Ja byl s Rexem na emisich letos, prekvapolo me ze za urcite konstelace to jde nastartovat kdyz vuz stoji
Havrla
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Mě upozornili na STK, že za 2 roky už budou emise i na čistá elektroauta, bude se např. měřit elektromagnetická emise, takže prachy jim přestanou utíkat.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
To je ale blbost....
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Chtěli postrašit, nebo to bylo myšleno vážně? Někdo lobuje za legislativu která nahradí odliv peněz z měření emisí?Josef píše:Mě upozornili na STK, že za 2 roky už budou emise i na čistá elektroauta, bude se např. měřit elektromagnetická emise, takže prachy jim přestanou utíkat.
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Prý to je lobing a samozřejmě jde o peníze. Řada států zavádí pro BEV daně, aby nahradili výpadek daní z benzínu, to se taky dá očekávat u nás. Tohle neberte jako strašení, je to normální proces, kdy samotné ježdění nevyjde levněji než ježdění na benzín. Samozřejmě i pojistka na auto za 1.2 mil, nebo 600 tis. Kč je dost odlišná. Zůstanou tedy spíše výhody tichého provozu a levnějšího servisu.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
Já to moc nesleduju.
Ale jakým způsobem třeba ty elektromobily daní v těch zemích, kde už to zavedli? Nějaký roční paušál? Případně odkaz na nějaký článek? Abych věděl, co nás čeká.
Ale jakým způsobem třeba ty elektromobily daní v těch zemích, kde už to zavedli? Nějaký roční paušál? Případně odkaz na nějaký článek? Abych věděl, co nás čeká.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
S tim danenim elektrovozu.... klid a nohy v teple, jako letity LPGckar jsem dlouha leta poslouchal, ze si predelam auto na LPG a udelaji mi spotrebni dan, ze se to nevyplati... a co .. leda prd
Myslim ze resite neco co z daleka neni na stole a jeste nejanky cas nebude.
Az se bude danit elektroauto tak budu v duchodu
Havrla
Myslim ze resite neco co z daleka neni na stole a jeste nejanky cas nebude.
Az se bude danit elektroauto tak budu v duchodu
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Majitel ve verzi bez REXu musel na emise
dracekvo píše:Já to moc nesleduju.
Ale jakým způsobem třeba ty elektromobily daní v těch zemích, kde už to zavedli? Nějaký roční paušál? Případně odkaz na nějaký článek? Abych věděl, co nás čeká.
U nás to je vzdálená budoucnost, protože počet aut je mizivý a jsme teprve na samém začátku. V jiných státech v EU naší velikosti nakupují kolem 10 tis. EV ročně, tam je to něco jiného. To že ještě větší tlak bude na spalovací auta je jasné a jejich provoz bude čím dál dražší (nejen zdražením dieslu na čerpačkách). V USA zavádí postupně poplatky již od roku 2017, bylo to 100 USD/rok, Pennsylvánie chce zavést 250 USD/rok, je připraven návrh zákona.
https://ww.electrek.co/2019/10/19/penns ... hicle-tax/
Často se mluví o tom, že se budou muset v budoucnu nahradit výpadky výběru daní z pohonných hmot a zavedou se silniční poplatky spravedlivějším způsobem, tedy každý podle toho, kolik najezdí.
https://www.driving.co.uk/news/electric ... -road-tax/
Shrnuto, nevidím to s poplatky nijak černě, auto vždy bude luxus, který bude stát nesmyslné peníze za který jsou lidé ochotni platit ročně až statisíce korun (ztráta ceny u drahých aut je i více než 500 tis. ročně) a přitom majitelé drahých aut nejsou často ochotni přispět 10 tisíci na charitu, nebo zaplatit jakýkoli poplatek a ještě žádají dotace, máme pokroucené myšlení...
Audi Q4 Sportback e-tron 50