Ahoj, od ledna budu majitelem jeté i3 94Ah BEV jako druhého auta do rodiny. Jsem petrolhead každým coulem, takže není to pro mě odklon od fosilních palic, jdu do toho z čistě ekonomického hlediska + s ohledem na to abych si neníčil fosilní ,,radosti'' po Praze, po které denně najedu kolem 70km a zpravidla sám nebo v 1 a 1/2 člověku.
Chtěl jsem moc poděkovat za tohle vlákno, které je hodně obsáhlé, ale právě proto jsem tam našel většinu odpovědí na své otázky a jen utvrzení v tom, že i3 je pro mě správná volba. Hlavně je super, že to jsou zkušenosti z toho našeho rybníčku a ne jiných zemích a v jiných řečích, to je čirá radost
Na co jsem k i3 nenašel odpověď na tomto fóru nebo jen částečnou, bych se chtěl zeptat nyní:
1) auto co kupuji má 80tis km odjezděných v ČR jedním člověkem, převážně dobíjeno 3 fázovým BMW wallboxem doma. Výsledkem je dle palubního počítače kapacita 28,6 KWh. Dočetl jsem se, že to číslo není 100% směrodatné, záleží na posledním dobíjení a teplotních podmínkách, ale nemám s tím číslem extra problém. Jak se na to tváří zdejší odborníci?
2) auto je plně servisované a s koly (ložiska, prachovky) se za celou dobu nic nedělo/neměnilo a ani to nevydává nějaké zvuky či vibrace při jízdě. Jsem zvyklý na ,,tvrdé'' Bavoráky (posledních 10 let jsem nic jiného neměl) a jakémukoliv nestandartnímu rachotění/vibraci věnuji pozornost, ale tady jsem nic neodsledoval... Jsou nějaké tipy jak to ověřit/vyvrátit/potvrdit? Podvozek tluče standartně, tak jak bych po praze na 19''očekával
3) Je nějaký neoriginální servis v Praze, kde by se i3kami zabývali a kam by se dala před samotnou koupí odvézt ke kontrole popř. tam jezdit pravidelně na běžné záležitosti? Popř. byl by někdo kdo záležitost s koly řešil ochoten se mnou u konkrétního auta na to podívat?
4) mám v okolí domu 3 rychlonabíječky ČEZu, na kterých je zásuvka 22kW AC (400V 32A) zdarma - kolik času mám očekávat pro dobití z 20% např. na 80-90% při tomto typu dobíjení? Jedete přes Aplikaci ČEZu nebo nějaký ten čip (jestli to ještě existuje)? Měl jsem i3 půjčenou naposledy tak rok a půl zpět a předpokládám, že to dnes může být všechno jinak
Předem díky za Vaše zkušené feedbacky
K.