Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » sob 27. črc 2019 15:39:10

nokia9500 píše:nečetl jsem tu diskuzi celou (jenom první stránku) je otázka co s tím ten první majitel dělal....


on s tím třeba nedělal vůbec nic prostě mezi bateriemi je takový rozdíl, že u nissanu jedno auto mělo degradaci 5% a druhý 30% na stejném počtu km prostě špatné baterie.

https://pushevs.com/2018/03/20/nissan-l ... batteries/
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » pon 05. srp 2019 7:03:08

Tak nevím, jestli si toho někdo všiml, ale chystají se zajímavé upgrade pro naše vozy... Teda snad :-) Docela mě zajímá co to první bude, trošku doufám ve vypnutí omezení hlídání pruhů jen do 60ti km a na dálnici...

Řízení na dlouhých cestách nebo v hustém provozu je velmi náročné. Zvláště pokud máte namířeno na důležitou schůzku nebo jedete na dovolenou. V takových situacích přijde vhod podpora v řízení v podobě aktivního systému udržování rychlosti s funkcí Stop & Go. Součástí výbavy tohoto systému je též upozornění na riziko čelního nárazu s automatickou aktivací brzd v krizových situacích. Systém přebírá regulaci rychlosti jízdy tím, že automaticky udržuje nastavenou rychlost, kterou upraví podle případného vpředu jedoucího pomalejšího vozidla. Rozpozná i stojící vozidla, například na konci dopravní kolony nebo před semaforem.

Funkce Stop & Go automaticky zpomalí rychlost jízdy až do úplného zastavení a když se kolona opět rozjede, akceleruje automaticky zpět na zvolenou rychlost. Pokud vozidlo vpředu začne náhle brzdit nebo pokud systém detekuje potenciálně nebezpečného chodce nebo cyklistu, vaše BMW rychle a bezpečně zastaví.

Funkci lze snadno aktualizovat prostřednictvím Remote Software Upgrade. Po krátké pětiminutové aktivační době je systém udržování rychlosti připraven k použití. Podrobný popis funkce naleznete po aktivaci v integrovaném návodu k obsluze svého vozidla.


Obrázek
nanano
Příspěvky: 20
Registrován: stř 17. dub 2019 9:49:03
Bydliště: Brandýs n. Labem

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nanano » čtv 08. srp 2019 2:04:41

Mishaczech píše:Tak nevím, jestli si toho někdo všiml, ale chystají se zajímavé upgrade pro naše vozy... Teda snad :-) Docela mě zajímá co to první bude, trošku doufám ve vypnutí omezení hlídání pruhů jen do 60ti km a na dálnici...

Tak to by se mi tedy taky zamlouvalo. Přeci jen do 60km je to málo :-)
A navíc když to jde používat jen na dálnicích a v zácpě po městě ne :-(
BMW i3 60Ah REX, black, 2016
od 6/2019 zatím najeto 11.000km
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » čtv 08. srp 2019 7:12:27

nanano píše:Tak to by se mi tedy taky zamlouvalo. Přeci jen do 60km je to málo :-)
A navíc když to jde používat jen na dálnicích a v zácpě po městě ne :-(


Tak já se chystám provést na pokus toto: https://www.youtube.com/watch?v=X-zD3MtDyd8&t=223s :P

Co jsem pochopil, tak by mělo stačit přes E-Sys nakódovat:
SAS/3000/LDM_STA_Einschraenkung keine Einschraenkung pro zrušení omezení jen na dálnici
SAS/3000/LDM_QalcgRel_v_Tacho_aktiv_kmh zadat 63 (v HEX 99km/hod)
SAS/3000/LDM_QalcgRel_v_Tacho_aktiv_mph zadat 3E (v HEX 62MPH)

Ta jejich krabička je "pouze" k tomu, že nemusíš mít ruce na volantu
mopadzi
Příspěvky: 77
Registrován: stř 22. kvě 2019 7:59:01

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mopadzi » čtv 08. srp 2019 7:51:45

jde to i přes Bimmercode?
BMW i3 94Ah
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » čtv 08. srp 2019 8:33:20

mopadzi píše:jde to i přes Bimmercode?


To bohužel nejde a nebo jsem to tam nenašel :-(
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » ned 11. srp 2019 15:50:11

Začínám řešit trošku wallbox... Líbilo by se mi něco 3f s možností zapojení jen jedné fáze, 11/22KW (využívat budu sice jen 11, ale do budoucna...), aby to mělo nějaký sledování kolik to dosypalo a kolik to aktuálně dává...
V podstatě jsem našel jen Webasto Live, ale 1700E je opravdu nesmysl ještě když se bude platit co dva roky za přístup.

Na autonabijení jsem koukal taky, tam se přiznám mě nic designově moc nezaujalo.

Popravdě ani moc nechápu co je na těch krabicích tak drahýho?
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » ned 11. srp 2019 17:33:47

já jsem si pořídil Tesla charger protože jsem cenově nic lepšího zatím nenašel a do rozvaděče si dám malý elektroměr
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Martin TM3 LR » ned 11. srp 2019 17:43:50

Mishaczech píše:Začínám řešit trošku wallbox... Líbilo by se mi něco 3f s možností zapojení jen jedné fáze, 11/22KW (využívat budu sice jen 11, ale do budoucna...), aby to mělo nějaký sledování kolik to dosypalo a kolik to aktuálně dává...
V podstatě jsem našel jen Webasto Live, ale 1700E je opravdu nesmysl ještě když se bude platit co dva roky za přístup.

Na autonabijení jsem koukal taky, tam se přiznám mě nic designově moc nezaujalo.

Popravdě ani moc nechápu co je na těch krabicích tak drahýho?


Co se zkusit zeptat v BMW?

Ja mam od nich- byl soucasti nakupu a muj elektrikar me k nemu
dodelal hodiny a spokojenost.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » ned 11. srp 2019 18:08:43

u dealera jsem se neptal ale na ebay nabízejí zakladni BMW wallboxy od €1000 - 1100 ta Tesla vyšla méně než polovinu
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » ned 11. srp 2019 18:47:35

nokia9500 píše:já jsem si pořídil Tesla charger protože jsem cenově nic lepšího zatím nenašel a do rozvaděče si dám malý elektroměr


Ten je na bazaru za 10.000, jen nevím jestli je 3f a má menekkes 2... 32A je hezky, ale podrobnosti nevím
;-(
https://auto.bazos.cz/inzerat/106517820/Tesla-Wallbox.php
Sledování bych si dodělal pomoci tinycontrolleru taky sam.
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » ned 11. srp 2019 23:58:29

A to nestačí tohle?

https://www.augen.cz/nabijeni/
Audi Q4 Sportback e-tron 50
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » pon 12. srp 2019 0:46:12

2Mishaczech ...a ještě limitka s podpisem :) má Menekes a je 3f, já to ještě nevybalil, ale uvnitř je přepínání tuším od 8A do 32A

2Jozef...na to jsem taky koukal, box 10 kabel 5 to je 18 s daní
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
mopadzi
Příspěvky: 77
Registrován: stř 22. kvě 2019 7:59:01

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mopadzi » pon 12. srp 2019 8:38:18

https://emotorwerks.com/de

juicebox stojí cca 500EUR

nebo dá se sehnat přenosná s montáží na zed
1-3fazová (na kolik fází to zapojíš na tolik budče nabíjet) 6-16A
displej. Ovládání RFID čipem
Tuhle mám a funguje velmi dobře
cca 9000.-
EV-charger-level-2-16A-type-2-5-pins-cee-3.jpg
Naposledy upravil(a) mopadzi dne pon 12. srp 2019 12:30:53, celkem upraveno 2 x.
BMW i3 94Ah
nanano
Příspěvky: 20
Registrován: stř 17. dub 2019 9:49:03
Bydliště: Brandýs n. Labem

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nanano » pon 12. srp 2019 8:41:29

nokia9500 píše:já jsem si pořídil Tesla charger protože jsem cenově nic lepšího zatím nenašel a do rozvaděče si dám malý elektroměr


A jen se zeptám, jak se dá pořídit tesla charger? Díky za info :-)
BMW i3 60Ah REX, black, 2016
od 6/2019 zatím najeto 11.000km
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » pon 12. srp 2019 9:29:47

nanano píše:A jen se zeptám, jak se dá pořídit tesla charger? Díky za info :-)


Tak to by mě take zajímalo, ten na bazoši je pryč a tesla service v Advantage má krásný hlasový záznamník...

Varianty za 15.000 a přidělej si to na zeď fakt moc hezký na pohled nejsou. Ten wall connector je rozumný rešení jak finančně tak i nastavením až do 22KW. Takže mi zatím vychází buďto Tesla a nebo Webasto. Tesla se mi líbí víc
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » pon 12. srp 2019 13:16:37

Tak jsem nakonec vybral JuiceBox Pro 32.

Hlavní důvod je aplikace, kde jde tak nějak +- nastavit to, aby se nabíječka vypla při odhadovaných procentech nabití baterie, což i3 prostě nemá. Takže nastavím že mám 30% baterie a chci nabíjet do 80% a ona se podle dodané energie vypne.
Samozřejmě že to nebude přesně na 80%, ale hlavně že to nebude na 100%... Až dojde a nainstaluji tak podám podrobnější informace.
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » pon 12. srp 2019 13:29:26

nanano píše:
nokia9500 píše:já jsem si pořídil Tesla charger protože jsem cenově nic lepšího zatím nenašel a do rozvaděče si dám malý elektroměr


A jen se zeptám, jak se dá pořídit tesla charger? Díky za info :-)


přes někoho kdo má Teslu a účet
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Josef » pon 12. srp 2019 13:46:04

nokia9500 píše:2Jozef...na to jsem taky koukal, box 10 kabel 5 to je 18 s daní


Vy nemáte nabíjecí kabel k autu?
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Martin TM3 LR » pon 12. srp 2019 19:21:09

Mishaczech píše:Tak jsem nakonec vybral JuiceBox Pro 32.

Hlavní důvod je aplikace, kde jde tak nějak +- nastavit to, aby se nabíječka vypla při odhadovaných procentech nabití baterie, což i3 prostě nemá. Takže nastavím že mám 30% baterie a chci nabíjet do 80% a ona se podle dodané energie vypne.
Samozřejmě že to nebude přesně na 80%, ale hlavně že to nebude na 100%... Až dojde a nainstaluji tak podám podrobnější informace.


A k tomu je nejakej opodstatnenej duvod? :-) :-) :-)
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů