Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Moderátor: Josef
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Tak u nás v rámci ČR si to umím představit poměrně dobře, ale když jedu pro auto za 30.000e někam do Belgie tak to mám udělat jak?
Jeden den tam přijedu, okouknu auto, pošlu peníze ze svojí banky a pak počkám den - spíš dva až dojdou peníze obchodníkovi? Předem posílat peníze je asi nesmysl když jsem ojetý auto neviděl...
Jeden den tam přijedu, okouknu auto, pošlu peníze ze svojí banky a pak počkám den - spíš dva až dojdou peníze obchodníkovi? Předem posílat peníze je asi nesmysl když jsem ojetý auto neviděl...
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
V dnešní době již existují expres platby, které se připíšou v EU ve stejný den co byla částka odeslána. Ano, není to zadarmo.
Volkswagen e-Golf 2018 prvních 40.000 km a jedeme dále.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Ahoj
ja kupoval I3 v Nemecku primo v BMW a prachy jsem poslal dopredu s tim, ze kdyz se mi nebude libit tak mi je vrati. Zasmluvnenoi. A dopadlo to tak ze mam I3
No a nebo na 2 cesty - prohlidka + smlouva, poslani penez, vyzvednuti vozu... .
Havrla
ja kupoval I3 v Nemecku primo v BMW a prachy jsem poslal dopredu s tim, ze kdyz se mi nebude libit tak mi je vrati. Zasmluvnenoi. A dopadlo to tak ze mam I3
No a nebo na 2 cesty - prohlidka + smlouva, poslani penez, vyzvednuti vozu... .
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Kolega s TM3 jel pro ní do Německa a musel tam přespat jednu noc než se jim připsali prašule.
Já poslal zálohu, pak jsem se jel na otočku podívat( musel jsem smradochem protože i3 bych tam jel 2 dny ) a až jim došel zbytek peněz tak jsem tam nechal poslat odtahovku, ano stálo mě to víc než po vlastní ose ale nemusel jsem řešit převozky a pojistku atd.
Já poslal zálohu, pak jsem se jel na otočku podívat( musel jsem smradochem protože i3 bych tam jel 2 dny ) a až jim došel zbytek peněz tak jsem tam nechal poslat odtahovku, ano stálo mě to víc než po vlastní ose ale nemusel jsem řešit převozky a pojistku atd.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
U me prevozky a pojistku resil prodavajici.
Rano jsem prijel, prohledl jsem vuz, zeptal se me jestli ho chci nebo penize z5.
Rekl jsem beru ho. Dopodepsali jsme papiry, doplatil jsem par euro za pojistku a ty blbiny..bylo tak 10:00. Rekl ok v 14:00 se stavte bude pripraveno na cestu.
Vzali auto, udelali evidencku, prevozky, pojistku. 14:20 jsem odjizdel od ninozemzkych hranic domu.... domu jsem prijel v 3 rano
A pro po ta spotreba vcera:
Do prace 30km ECOpro 2x 5 hvezdicek silnice II/603 do 80km/h 16,5kWh/100m
Domu 34km ECOpro 2x 5 hvezdicek silnice II/603 do 80km/h 18,2kWh/100km
Az tu bude zas enekdo vypravet ze jezdi za 10 kWh/100km
Rano jsem prijel, prohledl jsem vuz, zeptal se me jestli ho chci nebo penize z5.
Rekl jsem beru ho. Dopodepsali jsme papiry, doplatil jsem par euro za pojistku a ty blbiny..bylo tak 10:00. Rekl ok v 14:00 se stavte bude pripraveno na cestu.
Vzali auto, udelali evidencku, prevozky, pojistku. 14:20 jsem odjizdel od ninozemzkych hranic domu.... domu jsem prijel v 3 rano
A pro po ta spotreba vcera:
Do prace 30km ECOpro 2x 5 hvezdicek silnice II/603 do 80km/h 16,5kWh/100m
Domu 34km ECOpro 2x 5 hvezdicek silnice II/603 do 80km/h 18,2kWh/100km
Az tu bude zas enekdo vypravet ze jezdi za 10 kWh/100km
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Tak je jasné, že v zimě ta spotřeba je +30%, tedy v létě ta samá trasa bude za 12,8 kWh a 14 kWh. (předpokládám trasu Poříčí-Krč a zpět, tedy z kopce a do kopce).
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
@Havrla ložisko máš cajk, ale pravou nohu špatnou...já každého prvního nuluju PP a teď za leden mám najeto 726 km a po Praze + dálnice exit 6 a spotřeba 13.8 kWh ...jezdím nejčastěji na Eco + vyhřev sedaček když je na nule a pod ní zapínám topení na 20-21° (třeba dneska z Hostivaře)
můžeme se domluvit na někdy a tu trasu dát spolu
můžeme se domluvit na někdy a tu trasu dát spolu
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
jak vypínám a zapínám topení?
BMW i3 94Ah
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
nokia9500 píše:... + vyhřev sedaček když je na nule a pod ní zapínám topení na 20-21° (třeba dneska z Hostivaře)
Jestli to správně chápu, tak jezdíte v zimní bundě a čepici? Já mám v autě vždy po rozjetí výhřev sedaček a topím na 21,5°C, takže jezdím v zimě v tričku a Havrlovu trasu bych měl dát v průměru za 14 kWh/100 km do 80 km/h. Netuším proč jeho BWM mělo spotřebu 18.5 kWh/100km.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
tak vyjíždím z garáže kde je +10° a většina tras je do 15km ... někdy dám i předehřev interiéru, kulich nepotřebuju ale v tričku fakt nejezdím
p.s. taky si myslím že bych jel kolem 14
p.s. taky si myslím že bych jel kolem 14
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
- Radovan
- Příspěvky: 1176
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Je to hodně o délce trasy. Taky vyrážím s Peugeotem Ion z garáže +16°C, takže na 5-10 km, což jsem do 10-15 minut nemá cenu topit. Při pojíždění po Ostravě jsem na tom podobně, Ostrava má napříč 20 km, takže stojím co 2, 5, 8, 12 km atp. Topení dávám až když jedu dále do okolních měst. Sice pak musím na rychlou, páč to žere ve 12 let vývojově starém autě 20-30% dojezdu při 16 kWh baterce (14,1 využitelných), ale těch tu máme jako much a hodně zdarma.
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Ahoj
Topim na 23., pred odjezdem temperovano na nabijecce.
21,5 se nastavi v I3 jak ? Me tam jdou pouze cele stupne.
Jako jezdit bez topeni ? si delate prdel ze jo jak vystrizne z novinoveho clanku... mate elektromobil tak musite jezdit bez topeni DD chlapi zustante soudni, kazdej neni eskymak
@nokia... uz jsi to lozisko vymenil ?
Z.
Topim na 23., pred odjezdem temperovano na nabijecce.
21,5 se nastavi v I3 jak ? Me tam jdou pouze cele stupne.
Jako jezdit bez topeni ? si delate prdel ze jo jak vystrizne z novinoveho clanku... mate elektromobil tak musite jezdit bez topeni DD chlapi zustante soudni, kazdej neni eskymak
@nokia... uz jsi to lozisko vymenil ?
Z.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
@Havrla...sorry klávesnice...mělo tam být 20-21° ložisko jsem neměnil ... úplně jsem na něj zapomněl...ono to za jízdy vůbec není poznat
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Ani při jízdě nad 120km/h ? Přijde mi ovládání nad 120km/h hodně "nestabilní". Jak velkou váhu zde sehrávají ložiska?nokia9500 píše:ložisko jsem neměnil ... úplně jsem na něj zapomněl...ono to za jízdy vůbec není poznat
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
na konci roku jsem dělal test spotřeby, kde jsem jel po dálnici cca 30 +30km furt 140kmh a taky mi to nepřišlo...ona i3 je díky pneu už tak trochu nestabilní...holt není to auto na rychlé dálniční přesuny
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Mohu potvrdit navýšení spotřeby v zimě u i3 a to dost razantní
10.9(11.9)KWh/100km v létě
14.9(15.3)KWh/100km v zimě
Hodnoty před závorkou přítelkyně, v závorce já. Trasy stále stejné
S tím jsem počítal, co mě ale nemile překvapilo je razantní snížení rychlosti DC dobíjení. Dobíječku mám asi 12km od místa parkování. Přes léto byla opravdu rychlost mezi 45-50KW, nyní v zimě jsem 20-30KW...
10.9(11.9)KWh/100km v létě
14.9(15.3)KWh/100km v zimě
Hodnoty před závorkou přítelkyně, v závorce já. Trasy stále stejné
S tím jsem počítal, co mě ale nemile překvapilo je razantní snížení rychlosti DC dobíjení. Dobíječku mám asi 12km od místa parkování. Přes léto byla opravdu rychlost mezi 45-50KW, nyní v zimě jsem 20-30KW...
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Mishaczech píše:Mohu potvrdit navýšení spotřeby v zimě u i3 a to dost razantní
10.9(11.9)KWh/100km v létě
14.9(15.3)KWh/100km v zimě
Hodnoty před závorkou přítelkyně, v závorce já. Trasy stále stejné
S tím jsem počítal, co mě ale nemile překvapilo je razantní snížení rychlosti DC dobíjení. Dobíječku mám asi 12km od místa parkování. Přes léto byla opravdu rychlost mezi 45-50KW, nyní v zimě jsem 20-30KW...
mam to hodně podobně, je to od teploty...když je teplo 10-11, zima 13-14, mráz 17-18
to nabíjení je dané teplotou baterky...v ÚT jsem nabíjel na MOL a max jsem se dostal na 34kW pak to šlo pomalu dolů na 60% už bylo jen 24kW
před Silvestrem jsem zkoušel test spotřeby na dálnici při 140kmh (60km) venku bylo -2° a potom jsem hned zajel na Eon a za 15 min jsem nabil 11kWh (škoda že jsem se nepodíval do menu na teplotu baterie ) ale když je teplejší jak 20° tak to těch 45+ dává v pohodě
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Jojo pri jizde po dalnici v zime nabiji v pohode a bez dalnice hur.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
dneska jsem jel trasu Průhonice - Tábor - Konopiště - Čestlice... dálnice kousek 110, okresky často i 100 (vim nesmí se ) ... sice jsem netopil a teplota po cestě byla 6-13° ... spotřeba 13.7 kWh ...nevím asi mám jinou nohu než ostatní
p.s. byl jste někdo taky na Rallye Česká Sibiř ?
p.s. byl jste někdo taky na Rallye Česká Sibiř ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Ahoj na sibiri jsme nebyl, ale byl jsem vcera na PRE DC a tam jim to ukazuje jak to krasne funguje...
Hold otepleni... , ale kdyz mi pak graf ukazal ze po tomhle rychlym nabijeni ubyla celkova kapacita baterie o 1kWh krapet me zamrazilo... ale uz se to zase skalibrovalo spatky .
Hold otepleni... , ale kdyz mi pak graf ukazal ze po tomhle rychlym nabijeni ubyla celkova kapacita baterie o 1kWh krapet me zamrazilo... ale uz se to zase skalibrovalo spatky .
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L