stejk píše:Protože na můj dnešní test z 31.10.2019 mohlo mít vliv nabíjení (od 6:00 do 8:00 z 88% na 100%), tak se brzy pokusím zase vykonat test, a to tak, abych měl vůz nabitý na 100% předchozí den, a pak přes noc ho nechám chládnout s připojeným kabelem, nechám vyhřát na 9h odjezd. A ověřím. Výsledek pak zde doplním.
Havrla píše:Zaver, pri planovanym odjezdu to baterii nejak ohreje
1.11.2019 jsem vozidlo nabíjel od 20:30 do 22:00 na 32Amp veřejné nabíječce ze 70% na 92%. Ve 22:00 přesun asi 1km 16Amp zásuvku, kde probíhalo pomalé dobíjení do 100%, které bylo ukončeno vozem cca v 1:00h 2.11.2019
2.11.2019
od 1:00 zůstal vůz připojený na 16Amp přívod. Ve 1:30 jsem z BMW appky poslal do vozu pokyn na vyhřátí vozu při odjezdu v 9:00
z testu z 31.10.2019 jsem věděl (zvuk z kabiny ze záznamů kamery), že ventilátor s horkým vzduchem začal proudit cca v 8:40
ve 8:25 (na fotce 8:28) jsem přišel do vozu (ventilátory stojí, v kabině zima) - vůz ukazuje venkovní teplotu 5.5°C a
baterii 10°Cve 9:05 (na fotce 9:10) jsem přišel do vozu (ventilátory jedou, v kabině teplo) - vůz ukazuje venkovní teplotu 5.5°C a
baterii 10°C = nejedná se o překlep, slovy: vůz ukazuje stejnou venkovní teplotu 5.5°C a
stejnou teplotu baterie 10°C Napadlo mne, že jsem bohužel přišel pozdě vykonat první test (8:25), a vůz mohl předehřát nejprve baterii, a pak začít s ohřevem kabiny (cca 8:40).
Závěr z testu 2.11.2019 - nutno test opakovat a přijít ověřit telotu vzduchu a baterie dříve než těsně před započetím vyhřívání vozu.
dnes 3.11.2019 - přicházím k vozu 6:00, vůz ukazuje teplotu vzduchu 6°C a baterie 10°C.
Závěr z testu 3.11.2019 - nutno test odložit na nižší teplotu vzduchu, tak aby došlo i k poklesu teploty baterie pod 10°C
scénář který prozkoumám:
1) vyhřívání baterie u plánovaného odjezdu se aplikuje pouze do 10°C baterie a pak vůz přestane baterii vyhřívat (vyhřívá pouze kabinu)
2) ještě mě něco napadlo, ale bohužel jsem zapomel